Acum 9 ani, când am pus bazele Conferinței PRbeta, am avut o motivație simplă: ne-am dorit să aducem ceva în plus în domeniul relațiilor publice și să creștem împreună calitatea pieței din vestul țării. În timp, am pus bazele unui spațiu viu, dedicat tuturor celor care vor să învețe mai multe despre comunicare, un loc în care relațiile publice, marketingul și publicitatea se întâlnesc și discută deschis.

Am format în jurul evenimentului o întreagă comunitate de oameni care, la fel ca noi, cred că învățând și lucrând împreună putem îmbunătăți atât serviciile pe care le oferim, cât și modul în care comunicăm unii cu alții. În acest an, Conferința PRbeta este despre oameni și puterea noastră creativă//de a lucra împreună//de a colabora//de a crește. Transmitem mesajul nostru în toate cuvintele, așa cum poate am simțit mereu: PRbeta 2019 – POWER of the PEOPLE!

De ce să participi?

  • Descoperi cum să comunici eficient produsele și serviciile tale

  • Studiezi metode de promovare potrivite pentru business-ul tău

  • Afli cum poți crea o comunitate în jurul produsului pe care l-ai creat

  • Asculți poveștile de succes spuse de specialiștii în relații publice

  • Cunoști oameni ca tine și persoane care te pot ajuta să ai rezultate mai bune

  • Înveți cum să comunici de la oameni pentru oameni

  • Înțelegi cum realizezi strategii de marketing care dau rezultate

  • Iei pulsul pieței din zona de vest a țării

Înscriere

Taxa de participare pentru prima zi a conferinței PRbeta este de 149 lei. Aceasta include: accesul la toate prezentările din prima zi a evenimentului, micul dejun, pauzele de cafea, prânzul, materialele prezentate în cadrul primei zile  – în format digital, acces la after party.

Pentru că susţinem educația, studenții beneficiează de o reducere de 50% din valoarea biletului pentru prima zi a evenimentului.

Ia-ți bilet pentru prima zi a conferinței PRbeta, cu 149 lei și ai un workshop inclus în preț!

Înscrie-te!

Speakeri

Florina Iordache
OM la MagiCAMP

La Conferința PRbeta vine pentru a spune povestea unui scaun. În noiembrie 2017, pe scaun au stat 636 de oameni timp de 23 de zile. Alături de ei stau și acum zeci de mii de donatori în fiecare lună. Împreună construiesc și susțin, în 8 orașe, Rețeaua MagicHOME – Refugiul Părinților copiilor bolnavi de cancer.

Cristina Hanganu 

Director de comunicare & CSR,Lidl Romania, Vicepreședinte Global Women in PR Romania 

Este un comunicator care crede cu tărie în construirea unor businessuri sustenabile și în comunicarea lor în mod autentic. Și-a început cariera acum mai bine de 20 de ani și a acumulat experiență atât în strategie, …

…relații cu media, comunicare internă, employer branding, BTL, CSR cât și în relații cu sindicatele. A fost succesiv Director de comunicare la CONNEX și pentru Michelin România și Balcani sau pentru grupuri puternice de media precum Media Pro și Intact Media Group. Și-a completat experiența și cu două interludii în agenții. De peste doi ani și jumătate este Director de Comunicare & CSR la Lidl Romania și coordoneaă activitățile de corporate communication și PR, Social Media, comunicare internă, employeer branding și CSR.

Motto-ul ei în business, și nu numai, este: Make your own mistakes, but don’t make them twice.:)

Sorin Badea
Jurnalist Radio Guerrilla

Sorin Badea este jurnalist Radio Guerrilla. A urmat cursurile FJSC, a început să-și desfășoare activitatea jurnalistică în 2001, iar în 2007 a luat decizia să promoveze mai degrabă subiectele științifice. Sorin Badea este singurul jurnalist de știință al Radio Guerrilla.

În cadrul programelor Guerrilla, Sorin a adus încă din 2010 rubrici distincte, axate pe știință, educație sau știri legate de NASA, asteroizi, apărare planetară, etica roboților sau vârfuri tehnologice. A participat la diferite conferințe, forumuri, TED talk-uri, evenimente și concursuri pe teme științifice sau din aria educațională S.T.E.M. Promovează ingeniozitatea, creativitatea și imaginația în toate proiectele în care implică Radio Guerrilla.

Oana Coșman
Editor la Start-up.ro

Editor la start-up.ro și project manager în cadrul platformei BizTool.ro. Jurnalist cu o experiență de peste 12 ani în presa de business (Forbes România, Ziarul Financiar, Business Standard), având o pasiune pentru cybersecurity și fonduri de investiții. Oana scrie despre start-up-uri, programe de finanțare și tech și descoperă poveștile antreprenorilor talentați din întreaga lume.

Alex Ciucă
Owner la Superior Media

Se implică în mai multe proiecte web şi a fost parte din echipa de PR a Festivalului Ideo Ideis. Este autorul Digital Recap, un raport al pieţei de digital din România, publicat anual începând cu 2012. Scrie, din 2007, pe Hoinaru.ro despre comunicare şi online,
Din 2019, este şi realizatorul emisiunii “Primii trei ani” de la radio-ul online Urban Sunsets.

Mihai Zânt
Manager RO-WIN

Antreprenor, trainer și voluntar în educație. De peste 10 ani, conduce echipe și comunități. Creează organizații care învață și care comunică axat pe valori. Construiește experiențe de învățare pentru corporații utilizând sisteme de practică integrate. În ultimul an, a condus un incubator de afaceri care a finanțat 36 de business-uri deschise de români din Diaspora cu câte 35.000 EUR.

Mircea Căpățînă
Cofondator Smart Bill

A ales calea antreprenoriatului în urmă cu 12 ani. A pornit de la zero, împreună cu partenerii și prietenii săi, Ioana și Radu Hasan, pentru a construi ceea ce reprezintă astăzi o companie cu peste 45 de angajați si peste 55.000 de clienți, care a beneficiat de încrederea a două fonduri importante de investiții. Cu experiență vastă în mediul de business din România, Mircea își dorește să evolueze în permanență și să influențeze pozitiv, prin ceea ce face, dinamica antreprenoriatului românesc.

Alexandru Negrea
Fondator  Social Smarts

Fondatorul Social Smarts, companie de cursuri și consultanță pe teme de marketing și comunicare în social media, cu peste 1400 de absolvenți în prezent și un premiu de excelență pentru educație în marcom din partea IAA România. La conferința PRbeta ne va povesti câte ceva despre newsletter-ul pe Whatsapp și cum putem să folosim canale de comunicare diferite pentru a ajunge la clienții noștri. 

Elena Cîrîc
Head of Social Media  GMP+Webstyler

Elena Cîrîc este blogger din 2008 și de câțiva ani conduce un departament de social media în cadrul celei mai premiate agenții de digital de la noi. La Conferința PRbeta vine pentru a spune povestea din spatele hashtag-ului #TraiascaCapraVecinului. Campania PressOne și-a propus să schimbe mentalitatea românilor de la „Să moară capra vecinului” la „Trăiască capra vecinului” și între timp a fost aleasă Ideea Anului în Top ADC Romania 2018.

Alexandru Neștian
Co-Founder & Managing Partner iTUX

Antrenat pentru o carieră în IT, Alex a pornit pe drumul antreprenoriatului când a simțit că industria fashion îi ofertă oportunitatea să îmbine creativitatea cu inovația și dorința de a schimba modul în care bărbații relaționează cu ținutele elegante. În 2 ani, a pus pe picioare un start-up care-a câștigat Startarium Pitchday 2018, cea mai mare competiție dedicată lor din România, premiu care îi va finanța extinderea către un total de 5 orase.

iTUX și Alex și-au asumat misiunea de a învăța consumatorii că închirierea și refolosirea sunt calea către un viitor sustenabil. A învățat că 99% transpirație și 1% inspirație e o mantră bună doar atunci când nu lasă urme pe costum.

Ștefan Szakal
CEO Homefresh

În ultimii 15 ani a pus bazele unor companii de succes despre care puteți citi pe stefanszakal.com. În prezent, este CEO Homefresh, brand pionier în România în ceea ce privește serviciile de livrare a pachetelor cu ingrediente pentru mese delicioase. Compania este într-un moment de expansiune la nivel național și internațional, fapt care oferă recompense la mai multe niveluri.

Oana Gheorghiu
Co-fondator Asociația dăruiește viață

Oana Gheorghiu a fondat alătruri de Carmen Uscatu Asociației Dăruiește Viața care construiește Primul Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România. În acest proiect până în acest moment s-au implicat peste 250.000 de persoane fizice si peste 18000 de companii, fiind cea mai mare mișcare de implicare socială. Oana Gheorghiu, alături de colega ei, Carmen Uscatu, …

… au inițiat și implementat mai multe proiecte de renovare și dotare a spitalelor de Oncologie din București, Brașov și Timișoara, dar și proiecte de advocacy, reușind, să determine modificarea unor acte normative în domeniul sănătății și înființarea unui subprogram de diagnosticare, cu impact major în tratarea pacienților, mai ales a celor cu boli grave.

Raluca Duță
Digital Manager L’Oréal

Are 9 ani de experiență în comunicare digitală.

În prezent coordonează comunicarea digitală pentru cele patru divizii ale L’Oréal România: Produse de Larg Consum, Cosmetică Activă, Lux și Produse Profesionale și se ocupă de activități de susținere a business-ului, de la coordonarea strategiei de creștere accelerată în e-commerce până la creșterea atașamentului consumatorilor față de cele 20 de branduri din portofoliul L’Oréal România.

Pe parcursul carierei sale, Raluca Duță a creat campanii de digital pentru branduri din sectoare diferite, precum FMCG, telecomunicații, electronice, auto, retail sau servicii bancare și a obținut și recunoaștere pe plan local, în urma înscrierii campaniilor sale la diferite competiții de profil.

Cristina Chipurici
Co-fondatoare The CEO Library

Cristina este co-fondatoarea The CEO Library, un proiect ce reunește cărți recomandate de oameni care excelează în domeniile lor. A intervievat peste 200 de antreprenori, investitori și manageri din întreaga lume pe tema celor mai valoroase cărți de dezvoltare profesională.
La PRbeta va vorbi despre cum crești o comunitate 100% organic, printr-un newsletter, ignorând “bunele practici”.
Are 12 ani de experiența în muzică, tech startups și digital marketing (cu accent pe content și social media). În 2007 a fondat un blog de muzică pe care l-a transformat în cel mai popular din această nișă (a fost primul blog vândut din România). Ulterior s-a implicat în promovare pentru artiști indie și tech startups. În timpul liber, se antrenează pentru curse montane de alergare pe distanțe lungi.

Mihai Toader-Pasti

Cofondator și General Manager EFdeN și energiaTa

În ultimii 8 ani Mihai a participat de 3 ediții ale celei mai importante competiții de case solare din lume Solar Decathlon (Madrid 2012, Versailles 2014 și Dubai 2018), câștigând peste 40 de premii naționale și internaționale. În 2012 a cofondat EFdeN (case solare și sustenabilitate, unde peste 600 de tineri au lucrat împreună până astăzi, susținuți de peste 250 de companii) și în 2016 a cofondat energiaTa (schimbarea legislației în vederea creării primilor prosumatori din Romania, comunitate de peste 5000 persoane). În calitate de Președinte al Future Energy Leaders Romania, Mihai este acum în procesul creării celei de-a 3-a comunității, după EFdeN și EnergiaTa, de această dată a următoarei generații de specialiști în energie.

A fost inclus în ”Forbes 30 sub 30”, ”BIZ Campionii Inovației”, ”100 de oameni și idei care schimbă România”, ”100 fețe ale inovației” și în 2019 a fost inclus în FEL100 – 100 de tineri aleși de World Energy Council la nivel global. A fost co-președinte al organizației internaționale Eisenhower Fellowships Youth Leaders, este Global Shaper – World Economic Forum, Aspen Young Leader, Climate Ambassador al GYCN și Climate Reality Leader.

Andrei Ungureanu

Coca-Cola Content Guy for Central Eastern Europe

Andrei lucrează alături de Coca-Cola încă din 2013. A fost pe rând Social Media Manager, Digital Content Manager și Content Manager. Testează mereu noutăți în materie de comunicare și implementează constant idei noi de conținut. De la brief-uri la strategii și livrabile, se ocupă de toate, dezvoltând idei creative în toate mediile posibile: TV, Video, Minigames, YouTub-eri și influenceri, conținut interactiv și platforme digitale. Pe scurt este ”Geek. Self-Taught. All about connecting the dots.”

Anca Tița 

Senior Brand Manager Danone

Cu o experiență de 9 ani în marketing și publicitate, pentru Anca pasiunea a devenit job. În toți acești ani a lucrat atât de partea agenției, cât și de partea clientului și vine să ne povestească despre cum puterea unei comunități este importantă în construirea unui brand. În timpul liber este voluntar Global Dignity și promovează demnitatea în școlile din România. Se consideră o persoană curioasă, îi plac provocările și, atunci când întâlnește una, o accepta cu zâmbetul pe buze.

Workshop-uri

Vorbește cu comunitatea ta: newsletter-ul pe WhatsApp 

În orice domeniu dinamic, noutățile vor prezenta mereu un bun motiv de explorare a unor metode mai bune de a comunica cu publicul țintă. Un nou tip de newsletter, cel pe WhatsApp, are o rată mult mai mare de deschidere – aproape 100%. Mai mult se estimează că aplicația numără peste 1,5 miliarde de utilizatori în întreaga lume, astfel că adresabilitatea este destul de mare.

Dar cum implementezi un newsletter prin WhatsApp și cum îl comunici? Unul dintre pionierii acestui tip de newsletter este Alexandru Negrea, owner al Social Smarts. Având o vastă experiență în marketing și comunicare online, Alexandru ne va explica, în cadrul unui workshop la Conferința PRbeta, care sunt pașii pe care trebuie să îi urmăm pentru a comunica eficient un newsletter prin rețeaua WhatsApp.

Înscrie-te!

 Strategii online – cum folosim emoția în comunicare 

Fiecare decizie de a cumpăra un produs sau de a apela la un serviciu are în spatele său un întreg proces psihologic. Nu mai este un secret că emoția este cea mai puternică unealtă de marketing, însă cum o putem folosi pe aceasta pentru a crește conversiile este o poveste amplă. Pentru a putea construi strategii eficiente de comunicare bazate pe emoții nu mai este suficient doar să cunoaștem comportamentul consumatorilor ci și cum putem activa emoțiile în rândul lor pentru a ne crește profiturile.

Despre comunicarea în Social Media cu consumatorii, cum identificăm USP-ul afacerii noastre și cum ne ajută psihologia să elaborăm o strategie care să treacă de la awareness la conversie ne spune mai multe Raluca Duță, în cadrul unuia dintre workshop-urile de la Conferința PRbeta. Alături de ea va vorbi și  Prof. Univ. dr. Florin Sava din Timișoara,  care ne va ajuta să înțelegem, mai bine, componenta emoțională din spatele deciziilor de cumpărare.

Înscrie-te!

Targetare eficientă în Google Adwords și Facebook Ads

Campaniile Pay Per Click sunt printre cele mai bune metode de a genera trafic și conversii în mediul online. În orice domeniu, astfel de campanii, indiferent că sunt derulate prin Facebook sau Google AdWords, clădesc succesul și oferă nenumărate oportunități de a construi brand-uri. Succesul unor astfel de campanii se măsoară în clienți noi și încasări. Cel mai important pas în crearea unor astfel de campanii este o foarte bună cunoaștere a publicului țintă, astfel că targetarea în campaniile PPC este unul dintre cele mai importante aspecte.

Tiana Momirov s-a specializat în marketingul online și a aprofundat o mulțime de ramuri ale acestuia, de la SEO la Social Media și E-mail marketing; s-a regăsit însă ca specialist PPC. Tiana este omul din spatele Tell Agency, iar la workshop-ul de vineri, 17 mai, ne va învăța cum putem targeta eficient campaniile PPC din Facebook și AdWords pentru a avea cât mai mult succes.

Înscrie-te!

Start-ups: strategia de comunicare pt business-uri la început de drum

O idee bună devine cu adevărat valoroasă atunci când este implementată și comunicată cu succes și dovedesc acest lucru antreprenorii care schimbă, încet-încet, fața lumii în care trăim. Construirea unui brand de succes depinde de o mulțime de factori, iar atunci când afacerea este la început de drum, o strategie de comunicare puternică poate face diferența între succes și eșec. Important este ca, într-un mediu competitiv, brand-ul să fie remarcabil, iar acest lucru se datorează, de cele mai multe ori, unei strategii bine înțelese.

Despre importanța unei strategii de comunicare pentru start-ups și cum trebuie elaborată aceasta pentru a asigura succesul va detalia, pe larg, Alexandru Neștian, în cadrul workshop-ului PRbeta din 17 mai. El a pus bazele iTux, primul serviciu destinat bărbaților care vor să închirieze un costum pentru o ocazie deosebită, care să li se potrivească perfect.

Înscrie-te!

PROGRAM

CUM AJUNGI

De la aeroport, poți ajunge cu taxiul sau cu Expresul 4. Câteva dintre companiile de taxi pe care le recomandăm sunt: Tudo Taxi (0256 945), Radio Taxi (0256 940) și Fan Taxi (0256 944).

De la gară, poți ajunge  cu mijloacele de transport în comun (troleibuz-ul 14): preț bilet: 2.5 lei. De asemenea, poți face o plimbare de maximum 15 minute până la clădirea Incuboxx.

Contact

PRbeta Agency
Str. Oituz, nr. 5
Timișoara
+40753 450 239
contact@PRbeta.ro

Avanpost Radio Guerilla

https://www.smark.ro/
https://www.facebook.com/Variatstudio/