Conferința PRbeta 2018

Adevăruri și provocări în comunicare

Timișoara. 17 și 18 mai 2018.

 

De ce să participi

Descoperi
cum să comunici eficient produsele și serviciile tale

Studiezi metode de comunicare potrivite pentru business-ul tău

Afli adevăruri nespuse despre promovarea online

Asculți poveștile spuse de specialiștii în relații publice

Înveți cum să fii autentic în comunicare

Înțelegi cum realizezi strategii de marketing care dau randament

Înscrieri

Taxa de participare pentru prima zi a conferinței PRbeta este de 149 lei. Aceasta include: accesul la toate prezentările din prima zi a evenimentului, micul dejun, pauzele de cafea, prânzul, materialele prezentate în cadrul primei zile  – în format digital, acces la after party.

Pentru că susţinem educația, studenții beneficiează de o reducere de 50% din valoarea biletului pentru prima zi a evenimentului. De asemenea, dacă la eveniment aleg să participe mai mult de 3 persoane din cadrul aceleiași companii, acestea se vor bucura de un discount de  15% din prețul biletului pentru prima zi a conferinței.

Taxa de participare la fiecare workshop este de 99 lei, iar numărul locurilor este limitat la 20/workshop.

*Discounturile nu sunt cumulative.

Înscrie-te!

Speakeri

Sonia Nechifor

Managing Partner la CommON

×

O fire extrem de calmă și cu o atitudine de neclintit, Sonia este mai mult decât sufletul agenției de comunicare și PR, CommON Branding Lab, agenție cu sedii în Bucureşti şi în Cluj-Napoca. În agenție, este omul din spatele strategiilor și al planurilor de comunicare, omul detaliilor și al ideilor de criză, copywriter și designer la nevoie. Comunicator înnăscut și cu experiență de peste 12 ani în branding și PR, a găsit mereu cele mai creative metode de a construi brand-uri personale pentru clienții săi. Iubește tot ceea ce este ieșit din comun și caută mereu soluții acolo unde nimeni nu se gândește că ar fi posibil să le găsească.

Activitatea de comunicator o îmbină cu cea de director editorial al Revistei Bulevard, lansată în 2011, și, din 2016, cu cea de membru fondator al Ecolage, prima școală de bune maniere din România, ce oferă copiilor și adolescenților oportunitatea de a-şi dezvolta abilităţile sociale într-un mod elegant.
”Provocarea pe care o lansez pentru voi e să scotocim în sertare uitate, după noțiuni ca reputație, etică, diplomație, protocol și bune maniere și să încercăm, împreună, să le (re)aducem la viață”

Tudor Galoș

Senior Consultant la Tudor Galoș Consulting

×

Un veteran al marketing-ului cu o experiență de mai mult de 14 ani în roluri locale și regionale de marketing, Tudor este un speaker pasionat și un evanghelist al tehnologiilor disruptive și al abordărilor inovatoare precum “Agile Marketing”. A pornit ca Desktop Product Manager pentru România și Bulgaria la Microsoft unde a fost responsabil de lansarea Windows XP Service Pack 2 și Office 2003, continuând ca Windows Product Manager pentru Microsoft South-East Europe unde a condus lansarea Windows Vista. Întorcându-se la Microsoft România ca Windows Business Group Lead a coordonat lansări importante la produse cheie precum Windows 7, Internet Explorer 8, 9 și 10. A fost Consumer Marketing Director la Microsoft România, poziție din care a coordonat strategia de marketing pe zona de consumer, retail și dispozitive cu Windows. În prezent Tudor este Senior Consultant la Tudor Galoș Consulting de unde ajută companiile să funcționeze în conformitate cu reglementările GDPR, să se extinndă sau să dezvolte noi afaceri și startup-uri.

Oana Bulexa

Managing Director la MSLGROUP The Practice

Alex Ciucă

Managing Partner la Superior Media

×

Lucreză în online de mai bine de 10 ani, a absolvit Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Universităţii Bucureşti şi prima ediţie a Şcolii ADC*RO. A avut o serie de proiecte web de conţinut până în 2010, când a fondat Superior Media, o agenţie de PR online în care a vrut să îmbine cunoştinţele dobândite prin studii cu experienţa acumulată în digital. Din 2007 scrie pe blogul www.hoinaru.ro. Din 2011 publică anual câte un ebook ce conţine o recapitulare a celor mai importante evenimente din media şi digital. Încă îi place ce face.

Monica Jitariuc

Managing Director la MSLGROUP The Practice

×

Monica Jitariuc este profesionist cu experiență variată în comunicare, lucrând de-a lungul carierei ei de 17 ani atât de partea clientului, cât si de cea a agenției. A început făcând PR instituțional în cadrul Ministerului Apărării Naționale. Apoi, a lucrat în advertising, marketing comunicare internă și PR. A înfiintat în 2010 si apoi a condus departamentul de social media al agenției MSLGROUP The Practice. În echipa agenției Monica a contribuit la campanii de succes în industrii diverse, multe dintre ele premiate la competiții locale și internaționale. Este trainer și speaker apreciat la conferintele de profil.

În 2014 a primit premiul pentru Excelență în PR de la IAA (International Advertising Association). Are o fetiță de opt ani, îi plac florile și duminicile după-amiaza.

Dan Frînculescu

Executive Creative Director la Publicis

×

Dan Frînculescu a intrat în lumea publicității acum 14 ani, ca intern la Oglivy&Mather, iar primul job a fost cel de Junior Copywriter la Publicis. După 8 ani în alte agenții, s-a întors la Publicis unde este, în prezent, Executive Creative Director. În tot acest timp a fost implicat în numeroase campanii premiate național internațional. Mai scrie pentru Comedy Central, Doamna Stela, Alt DEX si glumește la „Râzi Ca Prostu’”

Tiana Mitrici

Managing Director la Tell Agency

×

În ultimii șase ani a aprofundat diferite ramuri ale marketingului online în cadrul Tell Agency, de la SEO la E-mail Marketing, Social Media și a cochetat chiar și cu web design-ul, însă cel mai bine s-a regăsit ca Specialist PPC. A lucrat o perioadă pentru clienti din piața elvetiană și a hotărât să-și orienteze serviciile spre România atunci când a înțeles potențialul fantastic al plaiului mioritic. Conduce o agenție Google Partners, care este mereu orientată spre îndeplinirea rapidă a obiectivelor clienților, în special cu ajutorul campaniilor sponsorizate din mediul online (Google AdWords și Facebook Ads).

Traian Bugescu

Marketing Explorer la Prospero

×

Senior pallet mover la Prospero (marketing, espressos, doboş, caligrafie, portocale, muzică
cofetărească, Harry Potter şi Seinfeld, enumerări, ş.a.m.d). Paleţii se mută mai bine pe stilul Mick Jagger sau cu Uprising la maxim. Puteam să mă fac fotbalist sau inginer dar mi-a trecut repede. Nu mi-a plăcut deloc sintagma „Bugescu la balon” şi nici nu m-aş fi prins la „BugeSQL, ai prins-o?” În vieţi anterioare se pare că am pus umărul la cucerirea Daciei (sau am decorat tortul cu care s-a sarbatorit victoria, nu mai știu exact), am fost singurul traficant de amandine de la curtea regelui Arthur şi pietroiul care cade pe coiotul Willie în episodul din canion. De data asta sunt fan gluten, Kimi Raikkonen si doboş (în special straturile 37-40) şi duc mai departe misiunea brutarului Prospero cu o super echipă.

Sergiu Vasilescu

Associate la Furtună & Asociații

×

Sergiu este avocat în Baroul București, licențiat al Universității Paris I Pantheon – Sorbonne și al Facultății de Drept din cadrul Universității București. Membru al generației “digital born” și educat în spirit antreprenorial, Sergiu acordă asistență și consultanță juridică preponderent clienților cu proiecte IT&C, în domenii precum e-commerce, digital media, blockchain, data protection.

Mihai Furtună

Managing Partner la Furtună & Asociații

×

Cu o experiență de peste 18 ani în avocatura de business, Mihai este Managing Partner al Societății de avocați Furtună & Asociații. Este avocat litigant, specializat în administrarea litigiilor cu mare încărcătura tehnică, în arii de practică precum dreptul aviației, dreptul mediului, dreptul sănătății. Asistă și reprezintă societăți românești și companii multinaționale în călătoriile juridice determinate de birocrația excesivă și
frecvențele schimbări legislative din România.

Ioana Anghel

Senior Associate la Furtună & Asociații

×

Ioana este avocat din 2013, licențiată a Facultății de Drept din cadrul Universității București. Siguranța și impetuozitatea soluțiilor juridice furnizate de către Ioana aduc întotdeauna plusvaloare, atât în litigiile pe care le administrează, cât și în activitatea de consultanță pe care o acordă clienților în domenii precum dreptul concurenței, data protection, dreptul aviației, real estate.

Alex Dona

Managing Partner la Times New Roman

×

Cu un background de vânzări și business management, Alex Dona a trecut de la poziția de Group Sales Director și apoi membru în board-ul Sanoma Hearst la Managing Partner al Times New Roman. De puțin timp semnează emisiunea (și, totodată, podcast-ul) „On The Rocks cu Alex Dona” de la Rock FM, iar în timpul liber care i-a mai rămas (sau pe care și-l face) e ambasador HOSPICE Casa Speranței și fondator al festivalului de rock „Lupii Liberi”, de lângă Râșnov

Alecsandra Apostolescu

Digital Planner la Friends / TBWA

×

Are mai mult de 8 ani de experiență în publicitate. A început cu munca de Copywriter și a devenit planner. În prezent este digital planner la Friends / TBWA. Spune despre ea că petrece cu siguranță prea mult timp online și că se bucură de asta. Crede în “spune pe bune” și se ține de asta cât poate și în meseria ei. Încearcă să facă mai multă publicitate pentru oameni și mai puțină pentru publicitari.

Vom anunța săptămânal noi speakeri ai evenimentului!

Workshop-uri

  • Strategii de comunicare în Social Media

    Comunicarea online este obligatorie pentru aproape toate tipurile de business. Majoritatea companiilor dețin pagini de Facebook, conturi de Instagram și, uneori, conturi de Youtube sau LinkedIN. Însă, o bună parte dintre acestea lucrează fără o structură coerentă, fără o strategie care să arate clar ce își doresc să obțină și prin ce metode. De la identificarea corectă a tipurilor de target, la strategii editoriale și metode de monitorizare a rezultatelor, trebuie să ținem cont de toate atunci când realizăm o strategie de comunicare online.

    Alex Ciucă, Managing Partner la Superior Media, cu o vastă experiență în comunicarea online, te va ajuta să înțelegi care sunt pașii corecți în realizarea unei strategii de comunicare pentru Social Media și cum poți ajunge să ai rezultate reale, nu mai multe Like-uri.

    Trainer

    Alex Ciucă

    Managing Partner la Superior Media

    Recomandat pentru: Entry Level

  • GDPR pentru media digitală și offline

    General Data Protection Regulation (GDPR) impune noi reguli pentru cei care desfășoară un business în UE sau în parteneriat cu companii și persoane din UE. Organizațiile trebuie să își adapteze politicile de confidențialitate și să respecte drepturile fiecărui utilizator/client în parte. Schimbările sunt foarte stricte, iar companiile care nu le implementează riscă amenzi foarte mari.

    Practicile de marketing din companii sunt afectate de aceste schimbări, iar Tudor Galoș, consultant cu numeroase premii în portofoliu, va susține un atelier, în cadrul căuira va explica în detaliu tot ceea ce companiile, insituțiile și bloggerii trebuie să implementeze pentru a se asigura că respectă noile reguli.

    În completare, Ioana Anghel, avocat, va detalia aspectele legale de care trebuie să ținem cont atunci când aplicăm regulile GDPR în cadrul companiei pe care o reprezentăm și care sunt implicațiile pe care acestea le pot avea.

    Trainer

    Tudor Galoș și Ioana Anghel

    Tudor Galoș de la Tudor Galoș Consulting și Ioana Anghel de la Societatea de avocatură Furtună și Asociații

    Recomandat pentru: Medium Level

  • Campanii de comunicare cu buget redus

     „Think outside the buget” este replica la care visează toți creativii. Atunci când banii nu mai reprezintă o scuză, imaginația este cea mai liberă. Însă, de cele mai multe ori, trebuie să ne descurcăm cu bugete mici și foarte mici, iar dacă ne dorim rezultate reale, acest aspect reprezintă o adevărată provocare. Din fericire, dacă apelăm la creativitate și experiență, putem începe să avem rezultate bune, construind campanii relevante.

    Dacă vrei să înveți cum să crești vizibilitatea companiei tale apelând la tehnici creative, care implică bugete reduse, înscrie-te la workshop-ul susținut de Monica Jitariuc, Managing Director la MSLGROUP The Practice. 

    Trainer

    Monica Jitariuc

    Managing Director la MSLGROUP The Practice

    Recomandat pentru: Medium Level

  • Google AdWords și Facebook Ads

    Într-o perioadă în care toate brand-urile folosesc mijloacele de promovare online, este important să ai o strategie care să te poziționeze în topul opțiunilor publicului țintă. Fie că ajungi la consumatori sau clienți prin anunțuri text în rețeaua de căutare, prin anunțuri video pe YouTube sau vizuale pe Facebook sau Instagram, este important ca toate acestea să se desfășoare după un plan bine pus la punct, în așa fel încât comunicarea să fie unitară și, mai presus de toate, relevantă pentru cei la care ajunge informația, cu scopul de a genera conversii utile pentru business-ul tău.

    Învață de la Tiana Mitrici, Managing Director la Tell Agency, care deține certificările Google, cum să investești eficient și cum să îți creezi cele mai bune campanii de AdWords și Facebook Ads.

    Trainer

    Tiana Mitrici

    Managing Director la Tell Agency

    Recomandat pentru: Entry Level

Program

Programul primei zile a evenimentului va fi anunțat în 7 mai 2018. Momentan, puteți consulta programul zilei de 18 mai (a doua zi a evenimentului), pentru a identifica workshop-urile la care doriți să participați.

 

 

 

Despre

A opta ediţie a Conferinţei PRbeta se desfăşoară în 17 și 18 mai 2018, la Incuboxx, în Timişoara. Anul acesta, tema evenimentului este Adevăruri și provocări în comunicare.

Ne lovim tot mai des de fake news, instrumente de manipulare ale canalelor de comunicare, competiție din ce în ce mai mare și bugete reduse de la an la an. Comunicarea eficientă și diferită devine, astfel, o adevărată provocare. Mai mult, adevărurile care se spun pe jumătate și teama constantă de a nu greși pot genera, uneori, adevărate crize de imagine. În acest context, este nevoie să subliniem importanța comunicării de calitate, fără compromisuri.

Conferinţa PRbeta înseamnă pasiune pentru comunicare, posibilitatea de a interacţiona cu specialişti, discuţii despre tendințele din mediul online, relaţii publice, marketing, Social Media, branding, comunicare business, publicitate și o comunitate formată din practicieni, care an de an se întâlnesc la acest eveniment.

Localizare

Conferința PRbeta 2018 se desfășoară în clădirea Incuboxx (Str. Circumvalațiunii, Nr. 2-4).

De la aeroport poți ajunge cu taxiul. Câteva dintre companiile de taxi pe care le recomandăm sunt: Tudo Taxi (0256 945), Radio Taxi (0256 940) și Fan Taxi (0256 944).

De la gară poți ajunge cu taxi-ul sau cu mijloacele de transport în comun (troleibuz-ul 14): preț bilet: 2 lei.

Taxi: Câteva dintre companiile de taxi pe care le recomandăm sunt: Tudo Taxi (0256 945), Radio Taxi (0256 940) și Fan Taxi (0256 944).

Uber: O alternativă la taxi este serviciul Uber. Comanda se face prin aplicația Uber, disponibilă în Apple Store și Play Store.

Contact

Str. Torontalului nr. 6, Timișoara, România
contact@PRbeta.ro, tel. 0753 450 239

Parteneri

Parteneri media