Cum să faci postări mai umane în Social Media

Crearea unei relații de prietenie cu comunitatea online formată în jurul brand-ului este foarte importantă în loializarea acestora și creșterea interacțiunii pe care o au cu brandul. Trebuie să realizăm că în spatele ecranelor și a telefoanelor se află o persoană, un potențial...

Cum folosesc brandurile funcția de Live Stream

Vorbisem într-un articol recent despre tehnologia 360 și cum aceasta ar putea fi viitorul în ceea ce privește conținutul vizual în Social Media. Totodată, Live Streaming-ul circulă de ceva vreme pe platformele Social Media, iar această funcție a început să fie folosită și de...

Ce tipuri de concursuri sunt utile pentru branduri

Social Media se schimbă constant și mereu apar noi unelte și strategii de promovare. Facebook, platforma de socializare cea mai populară, are parte de cele mai multe schimbări și update-uri. Multe branduri se folosesc de concursuri pe Facebook pentru a-și promova produsele și servicile....

Campanii de succes care au folosit tehnologia 360

Platformele de Social Media sunt în continuă dezvoltare, iar conținutul vizual cucerește din ce în ce mai mult spațiu. în prezent, 60% din conținutul distribuit este vizual. În 2014, Mark Zuckerberg declara că în curând utilizatorii Facebook-ului o să poată împărtăși nu doar...

Evoluția conținutului video pe rețelele de socializare

În ultima perioadă tot mai multe rețele sociale au acordat o importanță sporită conținutului video. Asta pentru că în ultimii ani acesta s-a dovedit a fi cea mai captivantă și utilizată metodă de a crea conținut de care se bucură utilizatorii care se uită și care îl distribuie de...

LinkedIn te aduce mai aproape de angajatori

Interacțiunea din mediul online este în ascensiune. De aceea, angajatorii se folosesc tot mai mult de platforma profesională LinkedIn pentru a-și cunoaște posibilii viitori angajați și pentru a intra în contact direct cu ei. De asemenea, cei interesați să își găsească un job într-un...

Snapchat în România

Lumea Social Media este un izvor nesecat de resurse și modalități prin care putem crește awereness-ul brandurilor, putem interacționa cu publicul și crea campanii cu un impact major. În același timp, este o lume care se schimbă constant și niciodată nu putem spune că știm totul despre...