Hai la Workshop-urile de Copywriting şi Relaţia cu bloggerii şi presa online!

3

În 6 şi 7 august 2014, vino să înveţi strategii de comunicare online cu PRbeta, în cadrul primei ediţii a Workshop-urilor de Copywriting şi Relaţia  cu bloggerii şi presa online! Acestea se adresează persoanelor responsabile de comunicare din companiile timișorene, celor care doresc să aprofundeze noțiuni de copywriting și/sau care doresc să înțeleagă mai bine modul corect de interacțiune cu bloggerii și presa online, departamentelor de marketing și Relații Publice din companii şi celor care dețin un business și doresc să învețe cum să își comunice eficient produsele și serviciile.

PoR PRbeta
  • CE VEI ÎNVĂŢA LA WORKSHOP-URI?

6 august 2014: Copywriting
- Strategii de conținut online
- Blogul companiei – despre ce scriem?
- Cum comunicăm serviciile noastre prin intermediul rețelelor de socializare?
- Cum scriem cele mai bune comunicate de presă?
7 august 2014: Relația cu bloggerii și presa online
- Cum selectăm bloggerii pentru o campanie?
- Când și cui trimitem comunicate de presă?
- Cum păstrăm o bună legătură cu presa și bloggerii?
- Monitorizarea activității în relația cu bloggerii/presa online
- Buget de presă, buget pentru bloggeri
  • TRAINERI

Copywriting: Oltea Zambori, Managing Partner PRbeta Agency
Unul dintre cei mai cunoscuți bloggeri din țară, Oltea scrie pe www.nebuloasa.info din 2008. Colaborează, din 2010, cu Liternet.ro, cel mai citit site de cultură din țară, şi cu TION.ro, cel mai citit ziar online din Timișoara. Are în portofoliu interviuri cu artiști de talie mondială, printre care și Ibrahim Maalouf, Macy Gray, David Murray, Al Jarreau și mulți alții. Oltea este PR și Content Manager al Festivalului PLAI și al JazzTM.

Relaţia cu bloggerii şi presa online: Cristina Puțan, Managing Partner PRbeta Agency
Organizator de evenimente din 2009, Cristina a organizat peste 20 de conferințe, târguri, întâlniri corporare și workshop-uri. A început să dezvolte o relație cu presa locală și regională din 2005, când a înființat departamentul de comunicare al OSUT. De atunci, menține comunicarea cu presa și bloggerii din zona de vest a țării, dar și cu o parte din reprezentanții din alte orașe. A organizat campanii online pentru Porsche Inter Auto, Carpatair, Organique Cosmetics și alte companii din țară.
  • CUM SE DESFĂŞOARĂ?
Workshop-urile de Copywriting & Relaţia cu bloggerii şi presa online se desfăşoară în Timişoara. Pachetul de workshop-uri include două zile, cu câte 6 ore/zi. Fiecare workshop include o parte teoretică și o parte de exerciții practice și simulări după cazuri reale. La sfârșitul workshop-urilor, participanții vor primi suporturile de curs și o diplomă de participare. Locurile la workshop-uri sunt limitate (20 participanţi). Locul de desfăşurare al workshop-urilor va fi comunicat participanţilor în momentul înscrierilor.
  • ÎNSCRIERI
Fiind ediţia-pilot a evenimentului, preţul pachetului de workshop-uri este de doar 200 lei/persoană. Înscrierea se face prin trimiterea unui e-mail, care să conţină numele/prenumele tău şi compania în care activezi, la adresa contact@PRbeta.ro. Plata se face online sau prin OP în contul RO59INGB0000999904060075 (Ing Bank). Ne vedem în 6 şi 7 august 2014, la Workshop-urile de Copywriting & Relaţia cu bloggerii şi presa online!