2 ani de PRbeta Agency

0

La început a fost o conferință, singura de felul ei din afara Bucureștiului. Au urmat apoi workshop-uri pentru studenți și companii, întâlniri cu reprezentanți ai pieței de comunicare și o mână de oameni care ne acordă încrederea și susținerea lor. Abia în 2013 am devenit agenție de comunicare și acum, uitându-ne în urmă, ni se pare că doi ani au trecut foarte repede.

Dacă stăm, totuși, să ne gândim mai bine, am crescut în această perioadă și am învățat foarte multe lucruri noi.  Cu experiența în comunicare și cu câțiva parteneri stabili am venit, cum s-ar spune, ”de acasă”. În 13 decembrie 2013, când am lansat agenția, aveam deja peste 3 ani de lucru împreună. 

Preferăm, în continuare, să dezvoltăm parteneriate, să investim muncă și energie în partenerii noștri și nu colaborăm cu companii care nu ni se potrivesc. Avem în portofoliu branduri de renume, atât la nivel local, în Timișoara, cât și la nivel național. Dar, în același timp, am început să colaborăm cu companii medii și mici, care au potențial de creștere. Considerăm acest pas o investiție în buna dezvoltare a pieței.

Investim în educație și în viitorii oameni de comunicare din România. Parteneriatele cu universități și ligi studențești ne ajută să asigurăm tinerilor cu potențial acces la educație informală, prin internship-uri și workshop-uri organizate de câteva ori pe an. De asemenea, oferim tinerilor șansa de a lucra în companii din zonă și oferim companiilor tineri mai bine pregătiți, care au câștigat și experiență practică, nu doar teoretică. Tot mai multe companii apelează la noi atunci când caută oameni pentru departamentele de Marketing și Relații Publice.

Din 2014, am început să colaborăm și cu companii care au optat pentru accesarea fondurilor europene. A fost o adevărată provocare să deslușim toate tainele birocrației specifice, dar deja avem un portofoliu destul de vast de colaborări de această natură. Ne plac proiectele de acest tip pentru că sunt foarte diferite între ele și creativitatea noastră dă roade de fiecare dată.

prbeta team

Bineînțeles, toate astea nu ar fi fost posibile fără o echipă bună. Ștefan Szakal, investitor în agenție, ne-a ajutat de multe ori, mai ales atunci când am avut de luat decizii de business cu care noi nu ne-am simțit mereu foarte confortabil. Roxana, Ana și Mihnea implementează strategiile de comunicare pe care le gândim și lucrează, zilnic, cu cel mai mare entuziasm. Dacă până în 2013 PRbeta a înseamnat ”Oltea și Cristina”, acum PRbeta Agency înseamnă o echipă stabilă, parteneriate puternice și colaboratori de încredere, din mai multe domenii de activitate.

Nu ne-a fost ușor, dar mergem înainte. Începând de azi am câștigat pariul cu statisticile care spun că majoritatea startup-urilor își încheie activitatea după maximum doi ani de când s-au fondat. Mai avem alte pariuri de câștigat, în principal cu noi înșine, dar rezultatele de până acum, partenerii noștri și echipa pe care am format-o ne oferă încrederea că vom reuși să ne ținem promisiunile și de acum înainte.

La mulți ani nouă, echipei PRbeta Agency!

 

Tags: , , ,

ADAUGĂ COMENTARIUL TĂU

  • (will not be published)

XHTML: Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>