Relații publice
Prin activitatea pe care o desfășurăm, contribuim la îmbunătățirea imaginii partenerilor noștri. Relațiile publice se referă, în principal la modul în care este perceput un brand de către publicul lui țintă și la reputația acestuia. Fie că vorbim despre interacțiunile directe ale brandului cu consumatorii
Relații media
Relațiile media reprezintă acea parte a relațiilor publice care implică legătura companiei cu jurnaliștii. Relațiile media presupun contactul cu jurnaliștii, pentru ca, prin intermediul acestora, brandul să transmită informațiile de interes către public, fără a recurge la advertising. Conținutul transmis trebuie să fie, în primul rând, credibil și relevant pentru persoanele cărora ne adresăm. Colaborarea alături de cele mai importante publicații mass-media ne ajută în construirea și consolidarea imaginii clienților noștri.
Achiziții media
Partea de achiziții media presupune identificarea și contactarea celor mai potrivite mijloace pentru brandul sau evenimentul în discuție. Astfel, după ce analizăm tonul, publicul țintă și politica editorială, le alegem pe cele care vor transmite informația către cei care trebuie. Apoi negociem cele mai potrivite bugete.
Managementul reputației
Reputația este modul în care este percepută o persoană de către ceilalți. Imaginea are legătură cu mai multe criterii, de la îmbrăcăminte la cum comunicați în mediul online sau offline prin articolele de pe blog, profilurile pe rețelele de socializare, ce scriu alții despre voi, poze, tag-uri și orice alte informații disponibile pentru publicul larg.
Content Writing
Content writingul este metoda prin care un brand sau o companie menține o relație constantă cu clienții. Prin intermediul lui brandul transmite încredere, oferă posibilitatea unei interacțiuni și devine prietenos, oferind celor interesați sau posibil interesați mai multe informații interesante și utile, publicul ajungând, în final, să se identifice cu brandul.