CE ESTE CONFERINŢA LINKED CULTURE?

Prima conferință din Timișoara dedicată marketingului și managementului cultural, Linked Culture, oferă operatorilor culturali și organizatorilor de evenimente din zona de vest a țării oportunitatea de a se întâlni, de a colabora și de a afla noi perspective de promovare și management de la specialiștii din domeniu.
Evenimentul se desfășoară pe durata a două zile. Prima zi este dedicată conferințelor și sesiunilor de discuții. A doua zi se adresează celor care vor să aprofundeze cunoștințele prin participarea la o serie de workshop-uri specifice.
În 2019, evenimentul se află la cea de-a treia ediție și este dedicat întregului arsenal de practici culturale, unde Managementul, Marketingul și Arta, în toate formele sale, se îmbină armonios.
O reflectare asupra artelor.
Muzică. Teatru. Artă contemporană. Film. Literatură.
Conferința aduce în discuție importanța extinderii domeniului culturii prin profesionalizarea managementului cultural și a înțelegerii strategiei vaste de marketing, abordând exemple din întreg sectorul cultural și artistic, cu ajutorul profesioniștilor invitați care activează în această arie.
Anii trecuți, Linked Culture a reunit peste 250 de participanți (operatori culturali, manageri culturali, specialiști în comunicare și markerting cultural, reprezentanți ai organizațiilor nonguvernamentale, studenți și masteranzi).



DE CE SĂ PARTICIPI?


Evenimente
și comunități

Ascultă povești de succes ale campaniilor și evenimentelor culturale care au reușit să miște comunități sau care au strâns în jurul lor oameni dedicați, cu pasiuni comune. Specialiști în comunicare și organizatori de evenimente culturale vor detalia modurile prin care au reușit să schimbe felul în care sunt percepute evenimentele pe care le comunică sau le organizează.


Timișoara
culturală

În Timișoara există deja evenimente culturale cu tradiție. Organizațiile publice sau nonguvernamentale contribuie la buna desfășurare a activităților inițiate de operatorii culturali.  

Descoperă oameni și povești din spatele evenimentelor culturale din oraș.


Accesarea
fondurilor culturale

Află de la specialiști în domeniu și de la reprezentanți ai companiilor ce fonduri culturale se pot accesa și prin ce metode.

Fiecare dintre aceste fonduri are aplicații specifice și accesarea lor se face prin proceduri standardizate.


Cultura
ca business

Discută cu organizatori de evenimente și specialiști în comunicare despre cum putem privi evenimentele culturale ca un business, cu scopul de a deveni profitabile.

De asemenea, descoperă detalii despre planurile de business pe care evenimentele culturale le-ar putea aplica pentru o creștere sănătoasă.



SPEAKERI

Amelia Gheorghita la Linked Culture

Amelia Gheorghiță

PR al Festivalului Internațional de Literatură și Traducere Iași – FILIT

Amelia Gheorghiță este PR la Muzeul Național al Literaturii Române Iași din anul 2013. Cu experiență de 10 ani în managementul evenimentelor și PR, este responsabilă de comunicarea și promovarea Festivalului Internațional de Literatură și Traducere Iași – FILIT.  Coordonează mai multe proiecte culturale, printre care Sotron, Festivalul Copilăriei sau Street Delivery Iași. Dedică mult timp dezvoltării infrastructurii culturale locale și adesea facilitează parteneriate între actorii câmpului cultural.

Marius Chivu la Linked Culture

Marius Chivu

Scriitor / Cronicar literar / Traducător

Marius Chivu este redactor-editor al revistelor Dilema veche şi Iocan (alături de Florin Iaru & Cristian Teodorescu), precum şi realizatorul radio-emisiunii „All You Can Read” de pe www.UrbanSunsets.com. Împreună cu Florin Iaru, ţine din 2010 un atelier de creative writing. Poezia şi prozele sale au fost traduse în franceză, suedeză, germană, engleză, polonă, spaniolă şi catalană. A  debutat cu volumul de poezie Vîntureasa de plastic (premiile pentru debut ale USR şi Observator Cultural, 2012). A publicat jurnalele de călătorie Trei săptămîni în Anzi (2016) şi Trei săptămîni în Himalaya (2012), volumul de proză scurtă Sfîrşit de sezon (2014) şi cartea de interviuri literare Ce-a vrut să spună autorul (2013). A tradus cărţi de Richard Ford, Paul Bailey, Oscar Wilde, Lewis Carroll şi Tim Burton.

luiza vasiliu la Linked Culture

Luiza Vasiliu

Jurnalist / coordonator Scena9

Luiza Vasiliu coordonează din 2016 publicația culturală Scena9. A lucrat 6 ani la Dilema veche, unde a învățat bazele meseriei. E reporter la Casa Jurnalistului, unde a publicat, la finalul lui 2016, seria de articole despre practicile experimentale ale ortopedului Gheorghe Burnei. A primit premiile Superscrierea Anului, Premiul I la secțiunea Portret și Premiul Watchdog la Gala Superscrieri, între 2014 și 2017.  A colaborat cu Suplimentul de cultură, Decât o revistă, Regard, Courrier International. A scris despre autism, găuri negre, disidenți, zile de premieri, pogromuri. A tradus Gide, Vian, Reza, Ronson și aventurile ursulețului Winnie Puh. 

Vasile Ernu la Linked Culture 2019

Vasile Ernu

Scriitor / Coordonator evenimente Londophone & Londohome

Vasile Ernu a debutat cu volumul “Născut în URSS” (Polirom), care a fost distins cu Premiul pentru debut al României literare şi cu Premiul pentru debut al Uniunii Scriitorilor din România. Are numeroase cărți publicate, care sunt traduse în peste 10 limbi. A ţinut rubrici de opinie în CriticAtac,  România Liberă,  HotNews, Timpul, Adevărul, precum şi rubrici permanente la revistele Noua Literatură, Suplimentul de Cultură şi Observator Cultural. Este Redactor fondator al revistei Philosophy&Stuff, fondator şi coordonator al proiectului www.criticatac.ro și redactor asociat al revistei Idea artă+societate. A activat în cadrul Fundaţiei Idea şi Tranzit şi al editurilor Idea şi PoliromEste fondator şi coordonator al Festivalului Internaţional de Literatură Bucureşti, coordonator al proiectului Literatura la zi și coordonator evenimente la Londophone & Londohome.

George Plesu_Linked Culture

George Pleșu

Președinte al Asociației Culturale AltIași

George Pleșu este președintele Asociației Culturale AltIași, coordonatorul editorial al site-urilor AltIasi.ro din 2010 și Iașimulticultural.ro din 2018 și directorul galeriei de artă contemporană Borderline Art Space. În calitate de cadru universitar asociat la Universitatea „Al. I Cuza" din Iași, a predat cursuri de „Managementul instituțiilor culturale" și „Managementul resurselor umane în instituțiile culturale" în cadrul Masterului de Filosofie Aplicată și Management Cultural (2015-2018), și Management artistic și curatorial la Universitatea de Arte „George Enescu" din Iași. A inițiat și participat în SIMAP, un proiect de cercetare interdisciplinar finanțat de UEFISCDI implementat la Muzeul de Artă din cadrul Palatului Culturii din Iași, și are 15 ani de experiență de management în mediul privat.

Cristian Busuioc_Linked Culture 2019

Cristian Busuioc

Cofondator DokStation - Festivalul de Film Documentar de Muzică

Cristian Busuioc a fost radio DJ la Fun Radio (București), sound-designer la diferite studiouri de producție audio-video & Pro TV, iar din 2000 și-a fondat propria companie de management artistic, ocupându-se de cariera artistică a mai multor trupe locale (Shukar Collective, AB4, Mono Jacks, Electric Brother, Suie Paparude, OCS, Coma, EMIL).
În 2004 fondează One Event, o companie care a organizat și produs concerte cu artiști internaționali precum Placebo, Massive Attack, Muse, Suede, Bryan Ferry, UNKLE, DJ Shadow, Air etc.
În 2013 s-a alăturat echipei de productie a festivalului de film TIFF (CJ), coordonând și producând secțiunea muzicală a festivalului.
În 2016 a fondat DokStation - Festivalul de Film Documentar de Muzică.

Noi speakeri în curând!

Abia am deschis lista cu invitați, dar zilele acestea vom anunța și ceilalți speakeri minunați care vor veni la Linked Culture 2019.

Țineți aproape 😉

ÎNSCRIERI

Taxa de participare cu Early Bird la conferința Linked Culture, în valoare de 99 lei, include: accesul la toate prezentările din prima zi a evenimentului, micul dejun, pauzele de cafea, prânzul, materialele prezentate în cadrul primei zile  - în format digital, networking cu speakerii care participă la eveniment.

Taxa de participare NU include accesul la workshop-urile desfășurate în a doua zi a evenimentului. Valoarea acestora cu Early Bird este de 49 lei/workshop, iar numărul lor este limitat.


PROGRAM

Ziua 1 - Conferință

Mai multe detalii în curând!

Ziua 2 - Workshop-uri

Mai multe detalii în curând!


LOCALIZARE

Cum poți ajunge la INCUBOXX?

ADRESA
INCUBOXX este situat lângă pasajul Jiul din Timișoara, pe Str. Circumvalațiunii, Nr. 2-4.

CUM SĂ AJUNGI
De la gară poți ajunge într-o plimbare de 10 minute.
Taxi: Câteva dintre companiile de taxi pe care le recomandăm sunt: Tudo Taxi (0256 945), Radio Taxi (0256 940) și Fan Taxi (0256 944).
Uber: O alternativă la taxi este serviciul Uber. Comanda se face prin aplicația Uber disponibilă în iOS store și Play store.

NEWSLETTER

Află noutăți despre Linked Culture.