Învață comunicare online cu PRbeta!

1

În urma feedback-ului primit cu ocazia primei ediții a Workshop-urilor de Copywriting și Relația cu bloggerii și presa, organizăm o a doua ediție. În 1 și 2 octombrie 2014, te invităm să participi la o nouă ediție a Workshop-urilor PRbeta dedicate reprezentanților companiilor din Timișoara și Arad. Pentru a-ți oferi mai multe informații utile, a doua ediție a workshop-urilor introduce și o componentă esențială în comunicarea online: conținutul vizual. Fotograful Radu Bădoiu va vorbi despre strategii de comunicare bazate pe conținut foto, tipuri de fotografii care pot crește reach-ul campaniilor pe care le organizați și metode prin care conținutul scris și cel foto pot oferi rezultate mai bune.

Ce vei învăța la Workshop-urile PRbeta?

1 octombrie 2014: Copywriting și conținut vizual
– Strategii de conținut online
– Blogul companiei – despre ce scriem?
– Cum comunicăm serviciile noastre prin intermediul rețelelor de socializare?
– Cum scriem cele mai bune comunicate de presă?
– Ce fotografii folosim în comunicare?
– Cum integrăm conținutul foto în strategia de comunicare deja existentă?
– Care sunt condițiile pentru a folosi fotografii pe rețelele de socializare?
– Parte practică: copywriting

2 octombrie 2014: Relația cu bloggerii și presa online
– Cum selectăm bloggerii pentru o campanie?
– Când și cui trimitem comunicate de presă?
– Cum păstrăm o bună legătură cu presa și bloggerii?
– Monitorizarea activității în relația cu bloggerii/presa online
– Buget de presă, buget pentru bloggeri
– Parte practică 1: Conținut vizual
– Parte practică 2: Relația cu bloggerii și presa

Traineri

Copywriting: Oltea Zambori, Managing Partner PRbeta Agency
Unul dintre cei mai cunoscuți bloggeri din țară, Oltea scrie pe www.nebuloasa.info din 2008. Colaborează, din 2010, cu Liternet.ro, cel mai citit site de cultură din țară, şi cu TION.ro, cel mai citit ziar online din Timișoara. Are în portofoliu interviuri cu artiști de talie mondială, printre care și Ibrahim Maalouf, Macy Gray, David Murray, Al Jarreau și mulți alții. Oltea este PR și Content Manager al Festivalului PLAI și al JazzTM.

Conținut vizual: Radu Bădoiu, Co-fondator Foto Union, Trainer LicArt, Fotograf Colaborator UNICEF
Inițiator al unor proiecte cunoscute la nivel național, cum ar fi MySelf, și co-inițiator Portret de Școlar sau Portret de Femeie, Radu este unul dintre acei fotografi români care abordează fotografia într-un mod inedit. De la fotografie de produs, la fotografia de eveniment, Radu jonglează cu o mulțime de tipuri de conținut vizual, reușind să surprindă esența de fiecare dată. Activ și în mediul online, scrie pe www.lanuldesecara.ro

Relaţia cu bloggerii şi presa online: Cristina Puțan, Managing Partner PRbeta Agency
Organizator de evenimente din 2009, Cristina a organizat peste 20 de conferințe, târguri, întâlniri corporare și workshop-uri. A început să dezvolte o relație cu presa locală și regională din 2005, când a înființat departamentul de comunicare al OSUT. De atunci, menține comunicarea cu presa și bloggerii din zona de vest a țării, dar și cu o parte din reprezentanții din alte orașe. A organizat campanii pe bloguri pentru Porsche Inter Auto, Carpatair, Organique Cosmetics și alte companii din țară. În timpul liber scrie pe www.cristinaTM.net.

Cum se desfăşoară?

Workshop-urile dedicate reprezentanților companiilor timișorene și arădene se desfăşoară în Timişoara. Pachetul de workshop-uri include două zile, cu câte 6 ore/zi. Fiecare workshop include o parte teoretică și o parte de exerciții practice și simulări după cazuri reale. La sfârșitul workshop-urilor, participanții vor primi suporturile de curs. Locurile la workshop-uri sunt limitate.

Cui ne adresăm?

Workshop-urile noastre se adresează persoanelor responsabile de comunicare din companiile timișorene și arădene, celor care doresc să aprofundeze noțiuni de copywriting și/sau care doresc să înțeleagă mai bine modul corect de interacțiune cu bloggerii și presa online, departamentelor de marketing și Relații Publice din companii şi celor care dețin un business și doresc să învețe cum să își comunice eficient produsele și serviciile.

Înscrieri

Pentru o bună desfășurare a evenimentului, locurile sunt limitate. Preţul pachetului de workshop-uri este de 250 lei/persoană. Înscrierea se face prin trimiterea unui e-mail, care să conţină numele/prenumele tău şi compania în care activezi, la adresa contact@PRbeta.ro. Plata se face prin transfer bancar în contul RO59INGB0000999904060075 (Ing Bank).

Ne vedem în 1 și 2 octombrie 2014!

Echipa PRbeta

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>