Olimpiadele social media

0

Pentru că ne apropiem cu pași repezi de mult așteptatele Jocuri Olimpice, era evident ca întreaga atenție să se îndrepte spre acestea. Deja declarate de multe publicații și agenții ca fiind ”olimpiadele social media” sau ”olimpiadele Facebook”, sponsorii oficiali ai Jocurilor Olimpice de la Londra asaltează lumea online. Câteva click-uri și puteți ajunge pe pagina lor de Facebook sau pe site-ul lor oficial unde vi se dezvăluie  cu mult entuziasm noile aplicații, campanii sau spoturi publicitare; toate pentru a ajunge în topul celor mai active companii în social media.

Topul olimpicilor în social media

Pentru că au văzut această avalanșă de idei ingenioase și se anunța o competiție, au și creeat un tool care monitorizează zilnic activitatea sponsorilor în social media, ca să nu avem dubii asupra câștigătorilor. Este accesibil tuturor și îl găsiți AICI. Situația zilei de astăzi ar arăta cam așa:

 

 

În topul primelor trei cele mai active compani, din cadrul sponsorlor Jocurilor Olimpice regăsim Cadbury, P&G și Omega. Deși încă de la început P&G a fost lider al acestui top, se pare ca astazi ocupă locul al doilea, la o diferență foarte mica față de Cadbury. Puteți vedea și alte schimbări ale clasamentului și  apariții surprinzătoare dacă veți consulta tracker-ul celor de la Sociagility.

Campaniile demarcate pe parcursul pregătirii jocurilor au fost diverse și ingenioase. Dacă  cei de la Omega au considerat că Twitter-ul e canalul lor preferat de a comunica în campania ”Start me up”, cei de la Samsung au cucerit Facebook-ul cu aplicația ”Everyone’s Olymplic Games”, iar  P&G a folosit Youtube-ul pentru a promova vidoclipul Best job, declarând că sunt ”proud sponsor  of Mums/Moms”.

Campania ”Mulțumesc, mamă!”

Campania de CSR a celor de la P&G se derulează și în România, emoționând mamele și nu numai cu un alt spot personalizat țării noastre. Declarând că de 175 de ani ei vin în ajutorul tuturor mamelor cu diverse produse care să le faca viața mai ușoară, acum consideră că e timpul să ne îndemne să le susținem și noi cu un ”Mulțumesc, mamă!”.

Astfel , dincolo de acest îndemn, ei au anunțat cu 100 de zile înaintea începerii Jocurilor Olimpice, că la sfârșitul verii 100 de elevi vor beneficia gratuit de inițiere în tainele sportului, în cadrul Taberei Sportive Procter&Gamble. Acolo mai mulți sportivi români se vor ocupa personal de pregătirea lor. Tot în aceași zi a fost lansat și spotul publicitar Best Job, realizat de celebrul regizor Alejandro Gonzalez Inarritu și filmat pe patru continente.

Cât de eficentă a fost campania vom afla probabil după terminarea Jocurilor Olimpice. Dacă vreți să vedeți și alte campanii ale sponsorilor oficiali, găsiți câteva exemple AICI.

Sursă foto: photo1, photo2

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>