Pokemon Go – ce este și de ce ar putea brandurile să îl folosească

0

Industria jocurilor și a aplicațiilor pentru smartphone-uri este în continuă creștere cu venituri de peste 90 de miliarde de dolari în anul 2015.

O nouă aplicație de succes de succes: Pokemon Go

La mai puțin de o săptămână de la lansare, Pokemon Go este deja cel mai discutat subiect mondial în Social Media. Lansat de Niatic, în parteneriat cu Nintendo, este un joc gratuit pentru smartphone-urile cu iOS și Android. În doar câteva zile de la lansare a ajuns în topul descărcărilor din Google Play și AppStore și a generat o creștere de 10% a acțiunilor companiei Nintendo.

Pokemon Go este bazat pe realitatea augmentată și pe GPS. Folosind locația smartphone-ului, Pokemon Go generează harta în timp real cu străzi, clădiri și obiective turistice bazate pe hărțile oferite de Google Maps. Majoritatea acestor clădiri sunt transformate în săli de antrenament pentru pokemonii utilizatorilor, iar obiectivele turistice sunt transformate în „Pokestop”. Dacă vizitezi aceste locații, poți primi diferite obiecte care te vor ajuta pe parcursul jocului. Obiectivul este unul simplu: te plimbi prin oraș și prinzi pokemonii care iți ies în cale.

poza1 poza2

 

Am testat acest joc de câteva zile, în Timișoara, și am observat că este un bun instrument de promovare culturală a orașului. Cum spuneam mai sus, acele „Pokestops” sunt obiective turistice reale, iar jocul îți oferă și câteva informații despre acestea.

poza3 poza4 poza5

Cum ar putea brand-urile să profite de pe urma Pokemon Go

Să luăm, de exemplu, industria de entertainment, mai exact festivalurile de muzică: participanții ar putea prinde anumiți pokemoni din zona festivalului, câștigând, astfel, un bilet gratuit sau o reducere pentru următoarea ediție a festivalului.  

Și industria de fashion ar putea beneficia de pe urma Pokemon Go. Pot fi creați diferiți pokemoni susținuți de brand-uri de fashion atunci când se lansează colecții noi. În plus, s-ar putea folosi geotargetarea utilizatorilor în magazin și îndrumarea acestora către cabinele de probă.

Campanii de responsabilitate socială: Pokemon Go poate să conducă utilizatorii către cel mai apropiat centru de donare de sânge și să ofere o recompensă semnificativă pentru cei care au ajuns acolo.

Acestea ar fi doar câteva dintre activările pe care le-ar putea face brandurile în acest joc-fenomen, care a făcut furori în Statele Unite, Canada, Australia și va acapara și Europa.

Featured image: Pokemon Go 

Articol redactat de Dacian Ciurea, intern PRbeta.

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>