Workshop-urile PRbeta se desfăşoară la Oradea în perioada 10 – 15 noiembrie. Evenimentul se adresează studenţilor şi masteranzilor din facultăţile de comunicare şi jurnalism și oferă participanţilor un pachet de training complet și posibilitatea de a urma un internship sau chiar de a obține un job în domeniul comunicării. Începând de azi, 20 octombrie, şi până în 5 noiembrie, studenţii orădeni se pot înscrie pe site-ul Workshop-urilor PRbeta sau pot trimite un CV și o scrisoare de intenție la contact@prbeta.ro.
Trainerii celei de-a treia ediții a Workshop-urilor PRbeta sunt: Ștefan Stroe, Managing Director la Incandescent Marketing, Monica Jitariuc, Managing Director la MSLGROUP The Practice, Oana Bulexa, Managing Director la MSLGROUP The Practice, Oltea Zambori, Managing Partner la PRbeta Agency, Alexandru Ciucă, Managing Partner la Superior Media, și Cristina Puțan, Managing Partner la PRbeta Agency.
Destinatarii workshop-urilor de comunicare online sunt studenţii din ani terminali, atât de la ciclul de licenţă, cât şi de la masterat. Studenții participanți au posibilitatea de a învăța comunicare online de la câțiva dintre cei mai buni specialiști în domeniu. Trainerii care vor conduce sesiunile de workshop au ani de experienţă în spate și sunt gata să înveţe practic studenţii cum să ducă la îndeplinire cerinţele unui job din mediul online.
Evenimentul durează aproximativ o săptămână. Cursurile sunt zilnice, de câte patru ore, și prezența este obligatorie la fiecare în parte. La workshop-uri participă, de asemenea, companiile care oferă internship-uri pentru o parte dintre studenți. Reprezentanții companiilor pot lua parte la fiecare workshop, pot alege să interacționeze direct cu studenții și le pot urmări evoluția pe parcursul săptămânii de pregătire.
Workshop-urile PRbeta este un eveniment organizat de PRbeta Agency.
Parteneri media: Ctrl-D, Smark, OSUT, MediaIQ, TVR Timişoara, BEST Cluj-Napoca, Rotaract Visio Cluj-Napoca, PR Romania, 24FUN, Bună Dimineaţa, Youth@Cluj-Napoca 2015.