Identitatea vizuală pentru brand

Atunci când dorim să construim şi să promovăm un brand, trebuie să ne asigurăm că toate elementele lui sunt asimilate de cei care constituie publicul nostru ţintă şi că atât potenţialii clienţi cât şi cei fideli, recunosc brandul dintr-o singură privire. În cazul în care acest...

Sfaturi pentru o pagină de Facebook de succes

Am vorbit într-un articol anterior despre diferenţa dintre un cont personal de Facebook şi o pagină de Facebook şi am ajuns la concluzia că fiecare companie ar trebui să-şi dezvolte prezenţa online printr-o pagină de Facebook relevantă. Acum să vedem cum ar trebui să arate această...

Cum să scrii pentru mediul online

Pentru că am vorbit şi în cadrul Şcolii de Blog despre acest aspect, consider că e important de clarificat şi aici faptul că mediul online necesită utilizarea unor maniere specifice de redactare şi construcţie a mesajelor pe care le transmitem. Aşadar, Internetul nu este doar o pagină...

Ora Pământului: Schimbarea suntem noi!

Fiindcă sâmbătă seara am participat la proiectul "Ora Pamântului", prin stingerea luminilor, m-am gândit să dezvolt puțin acest subiect care prinde din ce în ce mai multă amploare. Acest proiect a început în 2007, când WWF (World Wide Fund for Nature) din Australia i-a inspirat pe...

Ce facem cu brandul de ţară?

Un subiect tot mai dezbătut  mai ales atunci când vorbim de România. Ce este practic un brand de ţară? Avem unul? Şi dacă da, cum îl utilizăm pentru a crea o imagine pozitivă cu şi despre România. Brandul de ţară poate fi definit ca ansamblul de valori, fie ele umane sau...

Facebook: cont personal vs. pagină

Contul şi pagina de Facebook sunt două lucruri diferite. Întâi să facem distincția dintre cele două. Contul de Facebook este profilul personal al unui utilizator. Pagina de Facebook este destinată companiilor, artiştilor, produselor, persoanelor publice... într-un cuvânt, unor...

Brandurile și celebritățiile

De foarte multe ori o combinație reușită între un produs și o anumită celebritate îți poate garanta succesul unei campanii sau îți poate crește simțitor vânzările. Dar ce ne facem atunci când această combinație nu este  una reușită? Se poate întâmpla ca prin alăturarea unui...

O poveste de success – rebranding-ul C.E.C Bank

Atunci când vorbim de rebranding, vorbim de procesul care desemnează o acţiune a  managementului unei firme prin intermediul căreia se va realiza o schimbare, fie de identitate vizuală prin schimbarea logo-ului, fie lansarea unor afişe cu un stil vizual diferit etc. Condiţia esenţială în...