Heineken şi Codurile QR

În 2011 oamenii de advertising au devenit tot mai curioşi şi mai receptivi la posibilitatea de folosire a codurilor QR în campaniile lor de comunicare. Deşi iniţial erau folosite ca mijloace de ajutorare în identificarea pieselor de automobile, în prezent acestea conturează o mare parte...

Cum construim un discurs

Am spus eu în articolul anterior că e foarte important să ştii să redactezi un discurs. Alina a scris ulterior un text foarte util despre cum să susţii un discurs. Cred că e momentul să aflăm şi cum se construieşte unul. Cel mai util, atunci când avem de-a face cu redactarea unui...

7 paşi pentru o prezentare de succes

Meseria de PR, după cum ştim, presupune la un moment dat susţinerea unei prezentări sau a unui discurs. Astfel, este foarte important ca un specialist în relaţii publice şi comunicare să fie capabil să redacteze şi să susţină o prezentare, într-un mod cât mai profesionist...

Ce nu ştim despre Facebook?(1)

57% din populaţie comunică mai mult online decât offline și există peste 500.000.000 de utilizatori activi de Facebook în lume. Acest lucru înseamnă că aproximativ unu la treisprezece oameni are cont activ de Facebook. Jumătate din aceştia intră pe Facebook în fiecare zi. Folosim...

Folosirea diatezelor în textele de PR

Buna cunoaștere a gramaticii este o necesitate vitală pentru orice persoană care activează în mod direct, sau indirect, în domeniul relațiilor publice. Desigur, vorbim despre o cunoaștere care trece dincolo de o simplă memorare a definiților gramaticale și ajunge în acea sferă în care...

Ce ar trebui să ştie să facă un absolvent de CRP

Prin prisma activităţii desfăşurate în sânul universităţii, am contact mai frecvent decât mi-aş dori cu studenţi confuzi, care, pierduţi probabil printre disciplinele ceva mai abstracte, mă întreabă: Noi ce o să facem, concret, după ce ne angajăm ca PR? E clar că o bună parte...

Profilul cumpărătorului online în România

Ieri și azi (8-9 februarie 2012), la Timişoara, are loc ecomTIM, eveniment dedicat comerţului şi marketingului online. Ediţia din acest an a ecomTIM a adus la Timişoara lideri mondiali în online şi specialişti care au dezvăluit tendinţele din comerţul electronic, împreună cu cele mai...

Copiii romi visează ce-i lăsăm noi să viseze

Organizatia  ActiveWatch a lansat, în luna decembrie 2011, campania  Profesioniștii romi în domeniul medical cu sloganul Copiii romi visează ce-i lăsăm noi să viseze, o campanie împotriva discriminării copiilor de etnie romă. Oricât ar încerca unii să influențeze opinia publică,...

Model scrisoare de amânare a unui termen de predare

În activitatea curentă a unui specialist în PR și comunicare se ivesc uneori situații mai delicate care necesită o atenție sporită. Imaginați-vă că sunteți responsabil/ă de imaginea unei companii oarecare și directorul general al companiei vă înștiințează că au intervenit...

KFC și puterea unui tweet

Twitter nu are același succes  în România cum are pe plan internațional. În România, la ora actuală sunt în jur de 60 mii de utilizatori, pe când pe plan internațional sunt aproape 500 de milioane. Acestă diferență mă face să mă gandesc că o campanie ca cea inițiată de KFC în...