Conferinţa PRbeta 2018

Adevăruri și provocări în comunicare

Timișoara. 17 și 18 mai 2018.

A opta ediţie a Conferinţei PRbeta se desfăşoară în 17 și 18 mai 2018, la Incuboxx, în Timişoara. Anul acesta, tema evenimentului este Adevăruri și provocări în comunicare.

Ne lovim tot mai des de fake news, instrumente de manipulare ale canalelor de comunicare, competiție din ce în ce mai mare și bugete reduse de la an la an. Comunicarea eficientă și diferită devine, astfel, o adevărată provocare. Mai mult, adevărurile care se spun pe jumătate și teama constantă de a nu greși pot genera, uneori, adevărate crize de imagine. În acest context, este nevoie să subliniem importanța comunicării de calitate, fără compromisuri.

Conferinţa PRbeta înseamnă pasiune pentru comunicare, posibilitatea de a interacţiona cu specialişti, discuţii despre tendințele din mediul online, relaţii publice, marketing, Social Media, branding, comunicare business, publicitate și o comunitate formată din practicieni, care an de an se întâlnesc la acest eveniment.

Speakeri

Sonia Nechifor

Managing Partner la CommON

Dan Frînculescu

Freelance Creative Director

Traian Bugescu

Marketing Explorer la Prospero

Tudor Galoș

Senior Consultant la Tudor Galoș Consulting

Oana Bulexa

Managing Director la MSLGROUP The Practice

Alex Ciucă

Managing Partner la Superior Media

Monica Jitariuc

Managing Director la MSLGROUP The Practice

Tiana Mitrici

Managing Director la Tell Agency

Alex Dona

Managing Partner la Times New Roman

Sergiu Vasilescu

Associate la Furtună și Asociații

Alecsandra Apostolescu

Digital Planner la Friends/TBWA

Ioana Anghel

Senior Associate la Furtună și Asociații

Mihai Furtună

Managing Partner la Furtună și Asociații

Ioana Mănoiu

Managing Partner la GMP PR

Eduard Jerca

Danone

Alexandru Grigoruță

Scotland Yard

Workshop-uri

Strategii de comunicare în Social Media

Comunicarea online este obligatorie pentru aproape toate tipurile de business. Majoritatea companiilor dețin pagini de Facebook, conturi de Instagram și, uneori, conturi de Youtube sau LinkedIN. Însă, o bună parte dintre acestea lucrează fără o structură coerentă, fără o strategie care să arate clar ce își doresc să obțină și prin ce metode. De la identificarea corectă a tipurilor de target, la strategii editoriale și metode de monitorizare a rezultatelor, trebuie să ținem cont de toate atunci când realizăm o strategie de comunicare online.

Alex Ciucă, Managing Partner la Superior Media, cu o vastă experiență în comunicarea online, te va ajuta să înțelegi care sunt pașii corecți în realizarea unei strategii de comunicare pentru Social Media și cum poți ajunge să ai rezultate reale, nu mai multe Like-uri.

Trainer

Alex Ciucă
Managing Partner la Superior Media

Recomandat pentru: Entry Level

GDPR pentru media digitală și offline

General Data Protection Regulation (GDPR) impune noi reguli pentru cei care desfășoară un business în UE sau în parteneriat cu companii și persoane din UE. Organizațiile trebuie să își adapteze politicile de confidențialitate și să respecte drepturile fiecărui utilizator/client în parte. Schimbările sunt foarte stricte, iar companiile care nu le implementează riscă amenzi foarte mari.

Practicile de marketing din companii sunt afectate de aceste schimbări, iar Tudor Galoș, consultant cu numeroase premii în portofoliu, va susține un atelier, în cadrul căuira va explica în detaliu tot ceea ce companiile, insituțiile și bloggerii trebuie să implementeze pentru a se asigura că respectă noile reguli.

În completare, Ioana Anghel, avocat, va detalia aspectele legale de care trebuie să ținem cont atunci când aplicăm regulile GDPR în cadrul companiei pe care o reprezentăm.

Traineri

Tudor Galoș de la Tudor Galoș Consulting și Ioana Anghel de la Societatea de avocatură Furtună și Asociații

Recomandat pentru: Medium Level

Campanii de comunicare cu buget redus

„Think outside the buget” este replica la care visează toți creativii. Atunci când banii nu mai reprezintă o scuză, imaginația este cea mai liberă. Însă, de cele mai multe ori, trebuie să ne descurcăm cu bugete mici și foarte mici, iar dacă ne dorim rezultate reale, acest aspect reprezintă o adevărată provocare. Din fericire, dacă apelăm la creativitate și experiență, putem începe să avem rezultate bune, construind campanii relevante.

Dacă vrei să înveți cum să crești vizibilitatea companiei tale apelând la tehnici creative, care implică bugete reduse, înscrie-te la workshop-ul susținut de Monica Jitariuc, Managing Director la MSLGROUP The Practice.

Trainer

Monica Jitariuc
Managing Director la MSLGROUP The Practice


Recomandat pentru:
Medium Level

Google AdWords și Facebook Ads

Într-o perioadă în care toate brand-urile folosesc mijloacele de promovare online, este important să ai o strategie care să te poziționeze în topul opțiunilor publicului țintă. Fie că ajungi la consumatori sau clienți prin anunțuri text în rețeaua de căutare, prin anunțuri video pe YouTube sau vizuale pe Facebook sau Instagram, este important ca toate acestea să se desfășoare după un plan bine pus la punct, în așa fel încât comunicarea să fie unitară și, mai presus de toate, relevantă pentru cei la care ajunge informația, cu scopul de a genera conversii utile pentru business-ul tău.

Învață de la Tiana Mitrici, Managing Director la Tell Agency, care deține certificările Google, cum să investești eficient și cum să îți creezi cele mai bune campanii de AdWords și Facebook Ads.

Trainer

Tiana Mitrici
Managing Director la Tell Agency

Recomandat pentru: Entry Level

Înscrieri

Taxa de participare pentru prima zi a conferinței PRbeta este de 149 lei. Aceasta include: accesul la toate prezentările din prima zi a evenimentului, micul dejun, pauzele de cafea, prânzul, materialele prezentate în cadrul primei zile  – în format digital, acces la after party.

Pentru că susţinem educația, studenții beneficiează de o reducere de 50% din valoarea biletului pentru prima zi a evenimentului. De asemenea, dacă la eveniment aleg să participe mai mult de 3 persoane din cadrul aceleiași companii, acestea se vor bucura de un discount de  15% din prețul biletului pentru prima zi a conferinței.

Taxa de participare la fiecare workshop este de 99 lei, iar numărul locurilor este limitat la 20/workshop.

Program

Localizare

Conferința PRbeta 2018 se desfășoară în clădirea Incuboxx (Str. Circumvalațiunii, Nr. 2-4).

De la aeroport poți ajunge cu taxiul. Câteva dintre companiile de taxi pe care le recomandăm sunt: Tudo Taxi (0256 945), Radio Taxi (0256 940) și Fan Taxi (0256 944).

De la gară poți ajunge cu taxi-ul sau cu mijloacele de transport în comun (troleibuz-ul 14): preț bilet: 2 lei.

Taxi: Câteva dintre companiile de taxi pe care le recomandăm sunt: Tudo Taxi (0256 945), Radio Taxi (0256 940) și Fan Taxi (0256 944).

Uber: O alternativă la taxi este serviciul Uber. Comanda se face prin aplicația Uber, disponibilă în Apple Store și Play Store.

Contact

Str. Torontalului nr. 6, Timișoara, România
contact@PRbeta.ro, tel. 0753 450 239

Parteneri

Parteneri media