Viral marketingul și campaniile online

În ultimii ani, cuvântul viral a căpătat un cu totul alt sens, mai ales în mediul online. Campaniile virale sunt un instrument de marketing din ce în ce mai utilizat de către brandurile care vor să spună ceva într-un mod neconvențional. Ideea din spatele unei astfel de campanii este de a...

5 aplicații utile pentru munca în online

Cu toții ne dorim să fim mai organizați. Taskurile sunt atât de multe și variate încât uneori  este dificil să urmărim tot ce se întâmplă în online, pe toate rețele de socializare. Din fericire, pentru că mai multă lume s-a confruntat cu aceste probleme, au fost create multe...

Campanii de CSR. Când, Cum și De ce

CSR (Corporate social responsability) sau Campania de Responsabilizare Socială este modalitatea cea mai utilizată de companii pentru a oferi ceva comunității. Când o companie adoptă astfel de politici trebuie să o facă inteligent, cu un scop bine definit și nu înainte de a se asigura că...

User generated content și campanile online

În acest moment, există 936 de milioane de oameni care utilizează zilnic Facebook, 302 de milioane de oameni care folosesc Twitter în fiecare zi și 75 de milioane de utilizatori care se loghează pe Instagram o dată pe zi. Chiar dacă nu postează zilnic, acești oameni creează cantități...

Campanie Orange- Oferta de nota 10

În primăvara acestui an, Orange a lansat „Oferta de nota zece”. Scopul campaniei a fost susținerea față de elevii olimpici și le-a oferit și utilizatorilor de cartele PrePay ocazia de a se implica în comunitate. Astfel, 40 de elevi de clasa a IX-a, care au obținut note mari la faza...