Ce e nou pe Tik-Tok

0

Aplicația Tik-Tok a devenit disponibilă la nivel global în anul 2018, iar de atunci această platformă a devenit un adevărat concurent al aplicațiilor deja cunoscute și folosite în toată lumea. Astfel, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, dar și altele, au simțit în fiecare an cum Tik-Tok urcă în topul preferințelor utilizatorilor de social media.

Tik-Tok mai utilizat ca Google

Conform ultimelor studii de caz ale celor de la Business Insider, anul trecut Tik-Tok a avut parte de un succes răsunător, depășind chiar și Google în materie de accesare. Datorită perioadei de carantină, când majoritatea am petrecut mai mult timp în casă, Tik-Tok a devenit platforma de entertainment a persoanelor de toate vârstele.

Așa cum aflăm din ultimele declarații ale vicepreședintelui senior Prabhakar Raghavan, care conduce organizația Google Knowledge & Information, Tik-Tok este o amenințare chiar și la nivel de search al informației și al folosirii opțiunii de maps. El declară că a observat o schimbare radicală a celor mai tineri utilizatori de internet și că aceștia se bazează mai multe pe imagini decât pe o hartă, atunci când vor să găsească un anumit loc. Sunt mai interesați de a vedea cum arată ceea ce caută, decât cum ar putea să ajungă cel mai rapid la destinație.

Învățăm, din nou și din nou, că noii utilizatori de internet nu au așteptările și mentalitatea cu care ne-am obișnuit, a adăugat Raghavan.

Ce vor să vadă urmăritorii de la influenceri pe Tik-Tok

Influencerii au început și ei să emigreze pe Tik-Tok din ce în ce mai des. Dacă până nu de mult, Instagram era regatul persoanelor publice care colaborau cu diferite branduri pentru promovare, anul 2023 a adus un val nou de influenceri pe aplicația din topul preferințelor celor mai tineri utilizatori. Aceștia au redefinit contentul online. Se pare că urmăritorii au dorit să vadă mai multă activitate live, nu doar în poze. Iar de aceea, Tik-Tok a luat fața Instagram și anul acesta. Videoclipurile îi aduc mai aproape de influenceri pe cei care îi urmăresc și simt că interacțiunea tinde mai mult spre realitate, astfel cei care au vrut să cucerească inimile în materie de followers, și-au mutat atenția și creativitatea pe Tik-Tok.

TikTok Now

Cea mai nouă funcție se numește Tik-Tok Now și are ca scop să imortalizeze un moment live, unic din viața utilizatorilor. Pe ecranul telefonului apare o notificare de la aplicație și ai la dispoziție 10 secunde să faci o poză sau un videoclip cu activitatea ta din acel moment. Deținătorii platformei spun că se vrea a fi o experiență amuzantă, pentru a aduce mai aproape utilizatorii și pentru a crea legături autentice

Se testează o nouă funcție

Se tot vorbește despre problema confidențialității pe această platformă de ceva vreme, mai ales acum când deținătorii aplicației au anunțat că se poate ca locația fiecărui utilizator să fie vizibilă. Însă, aceștia declară că reperarea exactă a locației este defapt în favoarea utilizatorilor. Aceștia testează noua funcție în Asia de Sud, pentru a introduce o nouă informație în videoclipurile postate pe platformă, mai exact locația. Scopul este de a oferi celorlalți utilizatori ocazia de a descoperi locuri noi și direcțiile către el, direct din aplicație. În plus, aceștia spun că datorită cunoașterii locației exacte de unde aplicația este folosită, în secțiunea For You, va apărea un content mai specific și individualizat pentru utilizatori.

Totodată, aceștia au făcut îmbunătățiri în ceea ce privește controlul fiecărui tik-toker asupra contului său. Astfel, fiecare deținător poate să decidă cine poate vedea sau interacționa cu conținutul lor, pot bloca alte conturi și chiar raporta comportamentul pe care îl consideră a fi nepotrivit.

Instagram răspunde

Este vizibil că Instagram a pierdut din popularitate, Tik-Tok fiind aplicația care a avut cea mai rapidă creștere a notorietății, până la sfârșitul anului trecut, atingând 1 miliard de utilizatori lunar în întreaga lume. Din acest motiv, Instagram mizează pe Reels atunci când vine vorba de a ataca modul de prezentare a contentului pe Tik-Tok, și anume videoclipuri scurte, precise și în mare parte amuzante. Instagram transformă toate videoclipurile mai mici de 15 minute în Reels. Mai exact, aceste videoclipuri primesc aceleași instrumente de editare ca la Reels. Această nouă schimbare încurajează utilizatorii IG să se folosească mai mult de Reels decât de poze, atunci când vine vorba de activitatea lor online.

Cum a arătat topul Cloudflare din 2021:

  • Tiktok.com
  • Google.com
  • Facebook.com
  • Microsoft.com
  • Apple.com
  • Amazon.com
  • Netflix.com
  • YouTube.com
  • Twitter.com
  • WhatsApp.com

Tu cum crezi că va arăta topul anul acesta?

Sursa 1, Sursa 2, Sursa 3, Sursa 4, Sursa 5, Sursa 6, Sursă poze

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>