Promovarea brandului pe Instagram

Lansată 6 octombrie 2010, Instagram este aplicația care a avut una dintre cele mai mari creșteri din ultimii ani. Chiar dacă în 2012 avea deja 100 de milioane de utilizatori, anul care a reprezentat un boom al creșterii numărului lor a fost 2014 – până în luna decembrie existau 300...

Vreți să spuneți ceva de impact? Folosiți GIF-uri

Sunt GIF-urile noile fotografii? Nu neapărat, dar cu siguranță au un impact foarte mare în rețelele sociale, acum, mai mult ca oricând. Cu toate că au fost create cu câțiva zeci de ani în urmă și au fost folosite, în ultimii ani, pe platforme precum Giphy, Imgur, PopKey și Kanvas,...

Tutorial: Cum folosim MailChimp

Newsletterele sunt, de câteva decenii, o unealtă importantă de marketing atât pentru business-uri, cât și pentru ONG-uri sau pentru oameni care doresc să disemineze informații. Primele newslettere au fost realizate în format fizic și au fost folosite începând cu anul 1538. De atunci,...

Conținutul vizual domină internetul în 2016

Când luăm în considerare faptul că 65% din populație are memorie vizuală, 90% din informația pe care o percepe creierul constă în imagini, iar prezentările care conțin elemente vizuale sunt cu 43% mai persuasive, se recurge la un tip de conținut cu care oamenii rezonează mai...

Cum se face o propunere de parteneriat media

Zilnic se desfășoară tot felul de evenimente, în toate domeniile. Aceste evenimente ajung în atenția noastră, printre altele, și cu ajutorul unui instrument de comunicare util, parteneriatele media. Acestea aduc beneficii ambelor părți, nu doar evenimentului susținut. După modelul altor...