bg_intro

Conferința PRbeta 2016

PReviziuni beta

11-12 mai 2016. Biblioteca Centrală Universitară ”Eugen Todoran”. Timișoara

În fiecare săptămână vom anunța noi speakeri la eveniment. Abonează-te la newsletter pentru a fi la curent cu noutățile.

bg_bule

De ce să participi

Studiază strategii eficiente de comunicare online

Descoperă tendințele din domeniul comunicării

Învață să construiești creativ imaginea brandului tău

Ascultă exemple de bune practici de la specialiști din România

Află cum construiești o campanie de comunicare a evenimentelor culturale

Înțelege cum se gestionează corect o criză de imagine

bg_dark2

Înscrieri

Conferinţa PRbeta se adresează celor care vor să înveţe cum să-şi promoveze compania sau evenimentele într-un mod eficient, ținând cont de tendințele în comunicare recomandate de specialiștii în domeniu.

*Discounturile nu sunt cumulative.

Beneficiază de discounturi:

Discounturi

25%discount
dacă te înscrii până
în 1 aprilie
50%discount
pentru studenți
15%discount
pentru grupuri de
minim 3 persoane
bg-transp-round

Bilete

bg-transp-round

Speakeri

Cătălin_Anchidin

Cătălin Anchidin

Specialist în comunicare a industriilor creative

×

Specialist în comunicare al industriilor creative, Cătălin Anchidin este omul din spatele campaniilor de promovare a peste 30 filme (producții românești și internaționale). În 2013, două din lungmetrajele promovate au fost în top 3 filme românești din box-office: „Pozitia Copilului” (aproape 120.000 de spectatori) și “Domnișoara Christina” (peste 27.000 spectatori ). În 2015 s-a ocupat de comunicarea lungmetrajului “Aferim!”. Filmul a fost cea mai vizionată producție românească a anului trecut, aproape 80.000 de spectatori. A fost PR al unor evenimente precum AUTOR, Festivalul Comedy Cluj, Festivalul NexT. Înainte de a fi PR, Cătălin a fost prezentator de știri la mai multe posturi de radio, printre care Uniplus Radio, Romantic Fm, Smart Fm.

Cristian_Lupșa

Cristian Lupșa

Redactor Șef la Decât o Revistă

×

Cristian Lupșa este redactor șef la Decât o Revistă, publicație pe care a fondat-o în 2009, din dorința de a promova jurnalismul de calitate. Din 2011, supervizează conferința internațională The Power of Storytelling. A contribuit, în calitate de scriitor și cercetător, la cea de a doua ediție a ”The Elements of Journalism” coordonată de Bill Kovach și Tom Rosenstiel, lucrare pe care o consideră cartea lui de căpătâi.

Cristi_Radu

Cristian Radu

Director Executiv Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu

×

Cristian Radu este director executiv al Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu. De 11 ani este și profesor la Universitatea Lucian Blaga din Sibiu, unde predă management cultural.  De asemenea, acesta a fost Directorul executiv la ”Sibiu, Capitală Culturală Europeană” în 2007

Ovidiu_Eftimie

Ovidiu Eftimie

Blogger și Redactor Coordonator la TimesNewRoman.ro

×

Ovidiu Eftimie ‎este blogger și redactor coordonator la TimesNewRoman.ro, „cotidian independent de umor voluntar” așa cum le place să se descrie. Pasionat deopotrivă de comunicare, informatică, istorie și orașul său natal, Brașov.

Vlad_Tăușance

Vlad Tăușance

Director Artistic la Fundația Baia Mare 2021

×

Vlad Tăușance este director artistic la Fundația Baia Mare 2021 și lucrează alături de Agro Media și Friends for Friends Foundation. Autor, trainer și consultant în domeniul creativității, a organizat workshopuri pentru companii precum Orange, ING, TNT, Avon sau SABMiller. Anul trecut a moderat dezbaterile din cadrul turneului național Manifest pentru Dialog cu spectacolul „Antisocial” semnat de Bogdan Georgescu. Are mai bine de 12 ani de experiență în presa glossy și cea alternativă.

Cristian_Manafu

Cristian Manafu

Event Planner, Social Media Trainer & Consultant, Blogger

×

Începând cu noiembrie 2006, Cristian Manafu este Managing Partner la Evensys, iar din 2008 deține The Connector Agency. De asemenea, a lucrat opt ani în presa de afaceri, dintre care trei a fost director la revista Biz, Stuff și Campaign. Tot din 2008, a lansat o serie de traininguri open sau in-house despre social media și a organizat campanii și proiecte specifice domeniului. În prezent este unul dintre cei mai activi bloggeri din România.

Monica_Jitariuc

Monica Jitariuc

Managing Director la MSLGROUP The Practice

×

Monica Jitariuc este Managing Director la MSLGROUP The Practice, cea mai premiată agenție românească de PR. Are peste 15 ani de experiență în domeniu și este cea care a înființat și condus departamentul de Social Media în cadrul agenției The Practice.

Lucian_Mircu

Lucian Mircu

Co-organizator Ceau, Cinema!

×

Pasionat de arta cinematografică, Lucian Mircu este co-fondator al blogului dedicat filmelor, ”Marele Ecran”. Scrie despre filme în timpul liber, însă are și un job full time: încă din 2006 este copywriter la SBS Broadcasting. Militează pentru un cinematograf de artă în Timișoara. Din 2014 organizează, alături de Pelicula Culturală, festivalul de buzunar „Ceau, Cinema!”, dedicat filmelor de artă.

Anca_Nuță

Anca Nuță

Identity & Communication Director la UniCredit

×

Anca Nuță este First VicePresident – Identity&Communication Director, UniCredit Bank. Are o experiență de peste 13 ani în comunicare, deținând această responsabilitate încă din 2009,  timp în care a coordonat acțiunile strategice de comunicare ale băncii. Anca este absolventă a unui EMBA la Berlin School of Creative Leadership și este Certified Sustainability Practitioner  – Institute of Environmental Management & Assesment (IEMA). Din aprilie 2015 scrie despre ceea ce practică zi de zi, comunicare, dar și despre pasiunea ei pentru arta contemporană, pe blogul personal www.artdarling.eu.

Razvan_Capanescu

Răzvan Căpănescu

Chief Creative Officer la Leo Burnett Group Romania

×

Răzvan Căpănescu este Chief Creative Officer în cadrul Leo Burnett Romania, poziționată ca agenția cu cele mai bune servicii de strategie și creație din România. Înainte de asta, a avut aceeași funcție la Publicis România. Implicând-se în campanii creative pentru branduri de renume, Răzvan Căpănescu a adus, în agențiile cu care a colaborat, premii de la: Cannes Lions, Golden Drum, Epica, Eurobest, New York Festivals, AdStars sau prima Cupă Intercontinentală pentru o agenție din România (Intercontinental Advertising Cup).

Mugur_Pătrașcu

Mugur Pătrașcu

Fondator și Managing Partner la Screen Native

×

Mugur Pătrașcu este fondator si Managing Director în cadrul agenției Screen Native și profesor asociat al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Cu mai mult de 15 ani de experiență în domeniu, Mugur Pătrașcu și-a început cariera în publicitate la D’Arcy, după câțiva ani petrecuți în televiziune. A continuat cu Leo Burnett și Grey, iar în 2006 a fondat iLeo, una dintre cele mai bune agenții de comunicare din România. Au urmat Orașul Meu, Breeze Mobile, 4inmasina și Screen Native, ultima, parte a efortului de reinventare a modului în care se face astăzi advertising.

Alina_Pavel

Alina Pavel

CSR Officer la Orange România

×

După o experiență de 5 ani în domeniul relațiilor publice a preluat funcția de CSR Officer în cadrul Orange România unde dezvoltă și implementează programe de responsabilitate socială în linie cu strategia de business a companiei. În 2015, principalele proiectele s-au axat pe trei direcții: incluziune digitală prin derularea programului #parintilascoala, implicarea in societate prin voluntariat “tu pentru comunitate” și susținerea educației prin campania Orange PrePay Oferta de Nota 10 și SuperCoders.

Laura_Pătruț

Laura Pătruț

Psiholog, membru Comisia de psihologia muncii

×

Laura Pătruț este membru în Comisia de Psihologia Muncii, Transporturilor și Serviciilor în cadrul Colegiului Psihologilor din România și psiholog la societatea Pătruț Laura și Asociații. Începând din anul 2008, colaborează cu Universitatea de Vest din Timișoara în cadrul masteratului de Psihologia Muncii, Organizațională și a Transporturilor, dar și cu Centrul Euroregional de Psihologie Aplicată din Timișoara.

Luiza_Toma

Luiza Toma

External & Internal Communication Manager la Danone

×

Luiza Toma are o experiență de peste 8 ani în cadrul companiei Danone. De atunci, ea este cea care realizează proiecte dedicate angajaților companiei și încearcă să aducă o contribuție pozitivă societății prin promovarea acțiunilor de CSR prin intermediul cărora Danone își comunică valorile.

În fiecare săptămână vom anunţa specialişti în comunicare şi relaţii publice care vor vorbi în cadrul Conferinţei PRbeta.

bg-transp-top

Workshop-uri

  • Comunicarea în Social Media

    Social Media a schimbat regulile tradiţionale ale PR-ului, publicităţii şi marketing-ului. Dacă înainte companiile comunicau unilateral, astăzi, datorită comunicării online, feedback-ul consumatorilor ajunge în cel mai scurt timp la branduri. Simpla prezență a unei companii în Social Media nu este suficientă. Mai important decât atât este o strategie bine definită care să țină cont atât de tendințele în comunicare, cât și de valorile companiei. Vino la Workshop-ul de Social Media pentru a descoperi exemple de bune practici în mediul 2.0. Tot aici poți identifica cele mai relevante reţele de socializare pentru compania sau evenimentul tău.

    ciuca (1)

    Trainer

    Alex Ciucă

    Managing Partner la Superior Media

    Recomandat pentru: Entry Level

  • Comunicare de brand și produs

    Pentru a comunica eficient un brand și/sau un produs, trebuie să ținem cont atât de valorile acestuia, cât și de specificul fiecărui mediu de comunicare ales. Nu este suficient să creăm un site și o pagină de Facebook. O bună strategie de comunicare este esențială. De la elementele de identitate vizuală, la structura campaniilor de marketing sau PR și canalele de comunicare specifice fiecărui produs în parte, comunicarea de brand și produs îmbină regulile stricte cu creativitatea și nonconformismul. În cadrul workshop-ului vei afla câteva dintre bunele practici în comunicarea de brand și produs, dar și exemple concrete, aplicate, cu rezultate bune.

    claudia tocila

    Trainer

    Claudia Tocilă

    Online Communication Manager la Valvis Holding

    Recomandat pentru: Entry Level

  • PR clasic în comunicarea modernă

    Mare parte din comunicare se desfășoară online în 2016. Însă, PR-ul clasic încă are o pondere importantă în comunicarea brandurilor. O bună planificare, o strategie solidă și realizarea unui mix între comunicarea clasică și cea online sunt rețeta spre succes a companiilor care înțeleg că PR-ul se desfășoară și în afara mediului online. Cum își fac brandurile prieteni în offline, cum poți preveni sau aplana o criză de imagine și câteva exemple de campanii de PR clasic poți învăța în cadrul workshop-ului nostru.

    bulexa (1)

    Trainer

    Oana Bulexa

    Managing Director la MSLGROUP The Practice

    Recomandat pentru: Advanced Level

  • Comunicarea evenimentelor culturale

    Comunicarea evenimentelor culturale presupune creativitate, o atenţie deosebită la identificarea momentelor care merită valorificate şi evidenţierea rapidă a acestora, stabilirea celor mai bune canale de comunicare, precum şi o doză mare de pasiune. În spatele unui eveniment cultural există multă muncă şi o strategie complexă de comunicare, cu toate acestea, mesajul care ajunge la publicul-ţintă trebuie să fie cât mai clar şi asemănător unei poveşti. Vino la acest workshop pentru a afla cum se creează strategia de comunicare pentru evenimentul tău şi care sunt cele mai bune practici în comunicarea culturală.

    olteaz

    Trainer

    Oltea Zambori

    Managing Partner la PRbeta Agency

    Recomandat pentru: Middle Level

  • Campaniile de PR - de la brief la rezultate

    Campaniile de comunicare sunt o parte semnificativă a relațiilor publice și trebuie tratate cu meticuloziate. Planificarea este una dintre cele mai importante etape ale unei campanii de comunicare. În cadrul ei, măsurile trebuie luate pas cu pas pentru a ne asigura că obiectivele sunt bine stabilite și pot fi îndeplinite. Strategia, implementarea și măsurarea rezultatelor sunt, de asemenea, etape esențiale. Desigur, toate acestea nu pot fi realizate fără un brief complet. Toți pașii corecți și ordinea lor îi puteți învăța în cadrul workshop-ului nostru.

    Crenguța_Roșu

    Trainer

    Crenguța Roșu

    Managing Partner la DC Communication

    Recomandat pentru: Middle Level

  • Story Pitching în PR: De ce, cum, când și cu cine

    Tuturor ne plac poveștile. Am crescut cu basme, le-am disecat la școală, le urmărim săptămânal curgerea în fiecare episod din serialele preferate. Dar cât de mult știm să folosim această apetență pentru povești în activitatea noastră de PR? Cum facem ca informațiile pe care le oferim despre clienții noștri să devină interesante și ce rol are empatia în comunicare? Parafrazând o replică dintr-un film celebru, comunicatul care nu spune o poveste nu primește ”earned media”, iar asta ar trebui să fie clar pentru orice practician interesat de trenduri, de ce vor interlocutorii și, nu în ultimul rând, de eficiența muncii sale!

    Ruxandra_Predescu

    Trainer

    Ruxandra Predescu

    Consultant Comunicare și Blogger printreranduri.eu

    Recomandat pentru: Advanced Level

Program

Program - Ziua 1Program - Ziua 2

bg-dark-top

Despre

A șasea ediţie a Conferinţei PRbeta se desfăşoară la Biblioteca Centrală Universitară ”Eugen Todoran” din Timişoara, în perioada 11-12 mai 2016. Este singura conferinţă regională de comunicare din România. În acest an, tema centrală a evenimentului se referă la tendințele din domeniul comunicării. Specialiști în relații publice și marketing vor vorbi despre noile direcții în comunicare și vor prezenta studii de caz relevante, aplicabile pieței din România.

Conferinţa PRbeta înseamnă pasiune pentru comunicare, posibilitatea de a interacţiona cu specialişti din domeniu, discuţii despre tendințele din mediul online, relaţii publice, Social Media, branding, management cultural şi publicitate.

bg-transp-top

Contact

Str. Florimund Mercy, nr. 4, Timișoara, România
contact@PRbeta.ro, tel. 0256 366 342

 

bg-light-bottom2

Localizare

Conferința PRbeta 2016 se desfășoara la Biblioteca Centrală Universitară ”Eugen Todoran”, situată pe Bd. Vasile Pârvan, nr. 4A, Timişoara

De la aeroport poți ajunge cu taxiul. Câteva dintre companiile de taxi pe care le recomandăm sunt: Tudo Taxi (0256 945), Radio Taxi (0256 940) și Fan Taxi (0256 944).

De la Gara de Nord poți ajunge cu taxiul sau cu mijloacele de transport în comun: tramvaiul 1 (preț bilet 2 lei) și Expresul 3 (preț bilet 2,5 lei). Biletele se pot achiziționa din stațiile mijloacelor de transport în comun sau de la chioșcurile de ziare.

Parteneri

danone orange unicredit mcdonalds aquacarpatica samburesti Untitled-3 autonom logo

Parteneri media

iqads.ro smark.ro pr-romania logo BUSINESS NEWS marketing20.ro Ctrl-D altfel altradio tion pfc timisoara24fun