Danone România a fost prezent la Conferința PRbeta 2015

0

Prezent la conferința regională de comunicare online, PRbeta, organizată în Timișoara în perioada 13-14 mai, Danone România, liderul pieței naționale de iaurturi, a anunțat lansarea paharului de iaurt KISS într-o prezentare care a avut ca subiect comunicarea online în industria alimentară.

Numele paharului KISS, noutatea lunii mai, provine de la sintagma „Keep It Simple & Safe” și are în spate un design unic, ergonomic, mai ușor de folosit de consumatori.

KVIS1

După 16 ani de producție în România și de la introducerea în premieră a paharelor mici Danone am considerat că este momentul să înnoim și paharele, și iaurturile noastre. Astfel, și gamele preferate de timișoreni, din segmentul de sănătate, cum este Activia, se prezintă consumatorilor în haine noi. Noul pahar KISS oferă o experiență îmbunătățită consumatorilor, printr-un pahar mai prietenos, mai vesel si mai usor de folosit, oferind totodata posibilitatea de a savura mai ușor produsul, până la ultima linguriță. Acest lucru este posibil datorită celei mai recente investiții în fabrica Danone din București, acolo unde producem marea majoritate a produselor consumate în România. Am investit peste 340 de milioane de lei în operațiunile locale, iar această lansare dovedește încrederea noastră în potențialul de dezvoltare al pieței românești, dar și dedicarea noastră de a continua să creăm valoare în Romania, prin investițitiile constante în fabrica noastră, în iaurturile Danone, precum și în cauze sociale. Noul pahar KISS, un mix subtil de îndrăzneală și simplitate, este cea mai recentă inovație a noastră și suntem bucuroși că România este prima țară din estul Europei în care Danone o implementează”, explică Cristina Popescu, director comunicare Danone Europa de Sud Est.

Noul pahar este mai colorat, mai atractiv și ușor de identificat la raft. Mai mult, acesta are o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să se poată bucura de produs până la ultima linguriță. Produs care va fi, la rândul său, îmbunătățit. Pe lângă produsele îmbunătățite, care beneficiază și de „haine noi”: Danone Natural, Activia, Danone Delicios, Danonino, Cremosso, Danone Disney, fiind introduse și noi sortimente.

Proiectul de relansare a portofoliului Danone s-a derulat pe parcursul a 8 luni și a implicat o echipă de peste 50 de oameni din zona de producție și zona tehnică.

Acestea fiind spuse, așteptăm părerile voastre despre noile produse și ambalaje Danone.

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>