CSR românesc de calitate superioară

1

În ultimii ani, campaniile de CSR sunt tot mai întalnite în cadrul companiilor, deoarece sunt esențiale în a arăta implicarea companiilor în comunitate și bineînțeles pentru a le promova imaginea. Vă prezint, azi, câteva exemple de campanii de CSR de succes din ultimii ani care au fost de asemenea premiate la Romanian PR Awards 2011, dar mă voi opri asupra campaniei de CSR pe temă ecologică a celor de la Tuborg, și anume Umbrela Verde.

Redescoperă România 2011“, este campania celor de la Petrom care a fost premiată la categoria Digital PR și Social Media în cadrul Romanian PR Awards 2011. Este una dintre cele mai cunoscute campanii de acest gen din țară și s-a bucurat de vizibilitate și apreciere mai ales în rândul bloggerilor.

Află-ți echilibrul“, este campania celor de la Ursus prin care au urmărit să descurajeze consumul iresponsabil de alcool.

Digital Zoo“, este campania celor de la UPC, premiată cu aur la categoria Digital PR și Social Media, în cadrul Romanian PR Awards 2011. Aceasta reprezintă versiunea grădinii zoologice din București în format digital.

V-Days 2010 – Violenta in familie deformeaza realitatea“, este campania Fundației Sensiblu (A&D Pharma), premiată cu argint la catergoria Digital PR și Social Media, în cadrul Romanian PR Awards.

“Anul Voluntariatului in BCR”, este campania celor de la BCR prin care promovează voluntariatul în rândul angajaților.

 “Campania Promisiunilor 2010″, este campania celor de la Avon România.

Dacă vreți să aflați mai multe despre campanii premiate la Romanian PR Awards 2011, dați CLICK !

Umbrela Verde, o campanie inițiată de Tuborg România

Cu toții ne dorim să trăim într-o Românie mai verde și mai curată. Aceasta este una dintre ideile acestei campanii de CSR față de mediu demarată de Tuborg România.

Umbrela Verde  inițiată de Tuborg România în vara anului 2007, cu sprijinul Ministerului Mediului, are ca obiectiv schimbarea mentalității profund greşite a românilor: “Gestul meu nu contează” şi dorește să ne convingă că, împreună, putem păstra Romania curată, prin acţiuni care urmăresc responsabilizarea prin puterea exemplului personal.

În prezent Campania Umbrela Verde este foarte activă, atât în mediul online cât și în cel offline. Programul se bucură în acest moment de sprijinul a peste 1.500 de voluntari din toate judeţele ţării şi peste 950 de bloggeri parteneri. În plus, contul Umbrela Verde  are aproximativ 5000 de fani virtuali, fiind foarte dinamic în prezent. Acesta a reușit să creeze o comunitate online în care relația dintre fani și reprezentantul contului este strânsă, iar dialogul facil.

Fiindcă orice “umbrelă verde” a unei țări are nevoie și de o “capitală verde”, cei de la Tuborg România au găsit soluția potrivită și anume Capitala Verde, competiţie lansată sub egida Umbrela Verde, care a devenit în cei doi ani de existenţă un program de elită în ceea ce priveşte campaniile de responsabilitate socială din România.

Proiectul constă într-o competiție adresată primăriilor tuturor orașelor din România. Competiția urmărește să stabilească orașul care merită titlul de  “Capitala Verde a României”. Prima ediție a avut loc în 2010, iar orașul care a cucerit titlul este Municipiul Brașov. Pentru mai multe detalii despre această competiție CLICK!

În concluzie, vreau să scot în evidență că pentru a face o campanie bună de CSR, trebuie ținut cont de valorile care stau chiar la baza comunității și anume solidaritatea față de persoanele care nu au posibilități financiare și respectul față de mediul înconjurător.

Acestea sunt doar câteva aspecte ale CSR-ului din România, dacă sunteți interesați să aflați mai multe despre această temă, puteți accesa www.csr-romania.ro

 

Acest articol este scris de Bianca Luca. Mai multe despre autoare puteți găsi pe blogul ei sau pe Facebook

  1. Umbrela Verde

    Foarte frumos scris si multumim tare mult pentru aprecieri :)

    O completare mica avem de facut: contul Umbrela Verde se bucura de aproximativ 5.000 de sustinatori pe site, acestia fiind cei abonati la alerta. Pe Facebook ne apropiem vertiginos de 6000 de fani si speram sa crestem tot mai mult.
    Bafta multa cu organizarea evenimentului PRbeta din acest an! Si inca o data, Bianca, iti multumim pentru vorbele frumoase :)

    Reply

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>