Ce facem

Organizare evenimente business și corporate
De la definirea conceptului evenimentului, identificarea publicului țintă, definirea și implementarea strategiei de comunicare, până la monitorizarea și raportarea post-eveniment, acest tip de serviciu implică parcurgerea și îndeplinirea tuturor pașilor necesari pentru a crea un eveniment axat pe nevoile partenerilor noștri.

Workshop-uri de comunicare pentru companii
Organizăm cursuri de comunicare personalizate pentru business-uri aflate la început de drum, companii cu mii de angajați și instituții publice.

Proiecte de responsabilitate socială
Brandurile cresc cu ajutorul comunităților. Identificarea și întâmpinarea nevoilor acestora vine natural, campaniile axate pe sustenabilitate și responsabilitate socială fiind cele care consolidează relația cu publicul, dar care, în același timp, întăresc poziția brandului.

Educație în comunicare
Credem că educația schimbă lumea în bine, așa că facem asta în toate formele: internship-uri, conferințe, workshop-uri dedicate studenților, programe de voluntariat, articole și participări în evenimente de profil. Ne dorim un sistem educațional sănătos și facem tot ce putem pentru a obține unul pentru generațiile următoare.

Relații publice
Prin activitatea pe care o desfășurăm, contribuim la îmbunătățirea imaginii partenerilor noștri. Relațiile publice se referă, în principal la modul în care este perceput un brand de către publicul lui țintă și la reputația acestuia. Fie că vorbim despre interacțiunile directe ale brandului cu consumatorii

Strategii de comunicare
Strategiile de comunicare ajută brandurile să facă o analiză a propriei imagini și a pieței, Pe baza rezultatelor, identificăm apoi cele mai utile mijloace prin care să ajungă la publicul țintă.

Relații media
Relațiile media reprezintă acea parte a relațiilor publice care implică legătura companiei cu jurnaliștii. Relațiile media presupun contactul cu jurnaliștii, pentru ca, prin intermediul acestora brandul să transmită informațiile de interes către public, fără a recurge la advertising. Conținutul transmis trebuie să fie, în primul rând, credibil și relevant pentru persoanele cărora ne adresăm. Colaborarea alături de cele mai importante publicații mass-media ne ajută în construirea și consolidarea imaginii clienților noștri.

Achiziții media
Partea de achiziții media presupune identificarea și contactarea celor mai potrivite mijloace pentru brandul sau evenimentul în discuție. Astfel, după ce analizăm tonul, publicul țintă și politica editorială le alegem pe cele care vor transmite informația către cei care trebuie. Apoi negociem cele mai potrivite bugete.

Monitorizare și raportare
Monitorizarea și raportare sunt unelte importante, care ne ajută să analizăm câți oameni au primit informații despre brand/ eveniment sau dacă a crescut awareness-ul și interacțiunea. Totodată, cu ajutorul lor putem descoperi noi moduri prin care să îmbunătățim și diversificăm canalele și tehnicile de comunicare prin analiza a diferitelor date și statistici oferite de instrumentele folosite.

Brand awareness
Brand awareness-ul înseamnă gradul de cunoaştere de care un brand se bucură în rândul consumatorilor sau potenţialilor consumatori din publicul ţintă şi reprezintă, totodată, asocierea corectă care se realizează în mintea acestora între produs şi companie. Pe scurt, brand awareness-ul înseamnă că brandul tău este vizibil şi ușor de recunoscut. Cu ajutorul acestuia, evidențiem caracteristicile pozitive prin intermediul canalelor online și offline. Punem accent pe elementele distinctive ale produsului/ companiei și implicăm persoanele cheie din companie în strategiile de promovare, toate acestea pentru a construi o reputaţie cât mai aproape de valorile şi principiile publicului ţintă.

Lansarea de produs
Lansarea unui produs nou presupune mai multe etape. De multe ori, printre aceste etape se află și organizarea unui eveniment de lansare. Campaniile făcute în jurul unui produs nou presupun ca informația despre acesta să ajungă la oamenii care sunt sau ar putea fi interesați de acesta. Desigur, asta înseamnă folosirea tuturor mijloacelor de comunicare pe care publicul țintă le folosește: Social Media, presă, influenceri. Fiecare brand este unic și are produse specifice, de aceea nu există un model care se aplică tuturor.

Creșterea vizibilității online
Online-ul este din ce în ce mai important pentru relaţia directă dintre public şi companie. Interacțiunile sunt directe, reacțiile sunt rapide și diverse. Vizibilitatea online presupune un mix de lucruri: pagini de Social Media actualizate constant, Campanii de Facebook/ Instagram Ads și Google Adwords, campanii cu influenceri, popularea sau crearea canalului de YouTube, articole scrise pe diferite bloguri, etc.  

Campanii cu influenceri/bloggeri
Campaniile cu influenceri sau micro-influenceri sunt tot mai întâlnite. La fel ca toate celelalte campanii și cele de față au mai mulți pași, unul dintre cei mai importanți fiind alegerea celor potriviți pentru fiecare brand. Nu orice influencer este relevant pentru orice brand, deci popularitatea acestora nu este o garanție a creșterii awareness-ului sau a vânzărilor unui anumit produs/serviciu. Însă, aleși cu grijă, ei sunt un foarte bun mod de diseminare a informației în rândul comunităților lor, prin povești autentice și creative.

Comunicare corporate și de brand
Acest serviciu presupune crearea de strategii de comunicare, identificarea celor mai eficiente mijloace și implementarea acestora. O comunicare corporate solidă întăreşte imaginea companiei, care menține o reputație pozitivă de durată. Totodată este esenţială şi pentru a comunica eficient cu audiența externă (clienți, consumatori) sau cu cea internă (angajați, parteneri).

Strategie și comunicare de criză
Modul în care o companie gestionează o situație de criză poate afecta încrederea publicului-țintă în serviciile și produsele sale sau, din contră, poate atrage noi clienți. Acest tip de serviciu implică prevenirea, asigurarea unor răspunsuri rapide și adecvate și bune practici de gestionare a situațiilor de criză.

Campanii Social Media
Deși Social Media oferă foarte multe resurse și opțiuni de promovare, nu există o rețetă  standard care să garanteze o creștere a vizibilității online. Mai mult, o rețetă care se dovedește a fi de succes pentru un brand poate să nu funcționeze deloc pentru un altul. Acesta este și motivul pentru care am creat acest serviciu: pentru a ajuta brandurile să identifice și să aplice cele mai bune metode prin care își pot crește vizibilitatea în mediul online.

Copywriting
Prin serviciul de copywriting oferim conţinut scris, captivant, pertinent şi informativ pentru clienţii noştrii. În general, copywriting-ul este folosit pentru a crea texte care să genereze o anumită vânzare sau acțiune. Acest serviciu se face cu o foarte bună cunoaștere a publicului țintă, cu documentare, cu autenticitate și cu poveste.

Content Writing
Content writingul este metoda prin care un brand sau o companie menține o relație constantă cu clienții. Prin intermediul lui brandul transmite încredere, oferă posibilitatea unei interacțiuni și devine prietenos, oferind celor interesați sau posibil interesați mai multe informații interesante și utile, publicul ajungând, în final, să se identifice cu brandul.

Managementul reputației
Reputația este modul în care este percepută o persoană de către ceilalți. Imaginea are legătură cu mai multe criterii, de la îmbrăcăminte la cum comunicați în mediul online sau offline prin articolele de pe blog, profilurile pe rețelele de socializare, ce scriu alții despre voi, poze, tag-uri și orice alte informații disponibile pentru publicul larg.

Meniu