Din ON în OFF – o conferință despre comunități și nișe din online

0

Din ON în OFF este un eveniment gândit de către Alina și Răzvan de la TVdece, care își propune să-i dezlipească pe oameni de scaunele din fața computerelor și să-i aducă față în față. Din ON(line) în OFF(line) – dacă ne e permis să completăm numele evenimentului, dezvăluindu-i adevărata identitate. Un eveniment de acest gen nu poate decât să ne bucure, mai ales că cea de-a șasea ediție, care va avea loc pe 26 aprilie în Cluj Napoca, este și o primă ediție în care această adunare se va desfășura sub forma de conferințe. Nu știm dacă decizia vine exclusiv în urma plângerilor (mai mult sau mai puțin elocvente) cum că “toate conferințele importante au loc la București și că foarte rar se întâmplă câte ceva notabil și în alte orașe.”, dar cu siguranță are un impact major asupra comunității locale din Cluj Napoca.

Nu toți oamenii locuiesc în București, nu toată lumea vrea să se înghesuie pe străzile Capitalei. Unii preferă să trăiască, să muncească și să se dezvolte concomitent cu orașele de suflet, locurile acelea pe care bucureștenii le numesc la orice colț “provincie”. Salutăm acest demers și suntem mândri să spunem că, asemeni Timișoarei, și Clujul se poate mândri cu conferințe de calitate, organizate de oameni serioși și dedicați muncii lor. O comunitate locală puternică și educată înseamnă, până la urmă, un oraș puternic, în care lucrurile se mișcă într-o direcție bună. Și știm cu toții că, până la urmă, după celebra sintagmă “Omul sfințește locul.”, ceea ce fac oamenii se răsfrânge asupra orașului, iar poziționarea orașului pe harta economico-culturală influențează în mod direct soarta locuitorilor.

Ne place să credem că fiecare om care a participat la un eveniment ON/OFF a învățat ceva, iar apoi a aplicat acel ceva pentru a evolua. Iar asta ne dă nouă, organizatorilor, energie să „inventăm” evenimente noi și inedite. – Răzvan, TVdece

Marketingul și PR-ul nu mai sunt ce-au fost. Cei care lucrează în domeniu nu-și mai permit să ignore internetul, iar mijloacele tradiționale de comunicare trebuie cel puțin adaptate acestui nou canal. Consumatorii sunt grupați acum în comunități, fie că vorbim de rețelele de socializare, forumuri sau bloguri nișate. Omul, din dorința lui de a aparține, a migrat înspre oazele în care a regăsit câte puțin din interesele lui. S-a alăturat altora asemeni lui, din dorința de a comunica eficient, rapid și concis. Picătura de apă din deșert e transpusă în idee, iar oamenii au nevoie de idei pentru a exista ca ființe inteligente și raționale.

Pentru a afla mai multe despre ON/OFF 6, despre program şi speakeri, vă invităm să accesaţi site-ul evenimentului.

Acest articol este scris de: Iulian Tatar

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>