5 instrumente pentru Social Media

Într-un articol mai vechi, vă prezentam câteva aplicații menite să vă ușureze munca în online. Iar pentru că vorbim despre un domeniu care evoluează constant, azi revenim cu completări și vă vorbim despre alte instrumente care pot îmbunătăți eficiența și, în timp, rezultatele...

Cum folosesc brandurile Instagram Stories

Aproape de fiecare dată, atunci când una dintre rețelele de socializare anunță schimbări și introduce noi unelte, internetul se împarte în două: cei care abia așteaptă să testeze noutățile și cei care sunt sceptici. La fel a fost și în cazul Instagram Stories. Unii spuneau că...

Comunicarea evenimentelor pe Facebook

Unul dintre principalele avantaje ale Social Media se află chiar în denumirea sa, și anume în latura socială. Este foarte importantă, iar uneori tindem să ignorăm acest concept de bază de la care a pornit totul. Social Media are rolul de a ne conecta, de a ne aduce alături de alți oameni...

Cum să faci postări mai umane în Social Media

Crearea unei relații de prietenie cu comunitatea online formată în jurul brand-ului este foarte importantă în loializarea acestora și creșterea interacțiunii pe care o au cu brandul. Trebuie să realizăm că în spatele ecranelor și a telefoanelor se află o persoană, un potențial...

Cum folosesc brandurile funcția de Live Stream

Vorbisem într-un articol recent despre tehnologia 360 și cum aceasta ar putea fi viitorul în ceea ce privește conținutul vizual în Social Media. Totodată, Live Streaming-ul circulă de ceva vreme pe platformele Social Media, iar această funcție a început să fie folosită și de...

Ce tipuri de concursuri sunt utile pentru branduri

Social Media se schimbă constant și mereu apar noi unelte și strategii de promovare. Facebook, platforma de socializare cea mai populară, are parte de cele mai multe schimbări și update-uri. Multe branduri se folosesc de concursuri pe Facebook pentru a-și promova produsele și servicile....

Campanii de succes care au folosit tehnologia 360

Platformele de Social Media sunt în continuă dezvoltare, iar conținutul vizual cucerește din ce în ce mai mult spațiu. în prezent, 60% din conținutul distribuit este vizual. În 2014, Mark Zuckerberg declara că în curând utilizatorii Facebook-ului o să poată împărtăși nu doar...