PRbeta Agency organizează curs practic: Strategii de comunicare online

1

Odată cu cea de a șasea ediție a Conferinței PRbeta (11 și 12 mai 2016), PRbeta împlinește cinci ani. Încă de la început, una dintre misiunile agenției a fost să contribuie în mod activ la educația celor care doresc să dezvolte o carieră în relații publice și comunicare. Ne-am axat, întâi, pe viitorii oameni de comunicare, susținând cursuri de formare pentru studenți. Mai apoi, am extins latura educativă a agenției, lucrând îndeaproape cu reprezentanți ai companiilor timișorene, freelanceri și oameni dedicați meseriei, dispuși să învețe mai multe despre PR de la practicieni care aplică propriile sfaturi în munca de zi cu zi.

afiș-online

Știm că accesul la evenimente speciale dedicate învățării bunelor practici în comunicare (îndeosebi în comunicarea online) nu este la îndemâna oricui. Drept urmare, am decis să facem un ”turneu” în câteva orașe din țară, în cadrul căruia vom vorbi despre cum realizăm cele mai bune strategii de comunicare online.

Cursul practic va fi susținut de Oltea Zambori, Managing Partner al PRbeta Agency care, în decurs de două zile pline (câte 8 ore/zi), va atinge mai multe puncte de interes, utile tuturor celor care vor să învețe cum să comunice online eficient. Temele de discuție abordate vor fi:

1. Introducere în PR și comunicare – definiție, tendința transformării comunicării clasice în comunicare online, scopul PR-ului și audiența
2. Provocări și oportunități ale comunicării online
3. Particularități ale comunicării clasice și tranziția către comunicarea online.
4. Reguli despre abordare a principalelor grupuri țintă și stabilirea canalelor de comunicare
5. Ce se face vs. ce nu se face în PR
6. Cum se face un plan de comunicare – pentru comunicarea continuă, cu strategie pe 12 luni; cum se face un plan de comunicare pe o campanie integrată
7. Tipuri de comunicare (comunicarea orientată spre rezultat, comunicarea informală, comunicarea internă, comunicarea persuasivă și comunicarea negativă)
8. Tehnici comune de promovare
9. Limbaj specific comunicării și PR-ului comercial
10. Exemple de campanii creative ale companiilor românești și străine
11. Indicatori de performanță a comunicării (măsurarea rezultatelor)
12. Exerciții practice

Costuri, locuri și detalii despre participare:
Cursurile se desfășoară la:

Oradea: 14 și 15 aprilie 2016
Sibiu: 21 și 22 aprilie 2016
Arad: 9 și 10 iunie 2016

Costul cursului este de 250 de lei (T.V.A. inclus) de persoană. Înscrierea se face la adresa de e-mail contact [at] prbeta [dot] ro, menționând la subiectul mesajului „Înscriere curs comunicare_localitatea”. Toți cei înscriși vor primi pe e-mail detalii despre program și locul de desfășurare.

Partener logistic: Continental Hotels

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>