Musetti d’Oro Espresso Club Timişoara

Colaborarea cu Musetti d’Oro Espresso Club din Timișoara a început prin oferirea consultanței cu privire la întreaga strategie de comunicare, încă dinaintea deschiderii cafenelei. Am realizat, astfel, o campanie de teasing care a inclus promovarea valorilor cu care se identifică Musetti. Strategia de comunicare a inclus și evenimentul de deschidere (intermedierea relației cu presa și bloggerii locali înainte, în timpul și după eveniment, identificarea și invitarea liderilor de opinie, pregătirea materialelor de print, monitorizarea impactului evenimentului). Aceasta a urmărit poziționarea cafenelei, încă de la început, în topul alegerilor celor care doresc să deguste o cafea italiană de calitate.

Alte obiective atinse prin strategia de comunicare sunt: creșterea vizibilității în rândul timișorenilor, promovarea conceptului de lounge și crearea unei imagini pozitive a cafenelei în care se întâlnesc oameni diferiți, aduși împreună de pasiunea comună pentru cafeaua de calitate. Toate acestea le realizăm atât online, prin analiza și monitorizarea constantă a prezenței în social media, sugestii de îmbunătățire și propuneri de noi campanii de comunicare, creșterea interacțiunii cu fani, cât și offline, prin evenimentele organizate.