Campaniile interactive

0
shutterstock_200630051

Indiferent de domeniul de activitate al unei companii, de la cele mai creative până la cele mai tehnice, este necesar ca modul în care aceasta comunică să fie unul care rămâne în memoria celor mai importante două entități: publicul și media.

Într-o lume în care fiecare încearcă să iasă în evidență cât mai mult, folosindu-se de toate metodele de comunicare pe care le are la îndemână, este destul de dificil să te distingi, în ochii publicului tău țintă, de competiție.

O metodă des întâlnită, mai ales în ultimii ani, este campania interactivă, care oferă trei avantaje majore. Primul dintre ele se referă la faptul că o astfel de campanie atrage foarte mult atenția publicului și are un potențial uriaș de a deveni virală – probabil visul oricărui creativ din domeniu.

În al doilea rând, este distractivă. Pentru că suntem expuși la câteva mii de mesaje publicitare pe zi, capacitatea noastră de atenție devine destul de limitată. Așadar, ne vom îndrepta toate simțurile doar spre mesajele care ne oferă acel ”ceva” în plus, care sunt mai diferite și mai atrăgătoare față de ce vom fi văzut până în acel moment. Campaniile interactive, după cum le spune și numele, implică foarte mult publicul în acțiunea lor, îl smulge pur și simplu din lumea cu care el este obișnuit.

Ultimul avantaj și, probabil, cel mai important, este latura emoțională pe care o astfel de campanie o accentuează. Ești implicat direct, ce urmează să se întâmple depinde doar de acțiunile tale și asta ție, ca public, îți oferă control și o responsabilitate extraordinară asupra a tot ce se întâmplă. Iar, într-un astfel de caz, implicarea emoțională este și ea mai crescută, precum și șansele de loializare, în timp, a celor participanți.

În loc de încheiere, vă lăsăm câteva exemple de astfel de campanii. Mai vechi, mai noi, mai amuzante, mai emționante.

1. Switzerland’s Graubunden Tourism – The great escape

2. Safe Internet Banking  Belgia

3. Skittles Touch

4. Last Call – Horror Movie

Tags: ,

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>