Ce ar trebui să ştie să facă un absolvent de CRP

Prin prisma activităţii desfăşurate în sânul universităţii, am contact mai frecvent decât mi-aş dori cu studenţi confuzi, care, pierduţi probabil printre disciplinele ceva mai abstracte, mă întreabă: Noi ce o să facem, concret, după ce ne angajăm ca PR? E clar că o bună parte...

Profilul cumpărătorului online în România

Ieri și azi (8-9 februarie 2012), la Timişoara, are loc ecomTIM, eveniment dedicat comerţului şi marketingului online. Ediţia din acest an a ecomTIM a adus la Timişoara lideri mondiali în online şi specialişti care au dezvăluit tendinţele din comerţul electronic, împreună cu cele mai...

Copiii romi visează ce-i lăsăm noi să viseze

Organizatia  ActiveWatch a lansat, în luna decembrie 2011, campania  Profesioniștii romi în domeniul medical cu sloganul Copiii romi visează ce-i lăsăm noi să viseze, o campanie împotriva discriminării copiilor de etnie romă. Oricât ar încerca unii să influențeze opinia publică,...

Model scrisoare de amânare a unui termen de predare

În activitatea curentă a unui specialist în PR și comunicare se ivesc uneori situații mai delicate care necesită o atenție sporită. Imaginați-vă că sunteți responsabil/ă de imaginea unei companii oarecare și directorul general al companiei vă înștiințează că au intervenit...

KFC și puterea unui tweet

Twitter nu are același succes  în România cum are pe plan internațional. În România, la ora actuală sunt în jur de 60 mii de utilizatori, pe când pe plan internațional sunt aproape 500 de milioane. Acestă diferență mă face să mă gandesc că o campanie ca cea inițiată de KFC în...

Cercetarea- instrument al Relaţiilor Publice

Relaţiile publice eficiente sunt un proces în care cercetarea reprezintă primul pas esenţial. Indiferent că ea este realizată de propriul departament de comunicare sau de către specialişti din afara companiei, cercetarea este cheia succesului pentru orice tip de activitate desfăşurată,...

Fapte bune împreună

PRbeta, Porsche Timișoara și Persoana 1 vă invită să vă implicați în campania de Crăciun ”Fapte bune împreună”. Campania constă în colectarea de obiecte ( haine, jucării, rechizite, cărți ) cu scopul de a le dona, în perioada 19-22 decembrie, caselor de copii din Timișoara,...

Îmbunătățește-ți relația cu potențialii clienți

Sfârșitul de an este o perioadă potrivită pentru a stabili și îmbunătăți modul în care comunici din partea companiei pe care o reprezinți cu clienții acesteia. Actualii clienți nu sunt singurii pe care trebuie să îi ai în vedere. Se așteaptă rezultate din partea ta, așa că e...

Plan de relaţii publice for dummies

În primul rând, trebuie să definim termenul. Planul de relaţii publice este un instrument de comunicare între conducerea organizaţiei şi departamentul de specialitate, precum şi un document scris, prin care specialistul în RP îşi poate dovedi utilitatea în organizaţie, conform bibliei...

Termeni și condiții pe paginile de Facebook

Odată cu evoluția comunicării înspre online, era normal să apară un set de reguli dedicate rețelelor de socializare. În calitate de om de comunicare al unei companii, trebuie să ții cont de câteva aspecte mai puțin discutate public ale administrării unei pagini de Facebook. Mă refer...