Câte un workshop pentru fiecare

0

Mai sunt doar două zile până la cea de-a treia ediţie a Conferinţei regionale de comunicare PRbeta! Destinată companiilor care doresc să acumuleze cât mai multe informaţii referitoare la comunicarea şi promovarea online, dar şi profesioniştilor sau viitorilor profesionişti interesaţi de domeniul relaţiilor publice, conferinţa îşi propune să ne îmbogăţească în ceea ce înseamnă noutăţi, strategii sau studii de caz ale domeniului. Oameni cu experienţă, specialişti şi pasionaţi, vin să ne împărtăşească „secretele” succesului lor şi să ne ofere o nouă perspectivă asupra modului în care ar trebui aplicată şi exploatată comunicarea online.

După cum am anunţat şi într-o postare anterioară, cea de-a treia ediţie vine la pachet cu o surpriză pentru toţi cei care îşi doresc să înveţe cât mai mult, de la reprezentanţi ai companiilor, la freelanceri, studenţi sau pur şi simplu pasionaţi: o zi destinată workshopurilor al cărui program îl găsiţi aici. Dacă încă nu sunteţi siguri care dintre acestea s-ar potrivi nevoilor voastre, ne-am propus să vă oferim o scurtă descriere a ceea ce va însemna ziua de 17.05.2013.

Branding de companie

„Un branding corect este primul pas către succes” spune Dragoş Alexa, Consultant Marketing şi Strategii de comunicare. Fie că deţineţi o companie, sunteţi angajat sau pur şi simplu vă doriţi să aveţi o afacere proprie, conceptul de „branding” trebuie să vă fie cunoscut şi trebuie tratat prieteneşte şi, în acelaşi timp, la modul profesionist.

Dincolo de definiţii, brandingul este tot ceea ce o companie vrea să comunice publicului despre ea şi despre produsele sale, dar şi ceea ce consumatorul gândeşte, sub influenţa mai multor factori, despre companie în momentul în care îi aude numele sau îi vede logo-ul.

Acest workshop vă va ajuta să înţelegeţi mai bine care sunt elementele de branding care definesc o anumită companie şi cum trebuie ele utilizate în avantajul acesteia. Mai mult decât atât, Dragoş ne va dezvălui câteva din „secretele” sale care ne vor ajuta să ne organizăm astfel încât compania pe care o reprezentăm să se poziţioneze în topul preferinţelor clienţilor.

Comunicare cu media

În societatea în care trăim, putem afirma faptul că mijloacele mass-media reprezintă o putere care are imensă influenţă asupra publicului şi asupra consumatorilor. Varietatea canalelor mediatice (presă, TV, radio, site-uri) reprezintă un avantaj în momentul în care ne gândim la transmiterea informaţiilor sau la promovare, dar cum decidem care canal este mai potrivit nevoilor companiei noastre? Mai mult decât atât, cum stârnim interesul media pentru informaţia pe care ne dorim să o transmitem şi cum anume transmitem ceea ce ne dorim?

Pentru a răspunde acestor întrebări, Victor Kapra, Consultant independent în comunicare, ne va vorbi despre metodele de comunicare şi eficienţa lor. Pentru ca informaţia pe care ne dorim să o transmitem să ajungă la public şi să aibă impactul dorit, este necesar să cunoaştem şi să stăpânim anumite reguli ale procesului de comunicare cu media. Din acest motiv, acest workshop vine în ajutorul tuturor persoanelor interesate să îşi consolideze baza cunoştinţelor referitoare la comunicarea eficientă cu jurnaliştii, modul în care prezentăm eficient informaţiile, cum anume trebuie structurat şi ce ar trebui să conţină un comunicat de presă sau ce anume ar trebui să transmitem site-urilor de ştiri pentru a reuşi să ne atingem scopul.

Google Adwords

A devenit din ce în ce mai evident faptul că prezenţa în online a oricărei companii este mai mult decât necesară astăzi. Fie că ne dorim sau nu, mediul online influenţează succesul afacerii noastre, motiv pentru care acest aspect ar trebui să ne preocupe în mod deosebit.

Dintre serviciile de publicitate, se remarcă Google Adwords, serviciu de publicitate contextuală oferit de Google. În prezent, serviciul a evoluat şi oferă companiilor posibilitatea de promovare contextuală pe site-urile din reţeaua Google, pe lângă afişarea de anunţuri relevante pentru căutările utilizatorilor.

Dar cum anume planificăm o campanie de Adwords, care sunt secretele unei astfel campanii de succes? Cristian Ignat, PPC Marketing Director la 2parale, ne va învăţa cum anume să optimizăm costurile de publicitate folosindu-ne de acest serviciu şi cum să ajungem la publicul nostru ţintă. Pentru toţi care îşi doresc să fie prima opţiune a potenţialilor clienţi care vor să cumpere produsele pe care compania voastră le oferă, acest workshop nu trebuie ratat!

De la site la comunicare online

Cunoaştem de foarte multe cazuri în care companiile care îşi doresc să îşi crească vizibilitatea în mediul online s-au lovit de multe obstacole sau probleme. Concepţia conform căreia comunicarea online înseamnă existenţa unui site este greşită, procesul fiind unul mult mai complex şi care trebuie tratat cu seriozitate.

Pentru a ajunge la potenţialii clienţi din mediul online nu este suficient să deţii un site. Pentru că Internetul ne oferă o varietate de mijloace de promovare, trebuie să ştim exact ce anume să alegem şi cum anume să implementăm strategii pentru a ajunge la rezultatul dorit.

Alex Ciucă, Managing Partner la Superior Media, ne va prezenta avantajele unei strategii eficiente de comunicare atunci când ne dorim să ne promovăm printr-un site. Acest workshop ne va oferi posibilitatea de a învăţa anumiţi paşi care trebuie urmaţi pentru a ajunge să comunicăm eficient online prin intermediul unui site şi care metode sunt cele mai potrivite pentru fiecare companie, astfel încât să reducem costurile pe care gestiunea unui site le implică.

Strategii de conţinut pentru Facebook

Fie că suntem sau nu fani Facebook, acesta a devenit mai mult decât o simplă reţea de socializare. Mai mult de jumătate din publicul targetat utilizează Facebook în diverse situaţii, cu diferite ocazii, motiv pentru care Facebook este astăzi o necesitate pentru toate companiile care îşi doresc să aibă succes în mediul online.

Pentru că toată lumea foloseşte Facebook pentru comunicare, dar puţini o fac în mod corect şi eficient, Alex Negrea, Head of Facebook Department la Spada, ne va învăţa cum anume să exploatăm imensul potenţial al Facebook-ului pentru a obţine cele mai bune rezultate. Printre temele abordate în cadrul workshopului se vor număra pregătirea unui plan editorial pentru Facebook, utilitatea ustensilelor şi modul în care trebuie să le folosim pentru a obţine cât mai multă vizibilitate, dar şi modul în care putem să reducem costurile de promovare prin utilizarea Facebook-ului.

Comunicarea de criză

Când vine vorba despre comunicare, o situaţie de criză poate să izbucnească atunci când ne aşteptăm mai puţin, dintr-un motiv pe care nu l-am considerat ca fiind important în acest sens. O reacţie negativă din partea unui client poate avea influenţă negativă asupra imaginii pe care am construit-o în ani şi ne poate afecta compania în câteva minute.

O regulă a comunicării online este aceea de a fi mereu atent la reacţiile consumatorilor. Important este şi să anticipăm anumite reacţii pentru a putea să ne ferim de o situaţie care să ne afecteze în mod negativ imaginea. Dar cum anume respectăm aceste reguli?

Pentru a evita o criză de comunicare sau pentru a ieşi dintr-o astfel de criza sau dintr-o situaţie tensionată, Monica Jitariuc, Managing Director la The Practice România, ne va fi trainer la acest workshop. Dacă vreţi să învăţaţi cum anume poate fi o companie ferită de efectele negative ale unei crize, sunteţi aşteptaţi să vă înscrieţi.

178925_511070252287383_1325320091_n

Sperăm ca v-am stârnit şi mai mult interesul şi că sunteţi şi voi nerăbdători să participaţi la ceea ce se anunţă a fi unui dintre cele mai mari şi importante evenimente de comunicare online. Înscrierile se mai pot face încă aici, iar studenţii (care sunt obligaţi să prezinte carnetul de student ştampila şi vizat pentru anul în curs) beneficiază de o reducere de 50% .

Conferinţele PRbeta sunt organizate cu susținerea Romtelecom, companie de telecomunicaţii care ne susţine încă de la prima ediţie a proiectului.

Sponsori: Timişoreana, L’Oreal.

Parteneri media: IQads, Smark.ro, PR-Romania.ro, 24FUN, studentie.ro, AIESEC, Radio Timişoara, TVR Timişoara, Ora de Timiş.

Ne vedem joi!

 

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>