A doua ediţie a Workshop-urilor PRbeta se află în plină desfăşurare. Cursurile de comunicare s-au încheiat deja în Cluj-Napoca (14-19 octombrie) şi Oradea (23-29 octombrie), unde 30 de studenţi şi masteranzi au fost aleşi la sprânceană pentru a beneficia de cursurile gratuite de comunicare. Companiile clujene şi orădene prezente la workshop-uri au început deja procesul de selecţie a studenţilor, pentru a le oferi un internship sau chiar un job în domeniul comunicării. Momentan, Workshop-urile PRbeta se desfăşoară cu mult spor la Iaşi.
Următorul oraş care va găzdui cursurile de comunicare este Braşov, în perioada 13-19 noiembrie. Studenţii şi masteranzii care doresc să participe se mai pot înscrie până mâine, 7 noiembrie, trimiţând un CV și o scrisoare de intenție la contact@prbeta.ro sau completând un formular pe Workshops.PRbeta.ro.
Ultimul oraş de pe harta Workshop-urilor PRbeta va fi Timişoara, unde evenimentul va avea loc între 25-30 noiembrie. Studenţii timişoreni care vor să participe sunt invitaţi să se înscrie până la data de 21 noiembrie, respectând acelaşi procedeu.
Vă reamintim că destinatarii workshop-urilor de comunicare online sunt studenţii în ani terminali, atât de la ciclul de licenţă, cât şi de la masterat, din facultățile de comunicare, marketing, jurnalism și alte domenii conexe. ”Studenții participanți, câte 15 din fiecare oraș, au posibilitatea de a învăța comunicare online de la câțiva dintre cei mai buni specialiști în domeniu. De asemenea, în cadrul workshop-urilor pot experimenta diverse metode de lucru și sunt puși în ipostaza omului de comunicare dintr-o companie sau o agenție. Pentru a le oferi o imagine completă despre ce înseamnă acest domeniu de activitate, cei mai buni studenți din fiecare oraș primesc câte un internship la una dintre companiile locale. Un internship care poate deveni, mai apoi, un job”, detaliază Cristina Putan, co-fondator PRbeta.
Trainerii care conduc sesiunile de workshop sunt specialişti în domeniu, cu ani de experienţă în spate, care sunt gata să înveţe practic studenţii cum să ducă la îndeplinire cerinţele unui job din online. Dintre profesori îi menţionăm pe: Ștefan Stroe, Managing Director la Incandescent Marketing, Alexandru Negrea, Head of Facebook Department la Spada, Monica Jitariuc, Managing Director la The Practice, Victor Kapra, consultant în comunicare online, Alexandru Ciucă, Managing Partner la Superior Media şi Dragoș Alexa, consultant de marketing și strategii de comunicare.
Fiecare workshop, din cele cinci desfăşurate la nivel naţional, durează aproximativ o săptămână. Cursurile sunt zilnice, de câte patru ore și prezența este obligatorie la fiecare în parte. La workshop-uri participă, de asemenea, companiile care oferă internship-uri pentru o parte dintre studenți. Reprezentanții companiilor pot participa la fiecare workshop, pot alege să interacționeze direct cu studenții și le pot urmări evoluția pe parcursul săptămânii de pregătire.
Noutăţi şi informaţii la zi despre desfăşurarea Workshop-urilor PRbeta, ediţia a doua, pot fi găsite şi pe Facebook sau Twitter. Vă urăm multă baftă la înscrieri! Ne vedem la workshop-urile din Braşov şi Timişoara!
Workshop-urile PRbeta sunt organizate de PRbeta, cu susţinerea Romtelecom.
Parteneri ai evenimentului: Danone, Autonom Rent-a-Car, Facultatea de Ştiinte Politice, Filosofie şi Ştiinte ale Comunicării, din cadrul Universităţii de Vest din Timişoara şi Facultatea de Ştiinte ale Comunicării, din cadrul Universităţii ”Politehnica” din Timişoara. Parteneri media: IQads, SMARK, PR-Romania, 24FUN, AIESEC, Carturesti, Facebrands.ro, studenție.ro, marketing20.ro şi Asociaţia Amvest.