dm ambassadors: creatorii de conținut cresc odată cu noi

0

Când spui dm, spui Love Brand. Comunitățile mici și mari adunate în jurul dm drogerie markt au fost întotdeauna active și vocale. Interacțiunile pe rețelele sociale sunt multe, campaniile offline se bucură și ele de susținere, clienții împart cu drag bucuria descoperirii de noi produse sau cumpărarea celor preferate, prin toate formele. Așa că ne-am gândit să oficializăm relația de prietenie printr-o inițiativă special dedicată lor: dm ambassadorship program. 

Da, ați citit bine, cu clienții noștri. Pentru că înainte să devină ambasadori, toți cei implicați în program au fost clienți. Interacțiunea cu creatorii de conținut ne-a arătat că ei au fost dintotdeauna fani ai produselor din drogherii și că mulți le și promovau. Cei de la dm sunt întotdeauna atenți la nevoile comunităților și unul dintre principiile brandului este să vină pe cât posibil în întâmpinarea acestora. Totodată, credem că este bine să îi răsplătim pentru implicare pe cei care promovează chiar cred în valorile și principiile companiei și nu doar pe cei care pot oferi cea mai mare expunere. 

Cu toate acestea în minte, împreună cu cei de la dm am vrut să dăm o șansă tuturor, fiind mai atenți la o promovare autentică, decât la numărul de like-uri sau followers. Așadar programul are 3 trepte, astfel încât să-i cuprindă și pe cei aflați la început de drum, dar și pe cei care au deja notorietate în mediul online. Fanii brandului știu deja că drogheriile sunt un One Stop Shop unde pot găsi produse pentru îngrijirea lor, dar și pentru a casei și a familiei. Așadar, firesc a fost ca în procesul de selecție să fim atenți ca cei aleși să poată vorbi despre domenii precum: beauty, cleaning, baby, food. 

Și acum, cifre. În momentul de față, în program sunt înscriși 40 de ambasadori, urmând ca până la finalul anului financiar viitor să fie adăugați câte doi pe lună. De acum un an când a fost lansat, programul a adunat peste 400 de înscriși și, fie vorba între noi, selecția nu este deloc ușoară, pentru că majoritatea sunt creatori de conținut creativi, cu multe de oferit pentru comunitățile lor. Un an și aproximativ 35 297 273 de vizualizări mai târziu, comunitatea este mai unită ca niciodată.

Din octombrie începe o nouă etapă a programului. O parte dintre ambasadorii de anul trecut se vor implica în continuare, urmând să fie adăugați și noi creatori de conținut, pentru că, așa cum spuneam mai sus, toți cei înscriși merită să aibă oportunitatea de a se alătura inițiativei.

Dincolo de cifre, ne bucurăm că am crescut împreună, o parte dintre ambasadori ne-au spus că alături de noi s-au simțit motivați să fie mai activi, alții ne spun că datorită nouă au câștigat premii, unii și-au mărit familia în timp ce majoritatea și-au găsit noi pasiuni. Suntem fericiți să îi simțim aproape, să le fim și să ne fie alături în momentele cheie, să fie parte din povestea dm. 

De la A la Z le mulțumim: Adriana Iordan, Adriana Turcuman, Alina Neag, Ama Nicolae, Ana Drobot, Ana Preda, Anca Ionicescu, Anne-Marie Chelariu, Asurdoaei Bianca, Balea Maria-Roxana, Charaba Laura, Cioată Andrei, Coffentropy, Cosânzenele, Cucerzan Adelina Dunia, Ene Madalina, Faur Romina-Manuela, Federova, Gavrilă Alexandra, Geicu Cristina Ioana, Geicu Dorina Daniela, Gîrbovean Adrian, Husaru Simona, Iștoc Grosu Andreea Olimpia, Madalina Costin, Nemțanu Simona, Nichitean David, Poelinca Cristian, Puiu Ioana, Răchițan Carla, Rebeli Ana, Rox Sarafolean, Ruxandra Ghimp, Stella Badea, Teodorescu Alexandra, Valentina Oprea, Vlada Avornic. Nu în ultimul rând, mulțumim dm drogerie markt pentru deschiderea de care dau dovadă, dar și pentru șansa de a face asta împreună cu o echipă creativă. 

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>