Ce, când și cum postăm pe Instagram

0

Instagram e locul acela magic, dedicat exclusiv conținului vizual. E plin de imagini frumoase, videouri captivante, povești care nu se uită. Pentru mulți dintre noi, e prima aplicație pe care o deschidem în fiecare dimineață, pentru că vrem să ne începem ziua pozitiv. Desigur, toate aceste se întâmplă dacă ne-am ales cu grijă conturile pe care le urmărim. Partea bună e că brandurile se adaptează la toate acestea, pentru a nu simți că ne invadează. Cum reușesc să facă asta? Ei bine, pași nu sunt puțini, dar efortul merită, deoarece comunitățile adunate aici sunt fidele și puternice.

Are brandul nevoie de un cont de instagram?

Da, primul pas este răspunsul sincer la această întrebare. Beneficiile oferite de această platformă sunt multe, dar la fel de multe sunt și resursele folosite pentru a avea un cont creativ, interactiv, cu adevărat folositor.

Care este cel mai bun moment pentru a posta pe instagram?

Un alt pas este stabilirea celor mai bune momente pentru a posta pe instagram. Pentru acesta este nevoie înainte de toate de experiment. Comunitățile fiecărui brand în parte sunt diferite. Prin urmare, au nevoi diferite și acționează diferit. Există statistici care ne spun orele optime pentru postări, cu toate acestea, dacă toată lumea postează în același timp, nu însemană că toate lumea are succes. Deci, o strategie personalizată este cea mai bună soluție.

Ce folosim în postări?

Un alt pas important pentru un cont de instagram de succes este, cu siguranță, alegerea hashtagurilor potrivite. Desigur, ideal ar fi ca fiecare brand sau campanie să aibă propriul hashtag, care să fie urmat de altele care descriu imaginea. Pe lângă asta, e important să identificăm lucrurile la care reacționează publicul: întrebări, provocări, video-uri, poze. Oricare ar fi ele, trebuie să țineți cont de faptul că instagram e mai permisiv, că e locul în care trebuie să vă adresați mai direct utilizatorilor, să folosiți un ton mai personal, altfel riscați să le pierdeți interesul.

Ce filtre folosim?

În primul rând  trebuie să stibilim dacă fotografiile au nevoie de filtre. Uneori, publicul apreciază și transparența, naturalețea în imagini. Totuși, dacă alegeți să folosiți filtre, în topul Fortune 500 Brands sunt Juno, Lark și Calderon.

Cum măsurăm succesul?

În acest caz, cel mai ușor ne vorbesc cifrele. Dacă a crescut numărul de urmăritori, dacă postările au mai multe like-uri, dacă sunt comentarii, dacă fanii interacționează prin mesaje directe, înseamnă că strategia dă roade. Dacă nu, tot ce trebuie să faceți este să analizați și să ajustați din mers.

Sursa 1, Sursa 2

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>