Prezența în Social Media a unei companii este foarte importantă deoarece este locul unde publicul țintă găsește informații despre aceasta, servicile oferite, opiniile consumatorilor.
Concluziile unui studiu elaborat de Nielsen, indică faptul că Social Media transformă modul în care...
Ne plac evenimentele culturale și participăm sau ne implicăm activ în cele care ne sunt aproape de suflet, mai ales când ele se desfășoară în Timișoara. Vă povestim azi despre Noaptea albă a galeriilor, manifestare aflată la a 10-a ediție care, începând cu acest an, are loc și în...
În fiecare zi vedem sute de moduri prin care brandurile își spun povestea, reclame Tv, postări pe diferite rețele de socializare, bannere și fluturași. Advertorialul este și el o astfel de metodă și înseamnă exact ce îi spune numele advertising + editorial. Adică este un tip de...
Într-un articol mai vechi, vă prezentam câteva aplicații menite să vă ușureze munca în online. Iar pentru că vorbim despre un domeniu care evoluează constant, azi revenim cu completări și vă vorbim despre alte instrumente care pot îmbunătăți eficiența și, în timp, rezultatele...
Aproape de fiecare dată, atunci când una dintre rețelele de socializare anunță schimbări și introduce noi unelte, internetul se împarte în două: cei care abia așteaptă să testeze noutățile și cei care sunt sceptici. La fel a fost și în cazul Instagram Stories. Unii spuneau că...
Unul dintre principalele avantaje ale Social Media se află chiar în denumirea sa, și anume în latura socială. Este foarte importantă, iar uneori tindem să ignorăm acest concept de bază de la care a pornit totul. Social Media are rolul de a ne conecta, de a ne aduce alături de alți oameni...
Crearea unei relații de prietenie cu comunitatea online formată în jurul brand-ului este foarte importantă în loializarea acestora și creșterea interacțiunii pe care o au cu brandul. Trebuie să realizăm că în spatele ecranelor și a telefoanelor se află o persoană, un potențial...
Vorbisem într-un articol recent despre tehnologia 360 și cum aceasta ar putea fi viitorul în ceea ce privește conținutul vizual în Social Media. Totodată, Live Streaming-ul circulă de ceva vreme pe platformele Social Media, iar această funcție a început să fie folosită și de...
Social Media se schimbă constant și mereu apar noi unelte și strategii de promovare. Facebook, platforma de socializare cea mai populară, are parte de cele mai multe schimbări și update-uri. Multe branduri se folosesc de concursuri pe Facebook pentru a-și promova produsele și servicile....
Platformele de Social Media sunt în continuă dezvoltare, iar conținutul vizual cucerește din ce în ce mai mult spațiu. în prezent, 60% din conținutul distribuit este vizual. În 2014, Mark Zuckerberg declara că în curând utilizatorii Facebook-ului o să poată împărtăși nu doar...
ULTIMELE COMENTARII