Programul complet al Conferinței PRbeta 2016 – PReviziuni

0

Cu mult entuziasm și emoție ne pregătim pentru cea de-a șasea ediție a Conferinței PRbeta, care va avea loc pe 11 și 12 mai, la Biblioteca Centrală Universitară „Eugen Todoran” din Timișoara. Doar câteva zile ne mai despart de evenimentul a cărui temă din acest an este PReviziuni. Mai exact, specialiștii în comunicare invitați vor vorbi despre tendințele în domeniu și vor prezenta studii de caz relevante. Adresată atât celor cu experiență în comunicare, cât și celor care își doresc o carieră în domeniu, conferința își propune să îi învețe pe cei prezenți cum să-şi promoveze compania sau evenimentele într-un mod eficient.

prebta

Devenit deja o tradiție, programul celor două zile rămâne, și în acest an, neschimbat. Așadar, în prima zi, dedicată Conferinței, vor fi patru secțiuni: Conținut de calitate, Comunicare Culturală, CSR – Studii de caz și Dezbatere. În cadrul primei secțiuni vor vorbi Cristian Lupșa (Redactor Șef la Decât o Revistă), Anca Nuță (Identity & Communication Director la UniCredit), Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer la Leo Burnett Group România), Ovidiu Eftimie (blogger și redactor coordonator la Times New Roman). În cea de-a doua vor susține prezentări Cătălin Anchidin (Specialist în comunicare a industriilor creative), Vlad Tăușance (Director Artistic la Fundația Baia Mare 2021), Cristian Radu (Director Executiv Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu) și Lucian Mircu (Co-organizator Ceau, Cinema!). Studiile de caz din cea de-a treia secțiune vor fi prezentate de Orange, Fornetti, Danone și PRbeta. La dezbatere vor participa: Mugur Pătrașcu (Managing Director Screen Native), Monica Jitariuc (Managing Partner MSLGroup The Practice), Cristian Manafu (Event Planner, Social Media Trainer & Consultant, Blogger) și Laura Pătruț (Membru în Comitetul Director al Colegiului Psihologilor din România).

Cea de-a doua zi este dedicată workshop-urilor: Comunicarea în Social Media, susținut de Alex Ciucă, Comunicarea de brand și produs, susținut de Claudia Tocilă, PR clasic în comunicarea modernă, susținut de Oana Bulexa, Comunicarea evenimentelor culturale, susținut de Oltea Zambori, Campaniile de PR – de la brief la rezultate, susținut de Crenguța Roșu și Empatia în relația cu presa și bloggerii, susținut de  Ruxandra Predescu.

Parteneri media: IQads, SMARK.ro, PR România, Business News, Marketing 2.0, Ctrl-D, Revista Altfel, altRadio, TION, PFC, 24 FUN.

Parteneri: Danone, Orange, UniCredit Bank, McDonalds, Aqua Carpatica, Sâmburești, Fornetti, Autonom Rent-a-Car.

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>