Campanii de vară

1

Dincolo de toamna care se pare că ne bate la ușă, sperăm că ați lăsat în urmă o vară frumoasă. A fost un sezon plin de culoare iar asta s-a regăsit și în campaniile inițiate în acesată perioadă, care s-au întrecut în creativitate și ingeniozitate. De la băuturi răcoritoare, la înghețată și festivaluri, multe au avut parte de campanii demne de remarcat. Totuși astăzi ne oprim la două dintre acestea, care au toate calitățiile necesare pentru a ne atrage atenția.

Campania integrată pentru lansarea Red’s Cranberry

Este o campanie care se bucură de toate aspectele: marketing, PR și advertising (TV, online, outdoor, presă scrisă). Ursus Breweries a apelat la 5 agenții de prestigiu pentru a atinge toate aceste aspecte și pentru a ajunge la rezultatul dorit. I-au contractat pe cei de la The Practice pentru strategie și PR;  Arsenoiaiei & Mătășel pentru strategie și creație; Pepper Communication pentru promovare BTL; Kubis Interactive pentru partea de digital; iar Media Investment pentru partea de media.

Acestă colaborare a demarat cu sloganul ”Răsplătește-ți curiozitatea. Gustă povestea din interior” și o campanie de teasing lansată pe bloguri din București, Iași, Brașov și Cluj. Tot în aceste orașe au fost organizate mai târziu și evenimentele de lansare. Atât la evenimente cât și în campania de teasing, dansul a fost elementul surpriză. Curiozitatea spectatorilor fiind rasplătită de spectacole de dans contemporan pline de culoare și energie. Jocul de culori și exuberanță a sedus publicul și a continuat să stârnească curiozitatea femeilor în mod deosebit pe întreaga perioadă a campaniei. Mai multe detalii găsiți aici.

Campania de lansare a noilor arome Granini

Dacă tot vorbeam despre premiile EFFIE, putem menționa că și acestă campanie a fost demarată sub platforma de comunicare ”Fructele iubesc Granini”, care a adus acasă 3 astfel de premii.

Cei de la Publics au debutat cu ”Răcoarea fructelor” pentru a introduce noile arome de Mere și Lămâie-Mentă în sortimentele Granini. Lansarea a fost susținută de spoturi TV, online, radio și outdoor pe o perioadă de aproximativ 2 luni; timp în care au încercat să cucerească publicul țintă cu o abordare ce promovează stilul de viață sănătos într-o atmosferă răcoritoare. Este o campanie specifică sezonului estival care a surprins prin tactici neconvenționale atât în online cât și în offline. Aici găsiți detalii.

 

Sunt două campanii care s-au bucurat de atenția publicului, au avut o parte strategică bine gândită, elemente surpriză și au excelat în creativitate. Sperăm că toamna va veni cu alte campanii la fel de reușite.

Pe voi care campanii v-au surprins în mod plăcut în această vară?

 

Sursă foto: photo1

Tags: , , ,

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>