Conferința PRbeta 2017

Etică și bun simț în comunicare

Abonează-te la newsletter pentru a fi la curent cu noutățile.



De ce să participi

Descoperi rolul eticii și al bunului simț în comunicare

Studiezi strategii eficiente de comunicare de business

Afli părerile jurnaliștilor despre etica în mass media

Asculți povești despre bune practici în comunicarea de brand

Înveți cum poți să îți personalizezi munca pentru fiecare client în parte

Înțelegi metode eficiente da a lucra cu brief-urile clienților

Înscrieri

Taxa de participare pentru prima zi a conferinței PRbeta este de 149 lei. Aceasta include: accesul la toate prezentările din prima zi a evenimentului, micul dejun, pauzele de cafea, prânzul, materialele prezentate în cadrul primei zile  – în format digital, acces la after party.

Pentru că susţinem educația, studenții beneficiează de o reducere de 50%. De asemenea, dacă la eveniment aleg să participe mai mult de 3 persoane din cadrul aceleiași companii, aceștia se vor bucura de un discount de  15% din prețul biletului pentru prima zi a conferinței.

Taxa de participare la fiecare workshop este de 99 lei, iar numărul locurilor este limitat la 20/workshop.

Înscrie-te!

Speakeri

Mirela Pitu

Founder & CEO Pi2 PR

×

Mirela Pitu a absolvit programul de Executive MBA organizat de WU, cea mai mare universitate de business din Europa. Mirela are o experiență de 20 de ani dedicați exclusiv lucrului în agenții de PR. A condus pe rând Synergy Communications și V+O România, iar în 2008 a înființat propria firmă, Pi2 PR. Agenția este specializată în consultanță în PR & Marketing, fiind premiată de cele mai importante concursuri naționale și internaționale de profil: Digital Communications Awards; Romanian PR Awards; European Excellence Awards, etc.

Tudor Galoș

Consumer Marketing Director la Microsoft România

×

Un veteran al marketing-ului cu o experiență de mai mult de 14 ani în roluri locale și regionale de marketing, Tudor este un speaker pasionat și un evanghelist al tehnologiilor disruptive și al abordărilor inovatoare precum “Agile Marketing”. A pornit ca Desktop Product Manager pentru România și Bulgaria la Microsoft unde a fost responsabil de lansarea Windows XP Service Pack 2 și Office 2003, continuând ca Windows Product Manager pentru Microsoft South-East Europe unde a condus lansarea Windows Vista. Intorcându-se la Microsoft România ca Windows Business Group Lead a coordonat lansări importante la produse cheie precum Windows 7, Internet Explorer 8, 9 și 10. Tudor este acum Consumer Marketing Director la Microsoft România, poziție din care coordonează strategia de marketing pe zona de consumer, retail și dispozitive cu Windows.

Alex Ciucă

Managing Partner la Superior Media

×

Lucreză în online de mai bine de 10 ani, a absolvit Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Universităţii Bucureşti şi prima ediţie a Şcolii ADC*RO. A avut o serie de proiecte web de conţinut până în 2010, când a fondat Superior Media, o agenţie de PR online în care a vrut să îmbine cunoştinţele dobândite prin studii cu experienţa acumulată în digital. Din 2007 scrie pe blogul www.hoinaru.ro. Din 2011 publică anual câte un ebook ce conţine o recapitulare a celor mai importante evenimente din media şi digital. Încă îi place ce face.

Matei Psatta

Head of Marketing VOLA.ro

×

Deși abia a împlinit 25 de ani, Matei Psatta are mai mult de 5 ani de experiență în marketingul și comunicarea în mediul online în cadrul celor mai prestigioase agenții din țară și, în prezent, este actualul director de marketing al Vola.ro. De-a lungul carierei sale, s-a ocupat de comunicarea online a unor brand-uri de talie mondială precum: Pepsi, Procter & Gamble, SABMiller, Telekom, GSK, Molson Cors, Samsung, Bill & Melinda Gates Foundation, BCR (Romanian Commercial Bank), BRD Groupe Societe Generale, HP, Pernod Ricard, Chio. Datorită rezultatelor remarcabile în sfera comunicării și a marketingului, a obținut numerose premii și distincții, atât pe plan local, cât și pe plan international, Effie, SABRE, European Digital Communications Awards, PR Awards, Internetics, Webstock, ADC*RO și Cannes Lions fiind doar câteva dintre ele.

Crenguța Roșu

Managing Partner la DC Communication

×

Crenguța Roșu este unul dintre pionierii industriei de comunicare din Romania, cu 24 de ani de experiență în domeniu, din care 19 în cadrul companiei pe care a fondat-o, DC Communication. A lucrat pentru peste 200 de clienți din diferite ramuri ale idustriei, în diverse arii de practică, de la comunicare internă până la managementul riscurilor, de la managementul schimbării până la lansări de produse. De-a lungul timpului s-a specializat pe dezvoltarea strategiilor, proiecte de schimbare organizațională și managementul situațiilor de criză.

Andrei Cismaru

E-Marketing Manager la BeanZ Café

×

Pasionat de marketing, digital, social sphere environment, cu o experiență de peste 5 ani în industrie, a fost implicat de-a lungul vremii în multe campanii și proiecte extraordinare derulate in piata locala si nu numai. Cea mai recentă provocare este să participe la construirea unei adevărate națiuni a iubitorilor de cafea.

Alex Tocilescu

Copywriter la Graffiti BBDO

×

Alex Tocilescu este copywriter la Grafitti BBDO, cea mai veche agenție de publicitate din România de după 1989. Și-a început cariera în domeniu acum 5 ani, la Propanagda, unde a fost tot copywriter, lucrând cu branduri naționale și internaționale renumite. Înainte de a intra în publicitate, Alex a fost editor la România Liberă.

Alexandru Negrea

Owner la Social Smarts

×

Alex este unul dintre cei mai cunoscuți consultanți de Social Media din România si unul dintre pionierii fenomenului local de “personal blogging”. Din 2012 organizează cursuri de marketing şi comunicare în Social Media, cursuri pe care le-au absolvit, în ultimii ani, peste 400 de companii din România şi care sunt recunoscute în toată ţara. Din martie 2015, Alex a ales să se ocupe exclusiv de aceste cursuri, iar în august 2015 înfiinţează Social Smarts, companie de cursuri intensive pentru dezvoltarea abilităţilor sociale.​

Bogdan Marta

Redactor Șef la TION

×

Cu peste 15 ani de experiență, Bogdan Marta și-a început cariera în jurnalism la Mediafax și, în prezent, este redactor șef la Tion. Susținător al evenimentelor culturale din oraș, se implică activ în promovarea acestora.

Cătălin Teniță

Founder la Zelist Monitor

×

Tatăl Dariei. Iubitor de cărți și de Internet. Antreprenor online din 2002 (Treeworks, Zelist Monitor, TPU.ro, Gustos). Pasionat de analiza date, Social Media și comunități. Dilentant în activismulul civic. Unul din fondatorii Geeks For Democracy, Fiecare Vot, Fondul pentru Democrație. Ideea de baza din spatele tuturor: expertiza și networkul pe care le dobândim în viața noastră profesională de zi cu zi trebuie folosite pentru binele social.

Cristi Dimitriu

Director general la News.ro

×

A scris despre politică, mineriade, crize, oameni deosebiţi şi evenimente istorice. 24 de ani. Cu pasiune şi talent. Altfel nu se poate. Nu mai eşti ziarist. A făcut de toate, orice în presă. Și jurnalism, și business. S-a angajat în 1993 la ziarul Ora. A trecut în 1994 la Mediafax, unde am fost pe rând reporter, şef departament politic, redactor-şef adjunct, redactor şef (2004-2007) şi director general până în 2011. Apoi director editorial Mediafax Group până în ianuarie 2016. A învăţat multe, a muncit, a luptat şi a sperat. Crede în munca de echipă temeinică şi tenace. La începutul anului trecut, cu echipa veche, dar şi cu oameni noi, a luat-o de la capăt, înființând Agenția News.ro. Din dorinţa şi voinţa de a face presă de calitate. A organizat, moderat și condus zeci de conferințe de business și contină să o facă pentru că crede în dialog, în interacțiunea ideilor și în comunicare.

Dan Frînculescu

Executive Creative Director la Publicis

Marius Cristea

Managing Director la Blue Idea

×

Marius Cristea fondatorul IQads, este, în prezent, Managing Director Blue Idea, compania care deține IQads și Smark, platforme dedicate comunității profesioniștilor în marketing din România. De asemenea, este director de dezvoltare în cadrul F5, companie de web a trustului Realitatea.Cațavencu.

Narcisa Viorel

Manager la Garage Cafe

×

Narcisa Viorel a studiat jurnalismul și a învățat să gătească de mică. Cele două pasiuni s-au întâlnit în 2014 pe awfully-tasty, blogul culinar pe care postează toate deliciile. Din Septembrie 2015 oferă ocazia tutoror celor care păseșc în Timișoara să se bucure de bunătățile pe care le pregătește, la Garage Cafe, unde este Manager.

Roxana Diba

Director Consumer Division la Golin

Workshop-uri

  • Comunicarea în Social Media

    Social Media a schimbat regulile tradiţionale ale PR-ului, publicităţii şi marketing-ului. Dacă înainte companiile comunicau unilateral, astăzi, datorită comunicării online, feedback-ul consumatorilor ajunge în cel mai scurt timp la branduri. Simpla prezență a unei companii în Social Media nu este suficientă. Mai important decât atât este o strategie bine definită care să țină cont atât de tendințele în comunicare, cât și de valorile companiei. Vino la Workshop-ul de Social Media pentru a descoperi exemple de bune practici în mediul 2.0. Tot aici poți identifica cele mai relevante reţele de socializare pentru compania sau evenimentul tău.

    Trainer

    Alex Ciucă

    Managing Partner la Superior Media

    Recomandat pentru: Entry Level

  • Personal Branding

    Odată construit, un brand personal trebuie întreținut. Care sunt strategiile necesare pentru a-l menține și a-l dezvolta, pentru a încheia parteneriate și pentru a aranja apariții în media și la evenimentele care contează, cum se stabilesc relațiile cu oamenii aflați în poziții cheie, despre toate se va discuta în cadrul workshop-ului de Personal Branding. În plus, se vor explora metodele prin care să poate arăta altora care sunt capitolele la care excelează o persoană, atât cu ajutorul Social Media, cât și în mediul offline.

    Trainer

    Oana Bulexa

    Managing Director la MSLGROUP The Practice

    Recomandat pentru: Medium Level

  • Standarde duble în comunicare

    Auzim tot mai des de standarde duble, de valori false, de situații în care organizația comunică un set de principii și de conduită de business, dar lumea vede cu totul altceva. Nenumărate situații în care departamentele de marketing derulează campanii care teoretic se aliniază valorilor de business comunicate însă care sunt executate cu totul altfel decât marketerii speră, conducând spre reale crize de PR. Însă din ce în ce mai des vedem situații în care indivizi comunică ceva însă fac cu totul altceva. Social Media vine și amplifică aceste discrepanțe identificând și viralizând situațiile în care execuția este total diferită față de ce se comunică. Ce se poate pierde? Dincolo de pierderile comerciale vorbim de pierderea celui mai important lucru în epoca actuală: încrederea și prestigiul. Veniți la workshop-ul de standarde duble în comunicare pentru a înțelege de ce TREBUIE să fim exact așa cum comunicăm că suntem, cum identificăm situațiile de standarde duble în comunicare și cum gestionăm buna execuție a unei campanii de comunicare. Și cum fiecare dintre noi trebuie să respectăm principiile în care spunem că credem și cum să fim consecvenți recunoscând în același timp momentele în care greșim.

    Trainer

    Tudor Galoș

    Consumer Marketing Director la Microsoft România

    Recomandat pentru: Medium Level

  • Anatomia unei crize de comunicare

    Crizele care pun în pericol reputația și afacerile companiilor pornesc, de multe ori, de la accidente de parcurs. În cel mai recent caz global, chiar la propriu, fiind vorba de o companie aeriană. În numai 6 ore, întreaga lume știa de problema pasagerului dislocat cu forta de la locul sau și de inumana intrevenție a companiei asupra propriului client. Riscurile de afaceri sunt cunoscute, de obicei. Nu se știe însă când și cum exact se vor produce. De aceea pregătirea poate face diferența între panică, supra reacție și pasarea pisicii fața de implicare, control și răspuns adecvat. Prin analiza atentă, pregătire și monitorizare constantă, crizele pot fi evitate sau conduse fără incidente majore. În atelierul anti-criza vom analiza situații celebre, vom trece prin etapele necesare unui răspuns optim și vom lucra la un exercițiu practic.

    Trainer

    Crenguța Roșu

    Managing Partner la DC Communication

    Recomandat pentru: Advanced Level

Program

Despre

A șaptea ediţie a Conferinţei PRbeta se desfăşoară în 17 și 18 mai 2017, la Casa Adam Müller Guttenbrunn din Timişoara. Este singura conferinţă regională de comunicare din România. În acest an, am ales să discutăm despre etică și bun simț în comunicare. Specialiști în relații publice, marketing și advertising vor vorbi despre bunele practici în comunicare, cunoștințe cu care trebuie să plece la drum orice om care activează în domeniu.

Conferinţa PRbeta înseamnă pasiune pentru comunicare, posibilitatea de a interacţiona cu specialişti, discuţii despre tendințele din mediul online, relaţii publice, marketing, Social Media, branding, comunicare business, publicitate și o comunitate formată din practicieni, care an de an se întâlnesc la acest eveniment.

Localizare

Conferința PRbeta 2017 se desfășoară la Casa Adam Müller Guttenbrunn, situată lângă Parcul Botanic din Timișoara (Str. Gheorghe Lazăr, Nr. 10-12).

De la aeroport poți ajunge cu taxiul. Câteva dintre companiile de taxi pe care le recomandăm sunt: Tudo Taxi (0256 945), Radio Taxi (0256 940) și Fan Taxi (0256 944).

De la gară poți ajunge cu taxi-ul sau cu mijloacele de transport în comun, firobuzul 14: preț bilet: 2 lei.

Taxi: Câteva dintre companiile de taxi pe care le recomandăm sunt: Tudo Taxi (0256 945), Radio Taxi (0256 940) și Fan Taxi (0256 944).

Uber: O alternativă la taxi este serviciul Uber. Comanda se face prin aplicația Uber, disponibilă în Apple Store și Play Store.

Contact

Str. Bucovinei nr. 47, Timișoara, România
contact@PRbeta.ro, tel. 0753 450 239

Parteneri

Parteneri media