Twitter mărește numărul de caractere pentru mesajele directe

0

Twitter pregătește schimbări în ceea ce privește numărul de caractere care pot fi folosite într-un mesaj direct. Dacă până acum puteam comunica prin intermediul a maxim 140 de caractere, începând din luna iulie vom putea să folosim până la 10 000 de caractere.

Twitter-logo

Ce înseamnă asta pentru interacțiunea dintre useri?

Oamenii de comunicare din spatele brand-urilor pot interacționa mai bine cu clienții, pot înțelege mai bine probleme acestora, pot răspunde mai bine întrebărilor acestora ceea ce nu poate însemna decât o îmunătățire în crearea unor relații prin intermediul acestei rețele.
Comunicarea, în general, va fi mult mai cursivă, mai bună datorită posibilității de a explica mai amănunțit aspecte ale problemelor puse în discuție.
Această schimbare, împreună cu update-ul anterior legat de posibilitatea de a trimite mesaje către un grup, poate atrage mai mulți useri către Twitter, în speță, tineri care foloseau Facebook-ul pentru ușurința cu care puteau comunica prin intermediul mesajelor.

Există, însă, și riscuri în ceea ce privește această schimbare. Odată cu creșterea numărului de caractere dintr-un mesaj direct, poate crește și numărul de spam-uri, numărul de oameni care vor alege șă-și ușureze munca prin trimiterea unor mesaje lungi, însoțite de diverse link-uri.

Atenție! Această schimbare nu afectează cu nimic numărul de caractere care pot fi folosite într-un tweet, tweet-urile au în continuare limită de 140 de caractere.
Pentru a ține userii la curent cu evoluția acestei schimbări, a fost creat un post special care include și diverse setări ce trebuie făcute pentru a beneficia de noile schimbări atunci când vor fi implementate. Acesta poate fi accesat aici.

Voi ce părere aveți despre această schimbare?

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>