Cum a fost la Conferința PRbeta 2016 – PReviziuni

A șasea ediție a Conferinței Regionale de Comunicare PRbeta s-a desfășurat între 11 și 12 mai, la Biblioteca Centrală Universitară „Eugen Todoran” din Timișoara. În cele două zile, peste 250 de participanți au învățat cum să-şi promoveze compania sau evenimentele într-un mod...

De la idee la concept – strategia unei campanii

Cu toții ne bucurăm atunci când vedem campaniile creative făcând valuri în mediul online. Dar până să ajungă acolo, o campanie străbate mai mulți pași, primul după idee fiind, desigur, planificarea. Etapele de pregătire sunt la fel de importante precum cele de implementare și...

PRbeta oferă 5 internship-uri

Au trecut deja cinci ani de când PRbeta ajută tinerii pasionați de comunicare să simtă, la propriu, ce înseamnă viața într-o agenție de PR. Prin intermediul internship-urilor și a workshop-urilor dedicate studenților, am susținut mai mult de 200 de tineri în alegerea lor de a dezvolta...

Promovarea brandului pe Instagram

Lansată 6 octombrie 2010, Instagram este aplicația care a avut una dintre cele mai mari creșteri din ultimii ani. Chiar dacă în 2012 avea deja 100 de milioane de utilizatori, anul care a reprezentat un boom al creșterii numărului lor a fost 2014 – până în luna decembrie existau 300...