Copiii romi visează ce-i lăsăm noi să viseze

Organizatia  ActiveWatch a lansat, în luna decembrie 2011, campania  Profesioniștii romi în domeniul medical cu sloganul Copiii romi visează ce-i lăsăm noi să viseze, o campanie împotriva discriminării copiilor de etnie romă. Oricât ar încerca unii să influențeze opinia publică,...

Model scrisoare de amânare a unui termen de predare

În activitatea curentă a unui specialist în PR și comunicare se ivesc uneori situații mai delicate care necesită o atenție sporită. Imaginați-vă că sunteți responsabil/ă de imaginea unei companii oarecare și directorul general al companiei vă înștiințează că au intervenit...

KFC și puterea unui tweet

Twitter nu are același succes  în România cum are pe plan internațional. În România, la ora actuală sunt în jur de 60 mii de utilizatori, pe când pe plan internațional sunt aproape 500 de milioane. Acestă diferență mă face să mă gandesc că o campanie ca cea inițiată de KFC în...

Cercetarea- instrument al Relaţiilor Publice

Relaţiile publice eficiente sunt un proces în care cercetarea reprezintă primul pas esenţial. Indiferent că ea este realizată de propriul departament de comunicare sau de către specialişti din afara companiei, cercetarea este cheia succesului pentru orice tip de activitate desfăşurată,...

Fapte bune împreună

PRbeta, Porsche Timișoara și Persoana 1 vă invită să vă implicați în campania de Crăciun ”Fapte bune împreună”. Campania constă în colectarea de obiecte ( haine, jucării, rechizite, cărți ) cu scopul de a le dona, în perioada 19-22 decembrie, caselor de copii din Timișoara,...

Îmbunătățește-ți relația cu potențialii clienți

Sfârșitul de an este o perioadă potrivită pentru a stabili și îmbunătăți modul în care comunici din partea companiei pe care o reprezinți cu clienții acesteia. Actualii clienți nu sunt singurii pe care trebuie să îi ai în vedere. Se așteaptă rezultate din partea ta, așa că e...

Plan de relaţii publice for dummies

În primul rând, trebuie să definim termenul. Planul de relaţii publice este un instrument de comunicare între conducerea organizaţiei şi departamentul de specialitate, precum şi un document scris, prin care specialistul în RP îşi poate dovedi utilitatea în organizaţie, conform bibliei...

Termeni și condiții pe paginile de Facebook

Odată cu evoluția comunicării înspre online, era normal să apară un set de reguli dedicate rețelelor de socializare. În calitate de om de comunicare al unei companii, trebuie să ții cont de câteva aspecte mai puțin discutate public ale administrării unei pagini de Facebook. Mă refer...

Nici tu nu ştii ce este PR-ul?

PR este atunci când te întreabă cineva cât fac 2 + 2 şi tu răspunzi: cât ai vrea să facă? De multe ori, când mă întreabă lumea la ce facultate sunt sau cu ce mă ocup şi le răspund relaţii publice, primesc aceeaşi reacţie: capul întors într-o parte, ochii mari şi un zâmbet...

PR low cost pentru companii mici

Probabil cu toţii am întâlnit cazuri în care oameni cu un strop de spirit de antreprenor şi cu mai mulţi stropi de lichidităţi au demarat o afacere, au investit sume modeste în publicitatea outdoor şi pe urmă şi-au limitat acţiunile de comunicare cu clienţii la deschiderea largă a...