Campanii de succes care au folosit tehnologia 360

0

Platformele de Social Media sunt în continuă dezvoltare, iar conținutul vizual cucerește din ce în ce mai mult spațiu. în prezent, 60% din conținutul distribuit este vizual. În 2014, Mark Zuckerberg declara că în curând utilizatorii Facebook-ului o să poată împărtăși nu doar momente, ci și experiențe și aventuri. Dacă până acum conținutul vizual însemnă poze și video-uri, în prezent experiența noastră este îmbunătățită de apariția tehnologiei 360. Începând din 2016 Facebook și YouTube au implementat această tehnologie. Conținutul vizual în 360 de grade este o înregistrare video în panoramă în care camera este controlată de către persoanele care privesc acel conținut.

Video-urile 360 au fost anunțate pentru prima oară de YouTube în martie 2015, peste câteva luni fiind valabile pentru reclamele video. De atunci, câteva companii au „îmbrățișat” această tehnologie și au creat conținuturi video care au lăsat mulți spectatori uimiți.

Nescafe este una dintre primele companii care a anticipat potențialul video-urilor 360. Aceștia au creat video-uri 360 în care arătau publicului cum este produsă cafeaua Nescafe. Prin această campanie, pe lângă că au prezentat procesul de culegere și producție a cafelei, Nescafe a stârnit interesul unor noi potențiali clienți.

Hilton Hotels & Resort au lansat, în aprilie 2016, un video 360 pentru smartphone-uri în care ofereau publicului o vacanță virtuală la Hilton Barbados.

Conținutul video a fost creat în parteneriat cu OMD și Opera MediaWorks. Prin acest video publicul poate cerceta camera de hotel, pot vedea alți turiști care se relaxează și pot admira și un recif de corali. Acest video a făcut parte din campania „Our stage, your story” care îndemna turiștii să-și creeze propriile povești memorabile pe site-ul Hilton.

O altă companie care a implementat tehnologia 360 în conținutul ei este Mercedes. La IAA Motor Show din Frankfurt, aceștia au prezentat unele mașini concept, precum și modele noi Mercedes. Pentru ca experiența să fie accesibilă și personelor care nu au fost prezente în cadrul evenimentului, au creat un videoclip 360 având ca scop creșterea engagement-ului.

Așadar, folosirea video-urile 360 în social media este la început, dar popularitatea lor crește rapid datorită implicării utilizatorilor și posibilității de a oferi mai mult conținut într-un sigur video sau o singură poză 360.

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>