Evenimente

  • MANAGEMENTUL EVENIMENTELOR CULTURALE

    Evenimentele culturale pot fi de mai multe tipuri, de la lansări de carte, concerte, până la premiere de spectacole și festivaluri. La fel ca în cazul managementului evenimentelor business, acest serviciu presupune parcurgerea tuturor etapelor pentru o bună desfășurare și vizibilitate crescută a unui anumit eveniment cu caracter cultural.

  • MANAGEMENTUL EVENIMENTELOR BUSINESS

    De la definirea conceptului evenimentului, identificarea publicului-țintă, definirea și implementarea strategiei de comunicare, până la monitorizarea și raportarea post-eveniment, acest tip de serviciu implică parcurgerea și îndeplinirea tuturor pașilor necesari pentru a crea un eveniment business axat pe nevoile companiei.

Comunicare

  • CAMPANII LANSARE DE PRODUS

    Când? Cum? și Unde? – acestea sunt doar câteva întrebări pe care orice companie ar trebui să și le pună în momentul în care decide să lanseze un nou produs pe piață. Crearea unui plan de comunicare coerent și desfășurarea unei campanii dedicate pot influența pozitiv modul în care noul produs va fi perceput de către consumatori.

  • MANAGEMENTUL SITUAȚIILOR DE CRIZĂ

    Modul în care o companie gestionează o situație de criză poate afecta încrederea publicului-țintă în serviciile și produsele sale sau, din contră, poate atrage noi clienți. Acest tip de serviciu implică prevenirea, asigurarea unor răspunsuri rapide și adecvate și bune practici de gestionare a situațiilor de criză.

  • CREȘTEREA VIZIBILITĂȚII ONLINE

    Deși Social Media oferă foarte multe resurse și opțiuni de promovare, nu există o rețetă  standard care să garanteze o creștere a vizibilității online. Mai mult, o rețetă care se dovedește a fi de succes pentru un brand poate să nu funcționeze deloc pentru un altul. Acesta este și motivul pentru care am creat acest serviciu: pentru a ajuta brandurile să identifice și să aplice cele mai bune metode prin care își pot crește vizibilitatea în mediul online.

  • COPYWRITING

    Pornind de la expresia ”Content is king!”, conținutul ar trebui să stea la baza oricărei strategii de comunicare online. În lipsa unui conținut relevant, persuasiv, coerent și constant, o companie poate întâmpina dificultăți în momentul în care dorește să transmită un anumit mesaj consumatorilor. Acest tip de serviciu constă în creare de conținut pentru site-uri, bloguri (corporate, culturale, educaționale), newsletter, rețele de socializare.

  • BLOGGERS RELATIONS

    Promovarea prin intermediul blogurilor poate avea un impact diferit asupra publicului. Bloggerii sunt formatori de opinie și elaborarea unei strategii corecte de comunicare cu aceștia este crucială. Acest tip de serviciu implică dezvoltarea și întreținerea unor relații de durată între companii și bloggeri, crearea celor mai potrivite strategii de comunicare pentru blogosferă şi monitorizarea prezenței unui brand în acest mediu.

  • MEDIA RELATIONS

    Prin intermediul mass-media, o companie informează publicul larg despre misiunea și produsele sale. Acest serviciu presupune construirea și întreținerea unor relații de durată între branduri și oameni-cheie din media, crearea comunicatelor de presă sau organizarea de conferințe de presă.

  • COMUNICARE CORPORATE ȘI DE BRAND

    Mediul online a revoluționat industria relațiilor publice și comunicării. Astăzi, având atâtea mijloace de comunicare online la îndemână, strategia de comunicare necesită multă atenție și trebuie adaptată ținând cont de nevoile companiei și de mesajul pe care dorește să-l transmită clienților săi sau potențialilor clienți. Acest serviciu presupune crearea de strategii de comunicare, identificarea celor mai eficiente mijloace de comunicare și implementare.