Te-ai întrebat vreodată ce povestesc angajații tăi cu prietenii lor despre compania ta? Care este impactul asupra imaginii companiei și cum se reflectă asta asupra brandului tău? Ce să faci pentru a construi sentimentul de apartenență și un climat care să îi ajute pe angajații tăi să se simtă parte din poveste? Și cum să comunici toate acestea astfel încât și alții să își dorească să se alăture echipei tale?
Vino să descoperi ce și cum în cele două zile de workshop practic pe care le-am pregătit pentru tine!
Despre ce vorbim
Cultura organizațională
- Word of mouth: cum își compun angajații tăi povestea despre organizație
- Ce impact are cultura organizației asupra brandului de angajator
- Cum să dezvolți un climat în care angajații tăi să simtă că aparțin organizației
- Ce înseamnă norme comportamentale constructive și care sunt pârghiile prin care le faci să exprime în cadrul companiei
Comunicarea de brand
- cum construiești o strategie de comunicare axată pe oameni
- ce vrei să transmită brandul tău celor care îl întâlnesc pentru prima dată
- cum atragi mai mulți potențiali candidați la joburile tale
- ce înseamnă implicare în comunitate și cum se face în mod corect
- care sunt canalele de comunicare potrivite brandului tău
Cursul se desfășoară în 14 și 15 iunie 2021, începând cu ora 09:00 AM, la Centrul Regional de Afaceri Timișoara.
Fiecare zi de curs are o durată de 6 ore, timp în care vei învăța, hands-on, ce este, cum să îmbunătățești și cum să comunici cultura organizațională.
Prețul pentru ambele zile de curs este de 350 euro + TVA.
Dacă alegi să participi alături de doi dintre colegii tăi, primiți un discount de 10% din prețul total al cursului.
Ce primești:
- 6 ore de training intensiv, în fiecare dintre cele două zile
- pauzele de cafea și prânzul
- suportul de curs
- diplomă de participare
În cadrul cursului vom aplica chestionarul Organizational Culture InventoryTM de la Human Synergistics, cu ajutorul căruia vom exersa definirea unei culturi ideale și vei întelege procesul prin care poți implementa un program de Cultură Organizațională în compania ta.
Alege să crești cultura organizațională în compania pe care o reprezinți și descoperă cum să o comunici, în așa fel încât brandul tău să devină unul prietenos cu angajații, candidații la joburi și colaboratorii!
Cine suntem noi
Cristian Philipp
Cristian este un trainer cu experiență de 17 ani în consultanță organizațională și de management, cu un background educațional în psihologie. Din 2004, de când a fondat Essential Training & Consulting, a colaborat cu peste 100 de companii și a susținut traininguri pentru peste 30.000 de persoane. Începând cu 2012, este consultant acreditat Human Synergistics®. În ultimii ani, și-a concentrat atenția pe formarea și livrarea de cursuri de management strategic, leadership și cultură organizațională.
Cristina Puțan
De 12 ani, de când a lansat PRbeta, Cristina a creat strategii de comunicare și a colaborat cu peste 100 de branduri locale, naționale sau internaționale. De asemenea, în calitate de trainer acreditat, se implică activ în educarea specialiștilor în comunicare și a tinerilor aflați la început de drum. Pentru business-urile care au nevoie să își îmbunătățească modul în care sunt percepute, oferă consultanță în comunicare și branding. Se implică în crearea și dezvoltarea de comunități în jurul brandurilor.
Cursul de Employer Branding este organizat de PRbeta Agency și Essential Development.