Sfaturi pentru o pagină de Facebook de succes

1

Am vorbit într-un articol anterior despre diferenţa dintre un cont personal de Facebook şi o pagină de Facebook şi am ajuns la concluzia că fiecare companie ar trebui să-şi dezvolte prezenţa online printr-o pagină de Facebook relevantă. Acum să vedem cum ar trebui să arate această pagină.

Există câteva trucuri pentru a avea succes cu pagina creată de tine. Înainte să începi procesul de creare, ai putea să te documentezi, să te uiţi peste alte pagini de companii şi să nu porneşti de la premisa că va fi un lucru uşor de întreţinut . Ţine minte că cineva trebuie să se ocupe de pagină în permanent.

Ar fi indicat să incluzi o descriere a companiei, informaţii de contact plus videoclipuri, RSS, update-uri de pe Twitter orice ar putea atrage şi mai mulţi vizitatori. Încearcă să creezi o primă pagină atrăgătoare deoarece utilizatorii pot decide în primele secunde dacă vor să vizualizeze pagina ta sau nu. Pagina trebuie să aibă un design care să reprezinte identitatea companiei: să evidenţieze clar logo-ul companiei şi culorile companiei. Fotografia de copertă te poate ajuta cu acest lucru.

Este important să analizezi cu sfinţenie datele şi graficele cu privire la traficul pe pagina ta pentru a ştii cine sunt fanii tăi, dacă numărul fanilor creşte sau cine nu mai doreşte să vizualizeze pagina ta. De asemenea, ar fi bine să lași și fanii să genereze conținut deoarece aceştia pot adăuga un conţinut atractiv și mai pe gustul categoriei de public din care fac parte.

Creşte-ţi SEO-ul paginii: fiind un process de perfecţionare a vizibilităţii paginilor web, SEO poate scoate în evidenţă pagina ta şi direcţiona fanii.

Poţi promova deschiderea paginii atât online cât şi offline, poţi organiza concursuri cu premii puse la bătaie care vor aduce mulţi fani prin sharing sau poţi organiza evenimente după care să postezi poze pe pagină pentru ca cei interesaţi să se poată eticheta. Poţi folosi acţiunea build audience pentru a direcţiona noi cereri de prietenie către prietenii tăi.

Chiar şi feedback-ul negativ este binevenit, companiile conştientizează faptul că au clienţi nemulţumiţi. De asemenea, nu trebuie neapărat să postezi informaţii doar referitoare la produsele, serviciile pe care le oferi, discuţiile generale sunt binevenite pe peretele companiei. Când postezi un link către o altă pagină, scrie şi un mic comentariu.

Dacă încă nu ai o pagină de Facebook găseşti cum se face pas cu pas  aici .

De ce alte aspecte mai trebuie să ţină cont o pagină de Facebook?

Tags: , , ,

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>