Au început înscrierile la a doua ediție PRbeta

De azi, 22 martie 2012, anunțăm deschis sezonul la vânat de bilete pentru a doua ediție a PRbeta. Primele două săptămâni (adică până în 4 aprilie), toți cei care achiziționează bilete beneficiază de un discount de 30%. Această ediție a PRbeta se adresează în special...

Diagrama Gantt

Ce este diagrama Gantt? Diagrama GANTT este un instrument folosit în planificarea proiectelor, evenimentelor și a muncii, în general. Urmărește etapele desfășurării unui proiect în funcție de durata acestora. Este o metoda des întâlnită în managementul proiectelor. A fost inventată...

BRAND VS. MARCĂ

Sunt sigură că toată lumea a auzit măcar o dată în viaţă aceşti doi termeni: brand şi marcă. Dar ştim noi oare să  îi utilizăm corect? Mulţi dintre noi ar crede că definesc acelaşi lucru şi pun semnul “=” între cei doi.  Haideţi să vedem care este diferenţa dintre ei,...

Pinterest – site-ul care îți adună visurile

There's a new kid in town şi numele lui este Pinterest. Această nouă reţea de socializare bazată pe poze și nu numai, asemănătoare cu Tumblr, este îmbrăţişată cu mare căldură de pasionaţii de social media. Și chiar dacă parcă abia ieri am auzit de ea, acum este peste tot....

Advertising ”deasupra” sau ”dedesubtul” liniei

Suntem cu toții conștienți că trăim într-o lume în care încercăm să găsim cele mai scurte și rapide soluții. Motiv pentru care tindem să prescurtăm nume, să folosim acronime și simboluri. Acest lucru s-a extins în toate domeniile, fără excepție și în Comunicare. Două...

CSR românesc de calitate superioară

În ultimii ani, campaniile de CSR sunt tot mai întalnite în cadrul companiilor, deoarece sunt esențiale în a arăta implicarea companiilor în comunitate și bineînțeles pentru a le promova imaginea. Vă prezint, azi, câteva exemple de campanii de CSR de succes din ultimii ani care au fost...

Cum se construieşte o campanie online de succes

Sunt sigură că mulţi dintre noi au observat în ultimii ani, în România, o migrare a afacerilor din mediul offline în cel online. Nu în totalitate, desigur, dar majoritatea au cel puţin o componentă online care le permite să atingă un număr cât mai mare de persoane pentru diferite...

Campanii online la început de primăvară

Azi vă prezentăm câteva campanii de sezon, că tot suntem în plină explozie de evenimente dedicate femeii. Marile branduri pregătesc campanii atrăgătoare cu ocazia zilei de 8 Martie, ca în fiecare an. Iullius Mall Timişoara organizează campania "Cea mai iubită..." cu ajutorul căreia...

Noua definiție oficială a Relațiilor Publice

De la 1 martie 2012 PRSA are o noua definiție pentru relațiile publice și anume - ” Relațiile publice sunt procesul de comunicare strategică care construiește relații mutual benefice între organizație și publicul său”. Vechea definiție a fost votată în 1982 și e probabil cea mai...