Campanii online la început de primăvară

0

Azi vă prezentăm câteva campanii de sezon, că tot suntem în plină explozie de evenimente dedicate femeii. Marile branduri pregătesc campanii atrăgătoare cu ocazia zilei de 8 Martie, ca în fiecare an.

Iullius Mall Timişoara organizează campania “Cea mai iubită…” cu ajutorul căreia premiază ca mai iubită prietenă, secretară, studentă, profesoară, soră, soţie, bunică şi mamă. În fiecare zi, din data de 29 februarie până de 8 Martie, au fost votate pozele femeior care corespund acestor caracteristici, postate pe pagina de Facebook a Iullius Mall. Premiile constau în câte 2 vouchere în valoare de 100 lei fiecare la magazinele Millefiori şi Atlantic.

Şi Dove are în desfăşurare o campanie care nu ţine neapărat de ziua de 8 Martie dar, după cum suntem obişnuiţi, Dove celebrează femeia frumoasă. Scopul concursului este să îţi creezi cont pe site-ul companiei şi să acumulezi cât mai mulţi porumbei Dove obţinuţi prin cumpărarea de produse şi nu numai care îţi pot aduce marele premiu, un Volvo S40.

Procter & Gamble România susţine Ziua Femeii prin campania “Mulţumesc, Mamă!” organizată pe pagina de Facebook a companiei, prin care îşi încurajează fanii să scrie motivele pentru care aceştia le mulţumesc mamelor sale. M-au învăluit ceva emoţii când am citit post-urile de mulţumire.

Redd’s organizează campania “Complimente pentru fete”. Premiile puse la bătaie sunt perechi de pantofi Sepala by Mihaela Glăvan sau o ţinută creată de Silvia Şerban. Ce trebuie să faci pentru a le câştiga? Spune ce te face să te simţi mândră că eşti femeie sau convinge cinci bărbaţi să completeze testul Redd’s şi sunt ale tale. Pe mine m-a convins direct de la pantofi.

Bosch Electrocasnice anunţă spirituala campanie  “De 8 Martie, uită de spalătul vaselor şi petrece mai mult timp cu cei dragi”. Compania îi recompensează cu seturi de produse Finish pe toţi cei care cumpără până pe 15 martie, o maşină de spălat Bosch. Scopul campaniei este de a evidenţia avantajele maşinilor de spălat Bosch.

Compania Alka va organiza, de asemenea, o campanie destinată doamnelor şi domnişoarelor. Bannerele Alka vor fi prezente pe toată durata zilei de 8 martie pe Yahoo!, invitând utilizatoarele să pătrundă într-un spaţiu virtual, special creat pentru ele, pe site-ul  www.alkaoziperfecta.ro şi să se înscrie în competiţia „Ingrediente pentru o zi perfectă” lansată pentru această zi. Domniţele vor trebui să descrie o zi perfectă şi ca premiu, câştigătoarea va primi 1000 euro cu care va reuşi sa-şi construiască ziua perfectă.

Să aveți o primăvară frumoasă, doamnelor!

Tags: , , , ,

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>