Conferința PRbeta 2017

Etică și bun simț în comunicare

În fiecare săptămână vom anunța noi speakeri la eveniment. Abonează-te la newsletter pentru a fi la curent cu noutățile.



De ce să participi

Descoperi rolul eticii și al bunului simț în comunicare

Studiezi strategii eficiente de comunicare de business

Afli părerile jurnaliștilor despre etica în mass media

Asculți povești despre bune practici în comunicarea de brand

Înveți cum poți să îți personalizezi munca pentru fiecare client în parte

Înțelegi metode eficiente da a lucra cu brief-urile clienților

Înscrieri

Taxa de participare pentru prima zi a conferinței PRbeta este de 149 lei. Aceasta include: accesul la toate prezentările din prima zi a evenimentului, micul dejun, pauzele de cafea, prânzul, materialele prezentate în cadrul primei zile  – în format digital, acces la after party.

Pentru că susţinem educația, studenții beneficiează de o reducere de 50%. De asemenea, dacă la eveniment aleg să participe mai mult de 3 persoane din cadrul aceleiași companii, aceștia se vor bucura de un discount de  15% din prețul biletului pentru prima zi a conferinței.

Taxa de participare la fiecare workshop este de 99 lei, iar numărul locurilor este limitat la 20/workshop.

Înscrie-te!

Speakeri

Monica Jitariuc

Managing Director la MSLGROUP The Practice

×

 Monica Jitariuc este profesionist cu experiență variată în comunicare, lucrând de-a lungul carierei ei de 16 ani atât de partea clientului, cât și de cea a agenției. A început făcând PR instituțional în cadrul Ministerului Apărării Naționale. Apoi, a lucrat în advertising, marketing comunicare interna și PR. A înfiintat în 2010 și apoi a condus departamentul de Social Media al agenției MSLGROUP The Practice. În echipa agenției Monica a contribuit la campanii de succes în industrii diverse, multe dintre ele premiate la competiții locale și internaționale. Este trainer și speaker apreciat la conferințele de profil. În 2014 a primit premiul pentru Excelență în PR de la IAA (International Advertising Association). Are o fetita de șapte ani, îi plac florile și duminicile după-amiaza.

Mirela Pitu

Founder & CEO Pi2 PR

×

Mirela Pitu a absolvit programul de Executive MBA organizat de WU, cea mai mare universitate de business din Europa. Mirela are o experiență de 20 de ani dedicați exclusiv lucrului în agenții de PR. A condus pe rând Synergy Communications și V+O România, iar în 2008 a înființat propria firmă, Pi2 PR. Agenția este specializată în consultanță în PR & Marketing, fiind premiată de cele mai importante concursuri naționale și internaționale de profil: Digital Communications Awards; Romanian PR Awards; European Excellence Awards, etc.

Tudor Galoș

Consumer Marketing Director la Microsoft România

×

Un veteran al marketing-ului cu o experiență de mai mult de 14 ani în roluri locale și regionale de marketing, Tudor este un speaker pasionat și un evanghelist al tehnologiilor disruptive și al abordărilor inovatoare precum “Agile Marketing”. A pornit ca Desktop Product Manager pentru România și Bulgaria la Microsoft unde a fost responsabil de lansarea Windows XP Service Pack 2 și Office 2003, continuând ca Windows Product Manager pentru Microsoft South-East Europe unde a condus lansarea Windows Vista. Intorcându-se la Microsoft România ca Windows Business Group Lead a coordonat lansări importante la produse cheie precum Windows 7, Internet Explorer 8, 9 și 10. Tudor este acum Consumer Marketing Director la Microsoft România, poziție din care coordonează strategia de marketing pe zona de consumer, retail și dispozitive cu Windows.

Alex Ciucă

Managing Partner la Superior Media

×

Lucreză în online de mai bine de 10 ani, a absolvit Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Universităţii Bucureşti şi prima ediţie a Şcolii ADC*RO. A avut o serie de proiecte web de conţinut până în 2010, când a fondat Superior Media, o agenţie de PR online în care a vrut să îmbine cunoştinţele dobândite prin studii cu experienţa acumulată în digital. Din 2007 scrie pe blogul www.hoinaru.ro. Din 2011 publică anual câte un ebook ce conţine o recapitulare a celor mai importante evenimente din media şi digital. Încă îi place ce face.

Matei Psatta

Head of Marketing VOLA.ro

×

Deși abia a împlinit 25 de ani, Matei Psatta are mai mult de 5 ani de experiență în marketingul și comunicarea în mediul online în cadrul celor mai prestigioase agenții din țară și, în prezent, este actualul director de marketing al Vola.ro. De-a lungul carierei sale, s-a ocupat de comunicarea online a unor brand-uri de talie mondială precum: Pepsi, Procter & Gamble, SABMiller, Telekom, GSK, Molson Cors, Samsung, Bill & Melinda Gates Foundation, BCR (Romanian Commercial Bank), BRD Groupe Societe Generale, HP, Pernod Ricard, Chio. Datorită rezultatelor remarcabile în sfera comunicării și a marketingului, a obținut numerose premii și distincții, atât pe plan local, cât și pe plan international, Effie, SABRE, European Digital Communications Awards, PR Awards, Internetics, Webstock, ADC*RO și Cannes Lions fiind doar câteva dintre ele.

Crenguța Roșu

Managing Partner la DC CommunicationDC Communication

×

Crenguța Roșu este unul dintre pionierii industriei de comunicare din Romania, cu 24 de ani de experiență în domeniu, din care 19 în cadrul companiei pe care a fondat-o, DC Communication. A lucrat pentru peste 200 de clienți din diferite ramuri ale idustriei, în diverse arii de practică, de la comunicare internă până la managementul riscurilor, de la managementul schimbării până la lansări de produse. De-a lungul timpului s-a specializat pe dezvoltarea strategiilor, proiecte de schimbare organizațională și managementul situațiilor de criză.

Andrei Cismaru

E-Marketing Manager la BeanZ Café

×

Pasionat de marketing, digital, social sphere environment, cu o experiență de peste 5 ani în industrie, a fost implicat de-a lungul vremii în multe campanii și proiecte extraordinare derulate in piata locala si nu numai. Cea mai recentă provocare este să participe la construirea unei adevărate națiuni a iubitorilor de cafea.

În fiecare săptămână vom anunţa specialişti în comunicare şi relaţii publice care vor vorbi în cadrul Conferinţei PRbeta 2017.

Workshop-uri

  • Comunicarea în Social Media

    Social Media a schimbat regulile tradiţionale ale PR-ului, publicităţii şi marketing-ului. Dacă înainte companiile comunicau unilateral, astăzi, datorită comunicării online, feedback-ul consumatorilor ajunge în cel mai scurt timp la branduri. Simpla prezență a unei companii în Social Media nu este suficientă. Mai important decât atât este o strategie bine definită care să țină cont atât de tendințele în comunicare, cât și de valorile companiei. Vino la Workshop-ul de Social Media pentru a descoperi exemple de bune practici în mediul 2.0. Tot aici poți identifica cele mai relevante reţele de socializare pentru compania sau evenimentul tău.

    Trainer

    Alex Ciucă

    Managing Partner la Superior Media

    Recomandat pentru: Entry Level

  • Personal Branding

    Odată construit, un brand personal trebuie întreținut. Care sunt strategiile necesare pentru a-l menține și a-l dezvolta, pentru a încheia parteneriate și pentru a aranja apariții în media și la evenimentele care contează, cum se stabilesc relațiile cu oamenii aflați în poziții cheie, despre toate se va discuta în cadrul workshop-ului de Personal Branding. În plus, se vor explora metodele prin care să poate arăta altora care sunt capitolele la care excelează o persoană, atât cu ajutorul Social Media, cât și în mediul offline.

    Trainer

    Oana Bulexa

    Managing Director la MSLGROUP The Practice

    Recomandat pentru: Medium Level

  • Vom adăuga detalii în curând.

    Trainer

    Tudor Galoș

    Consumer Marketing Director la Microsoft România

    Recomandat pentru: Medium Level

  • Anatomia unei crize de comunicare

    Crizele care pun în pericol reputația și afacerile companiilor pornesc, de multe ori, de la accidente de parcurs. În cel mai recent caz global, chiar la propriu, fiind vorba de o companie aeriană. În numai 6 ore, întreaga lume știa de problema pasagerului dislocat cu forta de la locul sau și de inumana intrevenție a companiei asupra propriului client. Riscurile de afaceri sunt cunoscute, de obicei. Nu se știe însă când și cum exact se vor produce. De aceea pregătirea poate face diferența între panică, supra reacție și pasarea pisicii fața de implicare, control și răspuns adecvat. Prin analiza atentă, pregătire și monitorizare constantă, crizele pot fi evitate sau conduse fără incidente majore. În atelierul anti-criza vom analiza situații celebre, vom trece prin etapele necesare unui răspuns optim și vom lucra la un exercițiu practic.

    Trainer

    Crenguța Roșu

    Managing Partner la DC Communication

    Recomandat pentru: Advanced Level

Program


Programul va fi anunțat în curând!

Despre

A șaptea ediţie a Conferinţei PRbeta se desfăşoară în 17 și 18 mai 2017, la Casa Adam Müller Guttenbrunn din Timişoara. Este singura conferinţă regională de comunicare din România. În acest an, am ales să discutăm despre etică și bun simț în comunicare. Specialiști în relații publice, marketing și advertising vor vorbi despre bunele practici în comunicare, cunoștințe cu care trebuie să plece la drum orice om care activează în domeniu.

Conferinţa PRbeta înseamnă pasiune pentru comunicare, posibilitatea de a interacţiona cu specialişti, discuţii despre tendințele din mediul online, relaţii publice, marketing, Social Media, branding, comunicare business, publicitate și o comunitate formată din practicieni, care an de an se întâlnesc la acest eveniment.

Localizare

Conferința PRbeta 2017 se desfășoară la Casa Adam Müller Guttenbrunn, situată lângă Parcul Botanic din Timișoara (Str. Gheorghe Lazăr, Nr. 10-12).

De la aeroport poți ajunge cu taxiul. Câteva dintre companiile de taxi pe care le recomandăm sunt: Tudo Taxi (0256 945), Radio Taxi (0256 940) și Fan Taxi (0256 944).

De la gară poți ajunge cu taxi-ul sau cu mijloacele de transport în comun, firobuzul 14: preț bilet: 2 lei.

Taxi: Câteva dintre companiile de taxi pe care le recomandăm sunt: Tudo Taxi (0256 945), Radio Taxi (0256 940) și Fan Taxi (0256 944).

Uber: O alternativă la taxi este serviciul Uber. Comanda se face prin aplicația Uber, disponibilă în Apple Store și Play Store.

Contact

Str. Bucovinei nr. 47, Timișoara, România
contact@PRbeta.ro, tel. 0753 450 239

Parteneri

Parteneri media