Internship de toamnă la PRbeta Agency

V-am obișnuit cu internship-ul din fiecare primăvară și știm că mulți dintre voi îl așteptați deja și v-ați pregătit CV-urile și lista de motive pentru care vă doriți să participați la el. Ne-ați scris că nu mai aveți răbdare până anul viitor. Așadar, am decis să vă...

Infograficele – când, cum și de ce

Internetul - acest izvor nesecat de informații, branduri, gânduri, idei și pixeli, care mai de care mai interesante sau demne de a fi luate în seamă. Încercările unui brand de a-și revendica mai mult de 5 secunde de glorie în online sunt extensive și trebuie făcute cât mai...

Diacriticele, mai mult da decât ba

În ultimii ani, în mediul online, diacriticele au fost unul dintre subiectele aprinse, în urma cărora s-au făcut dezbateri virtuale, s-au scris articole pe bloguri și s-au conceput campanii. Astfel, s-au creat foarte multe păreri pro și contra despre scrierea cu diacritice. Cu toții...

Publicul PLAI X prin ochii brandurilor locale

A zecea ediție a festivalului PLAI a oferit timișorenilor o mulțime de surprize, atmosferă de poveste, concerte frumoase, artiști minunați, ateliere creative și multe alte activități pregătite de operatorii culturali. Pe lângă toate acestea, în cele trei zile de festival, timișorenii...

Campaniile interactive

Indiferent de domeniul de activitate al unei companii, de la cele mai creative până la cele mai tehnice, este necesar ca modul în care aceasta comunică să fie unul care rămâne în memoria celor mai importante două entități: publicul și media. Într-o lume în care fiecare...

Alexandru Andrieș revine pe scena Filarmonicii

Așa cum vă spuneam și anul trecut, ne dorim să facem o tradiție din a organiza, cât mai des posibil, un concert drag nouă. Ne bucurăm să vă anunțăm că planul nostru prinde contur și devine realitate. Alexandru Andrieș revine la Timișoara, acompaniat de Ioana Mîntulescu, Sorin...

Viral marketingul și campaniile online

În ultimii ani, cuvântul viral a căpătat un cu totul alt sens, mai ales în mediul online. Campaniile virale sunt un instrument de marketing din ce în ce mai utilizat de către brandurile care vor să spună ceva într-un mod neconvențional. Ideea din spatele unei astfel de campanii este de a...

5 aplicații utile pentru munca în online

Cu toții ne dorim să fim mai organizați. Taskurile sunt atât de multe și variate încât uneori  este dificil să urmărim tot ce se întâmplă în online, pe toate rețele de socializare. Din fericire, pentru că mai multă lume s-a confruntat cu aceste probleme, au fost create multe...

Campanii de CSR. Când, Cum și De ce

CSR (Corporate social responsability) sau Campania de Responsabilizare Socială este modalitatea cea mai utilizată de companii pentru a oferi ceva comunității. Când o companie adoptă astfel de politici trebuie să o facă inteligent, cu un scop bine definit și nu înainte de a se asigura că...