Anunţăm cu plăcere Timişoara Brands Tour

0

De-a lungul timpului am realizat un sondaj, informal și deloc științific, printre prieteni și cunoștințe. N-am auzit pe nimeni să spună că nu-i place Timișoara. Unii apreciază orașul privindu-l din perspectivă culturală, altora le place arhitectura, iar mulți îl privesc ca pe o rampă de lansare înspre cariera visată. Noi primim Timișoara “la pachet”, cu bune și cu rele, încercăm să-i descoperim toate părțile bune și să ne oferim ajutorul înspre rezolvarea celor mai puțin bune.

O parte esențială a orașului este economia, fără de care Timișoara s-ar transforma, fără doar și poate, într-un oraș care nu ar fi pe placul multora. Branduri timișorene cu o istorie ce se împletește simbiotic cu cea a Timișoarei, dar pe care le-am privit din afară. Până acum. Timișoara Brands Tour este un eveniment ce își propune să clădească o punte între brandurile timișorene și publicul lor, totul prin intermediul bloggerilor. Timp de patru zile, din 11 până în 14 aprilie, unii dintre cei mai importanți bloggeri români vin în Timișoara pentru a cunoaște cele mai relevante branduri bănățene.

În cadrul turului bloggerii vor fi ochii și urechile publicului, așa că, în perioada următoare, fiți cu ochii pe Dragoș Asaftei, Cristian China Birta(Chinezu), Sebastian(Visurat) și Denisa Bârgău(Denisuca), Alina Crâncău(Florica) și Răzvan Dragoș(Zicu), Cetin Ametcea(Arhi), Andrei Crivăț, Alex Dumbravă, Andrei Cismaru, Oana Zăinescu, Alexandru Ciucă(Hoinaru), Ruxandra Predescu, și Toma Nicolau; cărora li se alătură colectivul bloggerilor timișoreni.

Brandurile care îşi vor deschide larg porţile în faţa starşnicilor bloggeri sunt: Timişoreana, Cramele Recaş, Hotel Timişoara, Arsenal Park. Primăria Timişoara şi Asociaţia Timişoara Capitală Culturală Europeană le vor vorbi despre proiectele şi planurile lor, iar cele trei cluburi sportive, BC TimBa Timişoara, ACS Poli Timişoara şi RCM mvt UVT, vor încerca să-i pună să jongleze cu trei tipuri de mingi.

afis-tbt

Proiectul este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara
Parteneri de mobilitate: 
Peugeot România.
Parteneri: PRbetaAsociaţia Timișoara Capitală Culturală Europeană
Porsche TimișoaraAmvest, Restaurant Belvedere.
Parteneri media:
24-FUN, Tion.
Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece

Acest articol este scris de: Iulian Tatar

Tags: , , , , , , ,

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>