Conținutul vizual domină internetul în 2016

Când luăm în considerare faptul că 65% din populație are memorie vizuală, 90% din informația pe care o percepe creierul constă în imagini, iar prezentările care conțin elemente vizuale sunt cu 43% mai persuasive, se recurge la un tip de conținut cu care oamenii rezonează mai...

Cum se face o propunere de parteneriat media

Zilnic se desfășoară tot felul de evenimente, în toate domeniile. Aceste evenimente ajung în atenția noastră, printre altele, și cu ajutorul unui instrument de comunicare util, parteneriatele media. Acestea aduc beneficii ambelor părți, nu doar evenimentului susținut. După modelul altor...

2 ani de PRbeta Agency

La început a fost o conferință, singura de felul ei din afara Bucureștiului. Au urmat apoi workshop-uri pentru studenți și companii, întâlniri cu reprezentanți ai pieței de comunicare și o mână de oameni care ne acordă încrederea și susținerea lor. Abia în 2013 am devenit agenție...

De ce să citim un eBook

Trăim în era tehnologiei care se dezvoltă tot mai mult pe zi ce trece. Această evoluție este foarte vizibilă și în ceea ce privește cărțile, în ultimii ani tot mai multă lume îndreptându-se spre achiziționarea acestora în format electronic. Motivele pentru care facem asta...

Hashtagurile și importanța lor în comunicarea online

Ne aflăm într-o perioadă în care se comunică mult și peste tot. Și pentru a putea urmări cu atenție tot ceea ce se discută despre un subiect și a nu ne rătăci în cantitatea uriașă de informații, ne folosim de categorii. Iar pentru că o mare parte a comunicării se întâmplă...

Internship de toamnă la PRbeta Agency

V-am obișnuit cu internship-ul din fiecare primăvară și știm că mulți dintre voi îl așteptați deja și v-ați pregătit CV-urile și lista de motive pentru care vă doriți să participați la el. Ne-ați scris că nu mai aveți răbdare până anul viitor. Așadar, am decis să vă...

Infograficele – când, cum și de ce

Internetul - acest izvor nesecat de informații, branduri, gânduri, idei și pixeli, care mai de care mai interesante sau demne de a fi luate în seamă. Încercările unui brand de a-și revendica mai mult de 5 secunde de glorie în online sunt extensive și trebuie făcute cât mai...