CONFERINȚELE PRBETA 2017

Încă din 2011, organizăm conferințe de comunicare și relații publice. Anual, peste 200 de persoane participă la evenimentele noastre. Speakeri internaționali, subiecte de interes, specialiști în comunicare și o comunitate care crește frumos de la an la an sunt câteva dintre motivele pentru care ar trebui să participați la conferințele organizate de noi.

Aflată la cea de-a 7-a ediție, Conferința PRbeta 2017, singura Conferință Regională de Comunicare din România, se adresează atât celor care își doresc o carieră în comunicare, cât și celor care au deja experiență în domeniu. Pe parcursul celor două zile, participanții vor învăța să-și promoveze compania într-un mod eficient, ținând cont de tendințele în comunicare recomandate de specialiști.

Linked Culture este conferința de marketing și management cultural. În acest an se află la prima ediție și este dedicată atât operatorilor culturali, cât și organizatorilor de evenimente culturale și specialiștilor din domeniu. Regizori, organizatori de evenimente, specialiști în marketing, fundraising și management de eveniment, naționali și internațonali, vor vorbi despre cele mai bune practici și metodele prin care un eveniment cultural devine unul de succes.

 

PRBETA
WORKSHOPS

Workshop-urile PRbeta ajută studenții să facă primii pași corecți în comunicarea online, oferindu-le posibilitatea de a învăța de la specialiști și de a pune în practică cunoștințele dobândite în cadrul unor companii care-și desfășoară activitatea în cele mai mari orașe ale țării. La Workshop-uri participă și reprezentanți ai companiilor sau agențiilor, având acces la informațiile specialiștilor în comunicare și putând observa evoluția studenților, pentru a le oferi ulterior un internship. Cluj-Napoca, Oradea, Brașov, Iași și Timișoara sunt orașele în care au avut loc Workshop-urile PRbeta, aflate în 2014 la cea de-a treia ediție.

PRBETA
MEETINGS

Specialiștii în comunicare și cei interesați de această activitate își dau întâlnire la PRbeta Talks, pentru a discuta, într-un mediu degajat, despre cum se face comunicarea online în cadrul companiilor mici și mari din zona de vest a țării. Studii de caz ale campaniilor online locale, reguli de bune practici în comunicare, modalitatea de promovare în mediul online a companiilor din diferite domenii de activitate, precum și alte subiecte de interes sunt dezbătute la întâlnirile PRbeta Talks, desfășurate o dată la două luni.

TIMIŞOARA
BRANDS TOUR

Timișoara Brands Tour este un eveniment care a clădit o punte între brandurile timișorene și publicul lor, prin intermediul bloggerilor. Timişoara Brands Tour este o franciză a evenimentului Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece (http://tvdece.ro/). Timp de patru zile, unii dintre cei mai importanți bloggeri români au venit la Timișoara pentru a cunoaște cele mai relevante branduri bănățene.