Aproape de fiecare dată, atunci când una dintre rețelele de socializare anunță schimbări și introduce noi unelte, internetul se împarte în două: cei care abia așteaptă să testeze noutățile și cei care sunt sceptici. La fel a fost și în cazul Instagram Stories. Unii spuneau că acestea nu vor fi de ajutor și că sunt copia fidelă a Snapchat, iar alții, ei bine, despre ei vă povestim mai jos, vorbind despre brandurile care folosesc cu succes și multă creativitate această nouă unealtă.
Instagram Stories a fost creat cu scopul de a îndemna utilizatorii să creeze mai mult conținut. Noua funcție le oferă acestora ocazia de a posta fotografii și conținut video cu termen de valabilitate: 24 de ore. Pe lângă asta, tot ceea ce este postat folosind „Stories” nu apare în neewsfeed sau pe profilul personal, ci doar într-o bară de meniu, în partea superioară. O altă noutate este că aceste postări nu pot fi comentate, distribuite sau apreciate. Cu toate acestea, sunt disponibile câteva informații analitice: de către cine și de câte ori a fost vizualizată postarea. De asemenea cu un tap se poate trimite un mesaj către persoana sau pagina care a postat, prin Instagram Direct. Iată câteva branduri care au înțeles toate acestea și le-au pus în aplicare:
Huffington Post
Publicația s-a folosit de fotografii și text pentru a spune povești, desigur, cu ajutorul funcționalităților oferite de Instagram Stories. Astfel, Huffington Post a creat rezumate a știrilor, permițând cititorilor să consume conținutul într-un mod vizual și distractiv. Această metodă de interacțiune e la îndemâna tuturor. Spre exemplu, încercați să faceți acest lucru cu una dintre postările de pe blog: îi faceți un rezumant și adăugați elemente vizuale, iar ea va căpăta instant mai multă personalitate.
Travel + Leisure
Agenția a decis să transforme „Instagram Stories” într-un joc cu fanii lor, cerându-le să ghicească unde se afla brandul în acel moment în lume. Puteți și voi să încercați să interacționați cu urmăritorii pentru că acestora le place să fie provocați, stimulați și încântați. Curiozitatea este un lucru care trebuie explorat.
Starbucks
Compania a folosit noua unealtă într-un mod mai tradițional, prezentându-și produsele de top pentru fiecare sezon. Desigur, au făcut acest lucru creativ, fapt care le-a permis să ajungă la publicul țintă într-un mod inovator.
Starbucks Instagram Story from Instagram for Business on Vimeo.
Acestea sunt doar câteva exemple în care brandurile experimentează folosindu-se de Stories. Dar deja se pot observa cu ușurință oportunitățile pe care platforma le pune la dipoziție. Așa că, chiar dacă unealta se află la început de drum, merită să încercați noi moduri de a comunica. Dacă mai sunt și alte exemple care credeți că merită discutate, le puteți împărtăși cu noi.