Noutăţile aduse de Facebook

0

În online totul se schimbă cu viteza luminii sau a click-ului. Ce este nou azi legat de Facebook, mâine este deja old news, căci Facebook aduce schimbări majore în continuu.

Promote Post

Acest subiect înconjoară internetul şi face mare vâlvă. Facebook a introdus opţiunea de promovare a postărilor atât pentru paginile de brand cât şi pentru profilurile personale. Deci, dacă doreşti ca mesajul tău să fie văzut de toţi prietenii şi abonații tăi (sau fanii tăi, în cazul paginilor), tot ce trebuie să faci este să selectezi opţiunea Promote de sub postarea care doreşti să aibă vizibilitate maximă.

Evident, trebuie să plăteşti o sumă mică de bani. Părerile despre acest subiect sunt împărţite;  cu cât poate oare această opţiune să-ţi crească vizitatorii pe site, de exemplu, faţă de numărul de vizitatori care vin pe site din postările neplătite?

Promote Post a venit probabil şi ca un efect al faptului că utilizatorii pot vedea doar 10% -16% din mesajele pe care le postează o pagină, ceea nu este neapărat o noutate. Pentru ca brandurile să stea liniştite că fanii văd mesajele lor, acum circulă anunţuri care ne spun să utilizăm opţiunea de Add to Interest Lists pentru a vedea în continuare mai multe mesaje de pe pagină.

Interests 

Îţi permite să creezi liste și să-ţi organizezi news feed-ul cu ştiri de la paginile tale preferate. Asta după ce ai folosit Add to Interest Lists din opţiunea de setări a paginii de brand. Opţiunea a fost introdusă în luna martie a acestui an, dar nu a avut prea mare succes. Lista de interese îţi va apărea în partea stângă a News Feed-ului.

De asemenea, dacă doreşti să fii anunţat atunci când pagina ta preferată postează un mesaj, poţi folosi opţiunea de Get Notifications pe care o găseşti apăsând butonul de Like.

Facebook Friendships

Paginile Facebook de prietenie au existat de ceva timp şi se pare că nimeni nu le-a băgat în seamă până acum. Recent, aceste pagini s-au upgradat la Timeline. Dacă intri pe profilul unui prieten şi selectezi din Settings opţiunea See Friendship poţi vedea pagina voastră comună de prietenie unde sunt înşirate evenimente la care aţi fost, pozele pe care le-aţi făcut împreună, prieteni comuni, interese comune etc.

Mai nou, dacă eşti într-o relaţie şi intri pe facebook.com/us poţi vedea pagina de cuplu adaptată la Timeline (abia a fost introdusă şi va dura puţin până va apărea tip Timeline şi la noi).

Facebook Sound Notifications

Această opţiune nu s-a introdus încă şi este în stadiu de experiment. Se pare că Facebook vrea să introducă o notificare de alertă, care emite un sunet atunci când cineva scrie pe wall-ul tău, îţi trimite un mesaj sau te invită la un eveniment. Dacă ne luăm după experienţele celor cărora deja le-a fost activată această opţiune sub formă de experiment, nu cred că va avea un succes prea mare.

Ranked Comments

Facebook testează un nou format de comentarii pe paginile de brand, prin care comentariile cele mai relevante sunt urcate în lista reacţiilor totale. Va exista şi posibilitatea de a răspunde la comentariile individuale. Deci, comentariile care vor primi cele mai multe like-uri şi răspunsuri individuale vor fi mutate sus, bucurându-se de o mai bună vizibilitate.

Scopul este de a promova mai mult engagement-ul prin comentarii și conversaţiile relevante pe un anumit subiect.

Pages Only

Începând de miercuri dimineaţa va fi introdusă o nouă opțiune numită Pages Only. De acum înainte vei putea vedea News Feed-ul tău sub forma unei liste cu mesaje publicate doar de paginile cărora le-ai dat Like. Veste bună pentru companiile care au pagină de brand, o ştire nu neapărat revoluţionară pentru restul utilizatorilor care deja sunt bombardaţi de prea multe mesaje comerciale.

Se poate vedea deja opţiunea Pages Feed în partea stângă a Wall-ului.

Ce părere aveţi despre aceste noi opţiuni introduse de Facebook?

sursa1, sursa2, sursa3, sursa4sursa foto, sursa foto

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>