Campanii de succes care au folosit tehnologia 360

Platformele de Social Media sunt în continuă dezvoltare, iar conținutul vizual cucerește din ce în ce mai mult spațiu. în prezent, 60% din conținutul distribuit este vizual. În 2014, Mark Zuckerberg declara că în curând utilizatorii Facebook-ului o să poată împărtăși nu doar...

Evoluția conținutului video pe rețelele de socializare

În ultima perioadă tot mai multe rețele sociale au acordat o importanță sporită conținutului video. Asta pentru că în ultimii ani acesta s-a dovedit a fi cea mai captivantă și utilizată metodă de a crea conținut de care se bucură utilizatorii care se uită și care îl distribuie de...

LinkedIn te aduce mai aproape de angajatori

Interacțiunea din mediul online este în ascensiune. De aceea, angajatorii se folosesc tot mai mult de platforma profesională LinkedIn pentru a-și cunoaște posibilii viitori angajați și pentru a intra în contact direct cu ei. De asemenea, cei interesați să își găsească un job într-un...

Snapchat în România

Lumea Social Media este un izvor nesecat de resurse și modalități prin care putem crește awereness-ul brandurilor, putem interacționa cu publicul și crea campanii cu un impact major. În același timp, este o lume care se schimbă constant și niciodată nu putem spune că știm totul despre...

Cum a fost la Conferința PRbeta 2016 – PReviziuni

A șasea ediție a Conferinței Regionale de Comunicare PRbeta s-a desfășurat între 11 și 12 mai, la Biblioteca Centrală Universitară „Eugen Todoran” din Timișoara. În cele două zile, peste 250 de participanți au învățat cum să-şi promoveze compania sau evenimentele într-un mod...