Cu emoții – ediția a șaptea a PRbeta Conference

Ediția a șaptea a conferinței PRbeta este una cu multe emoții pentru noi. În primul rând, pentru că nu ne gândeam că vom ajunge atât de departe, iar apoi pentru că am ales o temă foarte delicată pentru vremurile în care trăim: „Etică și bun simț în comunicare”. Am...

Conferința PRbeta 2017. Etică și bun simț în PR.

  Avem bucuria de a vă anunța că ediția aniversară a Conferinței PRbeta se apropie cu pași repezi. Conferința va avea loc între 17 și 18 mai, la Casa Adam Muller Guttenburunn din Timișoara și este o ediție deosebit de specială pentru noi, întrucât vom aniversa al șaptelea...

Aproape totul despre Tumblr

Întrebare capcană: care este platforma de Social Media preferată de tinerii sub 25 de ani? Dacă ai răspuns Facebook, cum am facut-o de altfel și eu, să știi că este greșit. Tumblr este, începând cu 2013, platforma cea mai vizitată pentru tinerii sub 25 de ani. Cum subiectul mi-a...

Instagram Ads — Ce trebuie să știm

Cu peste 600 de milioane de utilizatori activi lunar, Instagram se clasează pe locul 4 în topul celor mai descărcate aplicații din Apple Store și pe locul 5 în Google Play. Achiziția platformei de către Facebook a avut un rol decisiv în creșterea exponențială a popularității...

Reclame frumoase ale Crăciunului din 2016

Frumoasa poveste a Crăciunului e aceeași, dar, totuși, brandurile au un mod unic de a o spune în fiecare an. Da, și în creațiile din 2016 avem animale, personaje  animate și copii, însă fiecare dintre acest reclame este unică, apelează la emoții și transmite sentimente puternice. Am...

Ce, când și cum postăm pe Instagram

Instagram e locul acela magic, dedicat exclusiv conținului vizual. E plin de imagini frumoase, videouri captivante, povești care nu se uită. Pentru mulți dintre noi, e prima aplicație pe care o deschidem în fiecare dimineață, pentru că vrem să ne începem ziua pozitiv. Desigur, toate...

Monitorizarea campaniilor – Când și cum?

O campanie nu începe odată cu primul comunicat de presă și nici nu se încheie odată cu ultimul. În funcție de complexitatea acesteia, planificarea ei poate dura zile sau chiar săptămâni, la fel și follow up-ul ei. Campaniile pot fi împărțite în trei etape: pregătirea,...