O poveste de success – rebranding-ul C.E.C Bank

Atunci când vorbim de rebranding, vorbim de procesul care desemnează o acţiune a  managementului unei firme prin intermediul căreia se va realiza o schimbare, fie de identitate vizuală prin schimbarea logo-ului, fie lansarea unor afişe cu un stil vizual diferit etc. Condiţia esenţială în...

Au început înscrierile la a doua ediție PRbeta

De azi, 22 martie 2012, anunțăm deschis sezonul la vânat de bilete pentru a doua ediție a PRbeta. Primele două săptămâni (adică până în 4 aprilie), toți cei care achiziționează bilete beneficiază de un discount de 30%. Această ediție a PRbeta se adresează în special...

Diagrama Gantt

Ce este diagrama Gantt? Diagrama GANTT este un instrument folosit în planificarea proiectelor, evenimentelor și a muncii, în general. Urmărește etapele desfășurării unui proiect în funcție de durata acestora. Este o metoda des întâlnită în managementul proiectelor. A fost inventată...

BRAND VS. MARCĂ

Sunt sigură că toată lumea a auzit măcar o dată în viaţă aceşti doi termeni: brand şi marcă. Dar ştim noi oare să  îi utilizăm corect? Mulţi dintre noi ar crede că definesc acelaşi lucru şi pun semnul “=” între cei doi.  Haideţi să vedem care este diferenţa dintre ei,...

Pinterest – site-ul care îți adună visurile

There's a new kid in town şi numele lui este Pinterest. Această nouă reţea de socializare bazată pe poze și nu numai, asemănătoare cu Tumblr, este îmbrăţişată cu mare căldură de pasionaţii de social media. Și chiar dacă parcă abia ieri am auzit de ea, acum este peste tot....

Advertising ”deasupra” sau ”dedesubtul” liniei

Suntem cu toții conștienți că trăim într-o lume în care încercăm să găsim cele mai scurte și rapide soluții. Motiv pentru care tindem să prescurtăm nume, să folosim acronime și simboluri. Acest lucru s-a extins în toate domeniile, fără excepție și în Comunicare. Două...

CSR românesc de calitate superioară

În ultimii ani, campaniile de CSR sunt tot mai întalnite în cadrul companiilor, deoarece sunt esențiale în a arăta implicarea companiilor în comunitate și bineînțeles pentru a le promova imaginea. Vă prezint, azi, câteva exemple de campanii de CSR de succes din ultimii ani care au fost...