Cum folosesc brandurile funcția de Live Stream

0

Vorbisem într-un articol recent despre tehnologia 360 și cum aceasta ar putea fi viitorul în ceea ce privește conținutul vizual în Social Media. Totodată, Live Streaming-ul circulă de ceva vreme pe platformele Social Media, iar această funcție a început să fie folosită și de branduri.

Deși există câteva aplicații de live stream pentru smartphone-uri, Facebook Live Video este o soluție mai prietenoasă de a oferi conținut comunității. Această funcție a fost lansată în urmă cu mai puțin de un an și a avut succes în rândul utilizatoriilor Facebook, dovedindu-și rapid puterea de a câștiga un număr considerabil de telespectatori, comentarii și distribuiri într-o perioadă scurtă de timp. Printre brandurile de top și producători video care folosesc Facebook Live se numără: Dunkin’ Donuts, BBC, Disney, Airbnb, Target, Buzzfeedși altele.

Managerul Social Media de la Dunkin’ Donuts, a declarat că brandul a avut succes încă de la prima transmisie live pe Facebook în februarie, oferind fanilor o privire în bucătăria restaurantului. Datorită acestui succes, s-au mai folosit încă odata de Facebook Live în Ziua Națională a Gogoașei. Video-ul a avut peste 30.000 de vizulizări și peste 2.400 de like-uri.

Dunkin donuts

 Click pe imagine pentru a vedea video

BuzzFeed au transmis live explozia unui pepene verde peste care s-au întins sute de benzi de cauciuc. În prezent, este cea mai de succes transmisie live pe Facebook, având 10 milioane de vizualizări și 320.000 like-uri. BuzzFeed a declarat că această transmisie a funcționat ca și un clickbait, din cauza titlului și multe persoane au dat play și 40 de minute fără a realiza acest lucru.

buzzfeed

Click pe imagine pentru a vedea video

Ca parte a campaniei „Live There” de Airbnb, brandul s-a parteneriat cu Disney pentru premierea filmului Cartea Junglei în luna aprilie. Cu această ocazie aceștia au creat un copac și au realizat interviuri pe covorul roșu cu diferite staruri din film, precum actorul ce-l interpretează pe Mowgli. Primul interviu a aparținut lui Jonathan Mildenhall, CMO-ul de la Airbnb. Acesta a vorbit live despre modul în care Airbnb are 4.000 de case în copaci disponibile turiștilor din întreaga lume. Aceast post a primit 112.000 de vizualizări și 1.600 de comentarii.

airbnb

Click pe imagine pentru a vedea video

Așadar, Facebook Live este cel mai bun mod de a interacționa cu fanii în timp real, poți vedea reacțile lor și în același timp le poți răspunde și la întrebări. Această funcție oferă vizibilitate mare pentru branduri, iar cu instrumentele oferite, cum ar fi anumite filtre, ajută la originalitatea transmisiei live, în același timp făcând-o mai distractivă.

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>