Institutul Francez din Timișoara

Alături de Institutul Francez am dezvoltat o strategie de comunicare pentru Biblioteca Multimedia a Institutului. Aceasta include atât o prezență activă în Social Media, care are drept scop creșterea vizibilității și crearea unei imagini pozitive și mai puțin rigide a Institutului prin prezentarea activităților și a spațiilor în care acestea se desfășoară, cât și organizarea unor întâlniri informale alături de oameni specializați în HR din Timișoara (evenimente periodice care își propun să aducă împreună oameni cu pasiuni și interese comune).

În plus, am contribuit  și la consolidarea relației cu presa și bloggerii locali prin comunicare constantă și informare continuă cu privire la activitățile Institutului.

De asemenea, am realizat rebrandingul cardului CulturaPlus, urmat de conceperea unei noi strategii de comunicare, creată cu scopul de a informa publicul cu privire la reducerile și beneficiile oferite de acesta. O altă activitate importantă a fost identificarea liderilor de opinie timișoreni care pot comunica, la rândul lor, valorile cardului.