ComautoSport

Compania bistrițeană este formată din mai multe ramuri. De la magazine cu articole sportive, până la service-uri auto-moto. Astfel, activitățile de comunicare și PR au fost diverse. Colaborarea cu grupul ComautoSport a început cu strategia de comunicare pentru lansarea noului magazin Inspir Sport din Bistrița. Conceptul evenimentului s-a bazat pe ideea de „mișcare pentru orice stare” și s-a adresat tuturor celor care doresc ca simpla deplasare dintr-un loc în altul să fie mai distractivă, mai sănătoasă și mai rapidă. Pe lângă concept, PRbeta Agency a intermediat și relația cu presa locală, căreia i-a pus la dispoziție toate informațiile necesare pentru o comunicare eficientă.

Un alt eveniment organizat a vizat service-ul Mondial Motors. Este vorba despre Porțile deschise, aflat la prima ediție. Și în cazul acestuia, am intermediat relația cu presa locală, care a fost invitată să ia parte la turul service-ului.
Pentru ambele evenimente am realizat monitorizarea impactului în presă și Social Media.

De asemenea, am conceput și planuri editoriale pentru paginile Inspir Sport și Toyota Bistrița. Pentru Inspir Sport, am avut în vedere poziționarea magazinului ca fiind cel mai potrivit loc pentru amatorii de mijloace de transport alternativ și, totodată, am urmărit transmiterea mesajului că spațiul găzduiește produse pentru orice nevoi atât pentru cei care folosesc bicicletele ca mijloc de transport, cât și pentru cei care au transformat ciclismul într-un mod de viață.

Toyota Bistrița duc mai departe tradiția mașinilor japoneze. Planul urmărește modalitățile prin care publicul țintă poate forma comunități care pot, în timp, să promoveze încrederea pe care au dobândit-o în calitatea produselor și serviciilor Toyota Bistrița.